quote:
Dank u.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:13 schreef Svensational het volgende:
Let wel dat de kaarten wel zelf gekocht moeten worden, wil Mark ze weer gaan uitdelen moet dit via de PR gaan.
Snel een datum bepalen en dan kaartjes kopen zelf.:Yquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:15 schreef Re het volgende:
en dat houdt in?
komt er een bepaald aantal kaarten op een dag die opgekocht worden?
Is dat omdat we vorige keer zo rebels met onze bordjes waren?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:13 schreef Svensational het volgende:
Let wel dat de kaarten wel zelf gekocht moeten worden, wil Mark ze weer gaan uitdelen moet dit via de PR gaan.
Nee, vanwege het gezeur achter met Danny en de PR dames.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef Zhenar het volgende:
Is dat omdat we vorige keer zo rebels met onze bordjes waren?
http://www.ticketmaster.nl/html/searchResult.htmI?keyword=idols&l=NL&x=0&y=0quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:15 schreef Re het volgende:
en dat houdt in?
komt er een bepaald aantal kaarten op een dag die opgekocht worden?
dat lijkt me wel evident ja...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Snel een datum bepalen en dan kaartjes kopen zelf.:Y
De FOK-bordjesquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
praat me eens bij.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vorig jaar, en het jaar daarvoor gingen we tijdens de halve finale, en dat beviel mij persoonlijk eigenlijk prima. Ik ben dus eigenlijk voor een wat latere show, maar dat is mijn mening/voorkeurquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou gewoon een liveshow aan het begin, dan kunnen we veel optredens zien
Zijn die erover gevallen? Tjemig, get a grip zeg.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, vanwege het gezeur achter met Danny en de PR dames.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik het 17,50 e waard vind
Externe contacten moeten nu eenmaal via de PR lopen, simple as that.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |