quote:
Ach, als jij dit zo ziet, moet je hetzelf weten. Je bent alleen bang om dood te gaan en op te lossen in niks, tot je ergens opnieuw geboren word.Want zeg nou zelf:"Hoeveel mensen zijn er".Is het dan eigenlijk nog een wonder dat er mensen geboren worden?.Kijk ik heb nou is een vraag, wist jij van het bestaan van god of jesus, of what the hell, toen je geboren werd ?
Het lullige met geloven is het volgende, alles wat aangeleerd word in vroege stadia is er vaak moeilijk uit te krijgen. Zelfs met bepaalde sexuele ontwikkelingen.
Waarom zijn er nog steeds nazies in Duitsland, waarom doen wij anders als we donkere mensen zien.
Deze ellende krijgen we mee, niet alleen van verhalen maar direct van onze ouders en voorouders.Donkere mensen waren slaven, onze voorouders hebben dat meegemaakt, we hebben deze mensen slecht behandeld.Waarom wij ,blanke mensen waren superieur. Het zit in onze genen van blanke mensen om anders gekleurde mensen als dom te beschouwen:"Waar komt het vandaan?"
*Ik ben echt ver teruggegaan, maar het komt zelfs voor bij de mieren, zelfs dat volk houd slaven, ze overvallen een nest en nemen andere mieren mee, zelfs ontvoeren.Ons god principe komt denk ik bij de mieren vandaan.De mieren bouwen een nest voor de koningin, als de koningin sterft, sterft de kolonie.
Hoe kom ik hier op. Het zal me niks verbazen als ik hedendaagse apen zie prikken in een mieren hoop en de mieren op eet. De aap wil die koningin mier niet raken anders gaat de kolonie dood en heeft de aap geen eten meer.
Maar was het wel een aap ?, was het misschien een hybride, hebben wij alijd respect en liefde gehad voor de koningin, zij leverde haar mieren voor onze consumptie:"Haar militairen""
Waarom hebben wij een piramide gebouwd voor onze dode pharo. Hij gaf ons werk en eten, waarom heeft een koning of een koningin altijd verzorgers in pak, omdat de koningin in de mieren wereld dat ook heeft.
Kijk is naar FOK, hetzelfde systeem Forum admins en moderators, juliie zijn helemaal niet anders. Onze beschaving is begonnen met oorlog voeren en beschermd de koning of koningin.
Ik begrijp het maar al te goed, als Danny zou zeggen je mag alles zeggen, nee daar heb je gelijk dat is niet mogelijk. Dus wie zijn slimmer mieren of mensen.Ik zeg het zijn beide hard fucks.

"Het god principe komt echt uit de natuur vandaan wie leid mij, wie ben ik wat doe ik hier""
Trouwens jullie houden toch ook zo van suiker, heb is een keer een test gedaan bij mierem, hehehe"Dat is een drug voor hun."
Dus stam jij af van een aap. Ik denk dat je lichaam misschien erop lijkt, ik dat we eerder een geestelijke conectie hebben met de mieren.
Misschien hebben we het ook wel overgenomen van de bei, zelfde systeem.
Maar als apen dit allemaal wisten, konden ze al jarenlang typen.
P.S beien houd alleen echt niet van slaven, als je een nazi kan aanwijzen in de natuur dan zijn het beien.
P.P.S Prachtige primades in Egypte, ze staan gekeerd naar het sterrenbeeld Orion, weet een ding, een aap met een stok kan van de bovenkant niet naar binnen.
[ Bericht 1% gewijzigd door newsman op 02-12-2007 03:14:13 ]