Hehe heb ik daar ook nog wat over te zeggenquote:
Ja, want ik ben al aan iemand anders beloofdquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hehe heb ik daar ook nog wat over te zeggen
Ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij moest toch weer tot diep in de nacht werken ????
en nu er alweer uit voor school ?
of jeugdig en onbezonnenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben nu wel een echte bikkel he
Oeh, jeugdigquote:
de duvel, die is pas oudquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oeh, jeugdig![]()
Twintig klinkt zo oud soms
Als je vanavond weer moet werken dan wel een klein beetje.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben nu wel een echte bikkel he
Vanavond ligt deze jeugdige jongen vroeg op bed denk ik, ik moet morgen ook nog ff snel voor college begint kruidnootjes halen enzo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als je vanavond weer moet werken dan wel een klein beetje.
Ik hoef jullie beiden niet thanksquote:
Heb je dan überhaupt een seks bestaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:45 schreef Cairon het volgende:
Oh mijn god... de laatste aflevering van Heroes...
Heroes is mijn nieuwe geloof!
Better than sex!
Dus toch niet zo'n bikkelquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vanavond ligt deze jeugdige jongen vroeg op bed denk ik, ik moet morgen ook nog ff snel voor college begint kruidnootjes halen enzo.
Want tja, morgen 5 december, en dan moet ik natuurlijk wel over en weer gaan gooien met strooigoed tijdens college Thermodynamica dat toch nergens over gaat
Oei en ik wou met de kerst via A'dam vliegen, nou nu maar rechtstreeks naar Lisboaquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik hoef jullie beiden niet thanks.
[..]
Heb je dan überhaupt een seks bestaan.
volgens mij kan je beter een deal met de piloot maken voor Rotterdam Airportquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oei en ik wou met de kerst via A'dam vliegen, nou nu maar rechtstreeks naar Lisboa
Nee dank je daar ben ik 1 keer in mijn leven geland, was geen succesquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij kan je beter een deal met de piloot maken voor Rotterdam Airport
Dan ben ik zeer waarschijnlijk in Duitslandquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oei en ik wou met de kerst via A'dam vliegen, nou nu maar rechtstreeks naar Lisboa
Ach weihnachten unter die Tannebaum mit ein deutscher jungen jetz weiB ich es wiederquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dan ben ik zeer waarschijnlijk in Duitslanddus vlieg gerust door.
Nee, ik lust geen vis.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach weihnachten unter die Tannebaum mit ein deutscher jungen jetz weiB ich es wieder
Ik wel met een goed glas witte wijnquote:
Geef mij dat goede glas wijn dan maarquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wel met een goed glas witte wijn
Ik lust beide nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wel met een goed glas witte wijn
Je spotte spontaan dat je buik begon te hangen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:54 schreef Tomasso het volgende:
Een zak M&M's in korte tijd leeg vreten is achteraf gezien toch niet zo heel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |