Op een maandag uitgaanquote:Op maandag 3 december 2007 20:27 schreef Nuno_G het volgende:
wat is dat saai ...niet uitgaan
jawel en wat maakt dat uit ....quote:Op maandag 3 december 2007 21:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op een maandag uitgaanMoet je de volgende dag niet gaan werken ofzo?
Spice Girls Vancouver - Victoria Catwalkik moet en zal naast catwalk staan
![]()
http://ca.youtube.com/watch?v=Q0z78rFmQU4
Genoeg genoten van spice girls ik ga fitnessen.
quote:Op maandag 3 december 2007 21:12 schreef samjustme het volgende:
Naas Geri, wordt mijn adoratie voor Victoria steeds groter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uh SJM overweegt ook een david and victoria beckham logo volgend jaar te tatoeren
[ afbeelding ]
Als ik kleur 3323 voorstel mag ik nooit meer langskomen zeker?quote:Op maandag 3 december 2007 19:58 schreef error het volgende:
De kleuren die er nu inzitten zijn vreselijk, dus dat moet vrij snel te verbeteren zijn.
als je fotows wilt zien dan moet je ff online op MSN komen
Ik ga woensdagquote:Op maandag 3 december 2007 21:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je bent gek met die tattoo, neem wat van jezelf
ik bedoelde tegen Sam dat hij wat moet nemen vanzichzlef en niet een of andere brand name van een bekende voetballer en vrouw. Ik geloof niet dat ik dat tegen jou hoef te zeggenquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 20:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
in mijn huis zijn alle kozijnen zwart,de muren wit.en de deuren en trappen in de kleuren 3219,, 3314 en 3422, waar doet jullie dat aan denken
anders komt dat zien op 15 december op mijn housewarmingsexpositie
Cool! Wat ga je laten zetten?quote:
Wit! Witte muren! Alle muren moeten wit!quote:Op maandag 3 december 2007 20:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
in mijn huis zijn alle kozijnen zwart,de muren wit.en de deuren en trappen in de kleuren 3219,, 3314 en 3422, waar doet jullie dat aan denken
anders komt dat zien op 15 december op mijn housewarmingsexpositie
Doe niet zo saai, verf er ook 1 modern grijs of zwartquote:Op maandag 3 december 2007 22:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wit! Witte muren! Alle muren moeten wit!
Ik ga hem woensdag pas laten tekenen/ontwerpem.quote:Op maandag 3 december 2007 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Cool! Wat ga je laten zetten?
(of heb je dat al eens gezegd en ben ik gewoon rede dom dat ik dat niet meer weet?)
quote:Op maandag 3 december 2007 22:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2007 22:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 december 2007 22:47 schreef Zakje het volgende:
Doe niet zo saai, verf er ook 1 modern grijs of zwart.
quote:Op maandag 3 december 2007 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb rode gangmuren, een groene slaapkamermuur, grijszwarte keukenmuren en een grijsbruine woonkamermuur... en blauwe muren in 't toilet.
Wat een verrassing.quote:Op maandag 3 december 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:Booooooring
De mijne zijn 3 verschillende kleuren groen (gang, studeerkamer, woonkamer/keuken), 2 verschillende kleuren paars (slaapkamer) en wit (studeerkamer en woonkamer/keuken)En de WC is alle 3 de groene kleuren bij elkaar
Idem voor 't feit dat jij alles wit hebtquote:Op maandag 3 december 2007 23:14 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een verrassing..
Ga een gauw naar bed jij! Morgen weer vroeg opquote:Op maandag 3 december 2007 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idem voor 't feit dat jij alles wit hebt
alle muren zijn witquote:Op maandag 3 december 2007 22:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ja jij moest toch weer tot diep in de nacht werken ????quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:34 schreef Tomasso het volgende:
Weinig slapen![]()
Mja, pak koude chocolademelk mee en Paultje kan er weer tegenaan
Jullie waren toch aan het rollebollenquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en, en en, vertel eens eerlijk, gisteravond dus echt braaf thuisgebleven ??
Yep echt niet uitgeweest, weet niet hoelang ik dat volhou deze weekquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en, en en, vertel eens eerlijk, gisteravond dus echt braaf thuisgebleven ??
Ja waar was de oude garde?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:08 schreef DennisMoore het volgende:
'k Denk trouwens dat met deze TT het jubileum-gehalte niet echt duidelijk is voor niet-ingewijden.
Zulke dingen moet je ook eigenlijk niet aan vrouwen overlaten.
proef ik hier wat jaloezie ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jullie waren toch aan het rollebollen.
Ik rollebol alleen met jou dat weet je tochquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jullie waren toch aan het rollebollen.
Iets aangepast.. zo beter?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:08 schreef DennisMoore het volgende:
'k Denk trouwens dat met deze TT het jubileum-gehalte niet echt duidelijk is voor niet-ingewijden.
Zulke dingen moet je ook eigenlijk niet aan vrouwen overlaten.
Jij ook al! goh...quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:29 schreef Cairon het volgende:
ik heb nergens zin in. Ik ben waanzinnig chagerijnig!
Veel plezierquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij ook al! goh...
Ik ga ff de stad in, dat vrolijkt mij wel op
en dat zo vlak voor het einde van het topicquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Weemz het volgende:
Jeej, een duidelijkere TT!
Je hebt me door ik wil zo graag naar bed met een van julliequote:
Je had toch de liefde van je leven gevondenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:29 schreef Cairon het volgende:
ik heb nergens zin in. Ik ben waanzinnig chagerijnig!
Dan pak je Nuno maar hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt me door ik wil zo graag naar bed met een van jullie.
Hehe heb ik daar ook nog wat over te zeggenquote:
Ja, want ik ben al aan iemand anders beloofdquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hehe heb ik daar ook nog wat over te zeggen
Ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij moest toch weer tot diep in de nacht werken ????
en nu er alweer uit voor school ?
of jeugdig en onbezonnenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben nu wel een echte bikkel he
Oeh, jeugdigquote:
de duvel, die is pas oudquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oeh, jeugdig![]()
Twintig klinkt zo oud soms
Als je vanavond weer moet werken dan wel een klein beetje.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben nu wel een echte bikkel he
Vanavond ligt deze jeugdige jongen vroeg op bed denk ik, ik moet morgen ook nog ff snel voor college begint kruidnootjes halen enzo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als je vanavond weer moet werken dan wel een klein beetje.
Ik hoef jullie beiden niet thanksquote:
Heb je dan überhaupt een seks bestaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:45 schreef Cairon het volgende:
Oh mijn god... de laatste aflevering van Heroes...
Heroes is mijn nieuwe geloof!
Better than sex!
Dus toch niet zo'n bikkelquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vanavond ligt deze jeugdige jongen vroeg op bed denk ik, ik moet morgen ook nog ff snel voor college begint kruidnootjes halen enzo.
Want tja, morgen 5 december, en dan moet ik natuurlijk wel over en weer gaan gooien met strooigoed tijdens college Thermodynamica dat toch nergens over gaat
Oei en ik wou met de kerst via A'dam vliegen, nou nu maar rechtstreeks naar Lisboaquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik hoef jullie beiden niet thanks.
[..]
Heb je dan überhaupt een seks bestaan.
volgens mij kan je beter een deal met de piloot maken voor Rotterdam Airportquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oei en ik wou met de kerst via A'dam vliegen, nou nu maar rechtstreeks naar Lisboa
Nee dank je daar ben ik 1 keer in mijn leven geland, was geen succesquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij kan je beter een deal met de piloot maken voor Rotterdam Airport
Dan ben ik zeer waarschijnlijk in Duitslandquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oei en ik wou met de kerst via A'dam vliegen, nou nu maar rechtstreeks naar Lisboa
Ach weihnachten unter die Tannebaum mit ein deutscher jungen jetz weiB ich es wiederquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dan ben ik zeer waarschijnlijk in Duitslanddus vlieg gerust door.
Nee, ik lust geen vis.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach weihnachten unter die Tannebaum mit ein deutscher jungen jetz weiB ich es wieder
Ik wel met een goed glas witte wijnquote:
Geef mij dat goede glas wijn dan maarquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wel met een goed glas witte wijn
Ik lust beide nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wel met een goed glas witte wijn
Je spotte spontaan dat je buik begon te hangen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:54 schreef Tomasso het volgende:
Een zak M&M's in korte tijd leeg vreten is achteraf gezien toch niet zo heel tof
Hou op man, tuurlijk wil je iemandquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik lust beide nieten nee weinachten of bij familie in Duitsland of gewoon in Rotterdam no boys. Ik hoef niemand, wil niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |