Ja jij moest toch weer tot diep in de nacht werken ????quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:34 schreef Tomasso het volgende:
Weinig slapen![]()
Mja, pak koude chocolademelk mee en Paultje kan er weer tegenaan
Jullie waren toch aan het rollebollenquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en, en en, vertel eens eerlijk, gisteravond dus echt braaf thuisgebleven ??
Yep echt niet uitgeweest, weet niet hoelang ik dat volhou deze weekquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en, en en, vertel eens eerlijk, gisteravond dus echt braaf thuisgebleven ??
Ja waar was de oude garde?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:08 schreef DennisMoore het volgende:
'k Denk trouwens dat met deze TT het jubileum-gehalte niet echt duidelijk is voor niet-ingewijden.
Zulke dingen moet je ook eigenlijk niet aan vrouwen overlaten.
proef ik hier wat jaloezie ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jullie waren toch aan het rollebollen.
Ik rollebol alleen met jou dat weet je tochquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jullie waren toch aan het rollebollen.
Iets aangepast.. zo beter?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:08 schreef DennisMoore het volgende:
'k Denk trouwens dat met deze TT het jubileum-gehalte niet echt duidelijk is voor niet-ingewijden.
Zulke dingen moet je ook eigenlijk niet aan vrouwen overlaten.
Jij ook al! goh...quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:29 schreef Cairon het volgende:
ik heb nergens zin in. Ik ben waanzinnig chagerijnig!
Veel plezierquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij ook al! goh...
Ik ga ff de stad in, dat vrolijkt mij wel op
en dat zo vlak voor het einde van het topicquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Weemz het volgende:
Jeej, een duidelijkere TT!
Je hebt me door ik wil zo graag naar bed met een van julliequote:
Je had toch de liefde van je leven gevondenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:29 schreef Cairon het volgende:
ik heb nergens zin in. Ik ben waanzinnig chagerijnig!
Dan pak je Nuno maar hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt me door ik wil zo graag naar bed met een van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |