De echte heet Marvin Gaye en is al heel lang dood.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:31 schreef Re het volgende:
dat kun je de echte marvin gay niet aandoen
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, ik ben het praktisch volledig met je eens! [afbeelding]
Dan nog respect voor de allegrootste onder ons. Motown legend marvin gaye.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:38 schreef SpaRood het volgende:
[..]
De echte heet Marvin Gaye en is al heel lang dood.
Daarom: bijnamen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een gedoe met die namenIk had de OP met al die trio's erbij om de namen bij de gezichten te zoeken..
Naam onderin beeld moet toch niet zo moeilijk zijn, RTL4
Precies! Gewoon een balkje door het beeld laten verschijnen met een logo + naam. Zo moeilijk kan het toch niets zijn. Bij de american idol doen ze het ook.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een gedoe met die namenIk had de OP met al die trio's erbij om de namen bij de gezichten te zoeken..
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan Ivar Supercalifragilisticexpialidoceous laten zingen.
joh echtquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:38 schreef SpaRood het volgende:
[..]
De echte heet Marvin Gaye en is al heel lang dood.
Diktietquote:
Inclusief smilies alsquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Diktiet.Gaan we er spandoeken voor maken?
Diktiet. Zonder kunnen we niet!quote:
Dude, CDP is de preferent kaartjesleverancier van IDOquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:47 schreef Re het volgende:
zijn er nog kaartjes... D_A kan jij daar niet aankomen![]()
"Ook Zwarte Piet wil alleen maar Diktietquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Diktiet. Zonder kunnen we niet!
hoezo? fantastische stem en uitstraling, maar loopt met haar showbizz ervaring al mijlenver vooruit.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:43 schreef SpaRood het volgende:
Ik vond Diktiet trouwens wel een sympathiek mens...dat ze toch nog zo ver is gekomen...respect!
Moet je met een IDO-meet meegaanquote:
Hmmm, ik wist niet dat Diktiet al veel ervaring heeft?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:50 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoezo? fantastische stem en uitstraling, maar loopt met haar showbizz ervaring al mijlenver vooruit.
ze heeft al op talloze cd's gezongen en zelfs al in diverse charts gestaan in het buitenland.
vraag is of het dan nog wel eerlijk is om dan te strijden met voornamelijk amateurs
Studio 22, Hilversum.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:50 schreef SpaRood het volgende:
Waar wordt de show trouwens gedaan?
nou doe er maar 2 danquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, CDP is de preferent kaartjesleverancier van IDOOf eigenlijk Mark
Dat wist ik ook niet. Maar het verklaart veelquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:52 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Hmmm, ik wist niet dat Diktiet al veel ervaring heeft?
Nou idd, want ik heb zeker toch wel een stuk of 10 mensen gezien die me helemaal niets zeiden bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ongelooflijk veel, ze heeft zelfs al op nummer 1 gestaan in 1 of ander ver land, en echt al op verschillende albums gezongen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:52 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Hmmm, ik wist niet dat Diktiet al veel ervaring heeft?
Okequote:Op zaterdag 1 december 2007 22:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet je met een IDO-meet meegaan [afbeelding]
vrouwenpostquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:56 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en wie de fuck bedoelen jullie met Diktiet!
Die met dat enorme haar?
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:56 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en wie de fuck bedoelen jullie met Diktiet! [afbeelding]
Die met dat enorme haar?
quote:
Het werkt vrij simpel hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Mannenpost...
Als ik ergens geen verstand van heb is het wel dikke tieten!
Dat is dan niet eerlijk...Idols is voor nieuw talent...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ongelooflijk veel, ze heeft zelfs al op nummer 1 gestaan in 1 of ander ver land, en echt al op verschillende albums gezongen.
ze is goed hoor, maar ze is al een echte professional
Er staat nog geen liveshow-meet gepland neequote:Op zaterdag 1 december 2007 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Zhenar, is er een meetingtopic dan? Ik zie er geen.
Er was er wel een, maar die meet ging uiteindelijk niet door, en ik heb geen idee waar dat topic gebleven is (geen zin om in myat te zoekenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:01 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er staat nog geen liveshow-meet gepland nee [afbeelding] .
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Mannenpost...
Als ik ergens geen verstand van heb is het wel dikke tieten!
Laat maar... mijn kwartje is erg traag vandaag.
THanks voor de bevestiging MB!
Er was er wel een (die had ik gestart), maar die is blijkbaar niet doorgegaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Die was vandaagquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er was er wel een (die had ik gestart), maar die is blijkbaar niet doorgegaan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |