Nog niet ge*kuch*kochtquote:Op zondag 2 december 2007 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Razor al gezien?
Zou zomaar eens kunnenquote:Op zondag 2 december 2007 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hou het bij warme chocomel over Soempie heen gegooid
Even op adem komen.quote:
Heel veel plezier!!quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ga hier alles afsluiten, tijd om te douchen en scheren, m'n broer en zijn vriendin halen ons over een half uurtje op voor de Sinterklaasviering bij onze ouders
Doeg en tot van de week
Het zijn weer de roddeldagen dusquote:Op zondag 2 december 2007 16:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Ja verdorie, wat is dat hier allemaal voor geroddel achter mijn rug om?
Nee, 3-1 verloren, maar we speelden eindelijk weer eens een goeie wedstrijd, dus opzich wel lekker gespeeld.quote:Op zondag 2 december 2007 17:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Wel gewonnen? Kut AZ heeft natuurlijk weer eens verlorenprutsers.
Jij mag hier helemaal niet postenquote:Op zondag 2 december 2007 16:36 schreef Wiebelkont het volgende:
* Zet hamsterstem op: roddelen!quote:Op zondag 2 december 2007 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het zijn weer de roddeldagen dus
Ok, doe jij dan vanavond het gorillapak aan, dan doe ik het krokodillenpak wel aan.quote:Op zondag 2 december 2007 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, wat ben jij een beest Wyccie!
Dat moeten we vaker doen
Ik kende de site toevalligquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 18:36 schreef wyccie het volgende:
Een site speciaal voor mensen die tijdens Mardi Gras verkleed gaan als gorilla?
Jaquote:
Toch niet van die gorilla he?quote:Ik heb zojuist maar weer 13 dvd's gekocht.
Jazekerquote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef wyccie het volgende:
Nee, uit de koopjeskelder en de 5 voor 30 actie van Filmvalley.
Wil je echt weten welke films ik allemaal heb besteld?
quote:Op zondag 2 december 2007 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
(En geen mindfucks)
Ja dat klopt wel een beetje.quote:Op zondag 2 december 2007 20:14 schreef wyccie het volgende:
Ik had niet eens gelezen waar Aaltra over ging. De beschrijving doet me dus denken aan een soort van Belgische Straight Story.
ksssst!quote:Op zondag 2 december 2007 16:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik ken ze allemaal niet.quote:Op zondag 2 december 2007 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik zal me gedragen.
Tape
Freaks
Lost Highway
Dirty Pretty Things
Postman Always Rings Twice, The
Constantine
Maltese Falcon
Cat on a Hot Tin Roof
Love and Death on Long Island
L' Appartement
Jan Dara
Cult Collection (3 disc) =Calvaire, Tarnationa, Aaltra
Ken Park
whyquote:
Negatief, Boven de prut. Ik heb de mazzel in een commando post te zitten. :-) Overquote:
Zal ik mijn ICT mensen er eens naar laten kijken. Overquote:Op zondag 2 december 2007 20:36 schreef Etcetera het volgende:
zelfs Cobra heeft een verbinding vanuit het velden mij lukken die stomme instellingen
@home
niet
![]()
Nee, ik ging met de staf en had een eigen 4-tonner vol met boogtenten, koelkasten, magnetron, TV enz enz. Voor bij 'de barbeque' met de mannen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:42 schreef wyccie het volgende:
Een magnetron meenemen? Was die rugzak niet zwaar genoeg?
tot die tijd mail ik wel even naar support@home.nlquote:Op zondag 2 december 2007 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik mijn ICT mensen er eens naar laten kijken. Over
Eerlijk gezegd denk ik dat die magnetron nog steeds luxer is dan internet, in het veld.quote:Op zondag 2 december 2007 20:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Het moet niet gekker worden, in mijn tijd was het al héél luxe dat je een magnetron meenam op oefening, tegenwoordig kan je gewoon i-netten vanuit het veld. Cool mźn.
Stelletje padvindersquote:Op zondag 2 december 2007 20:43 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, ik ging met de staf en had een eigen 4-tonner vol met boogtenten, koelkasten, magnetron, TV enz enz. Voor bij 'de barbeque' met de mannen.
Ah, admeur. De beste vriend van de manschappen net als de foef!!quote:Op zondag 2 december 2007 20:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Hihihi, Burner was admeur en had extra privileges in dienst
Hmmm lekker makkelijk....als het met mijn studie niet lukt, kan ik altijd nog bij defensie.quote:Op zondag 2 december 2007 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, admeur. De beste vriend van de manschappen net als de foef!!
Inet is echt een luxe. Heb dus mazzel. Magneping is aanwezig. Net als de frituurpan.Zit nu alleen te twijfelen of ik zo een eitje spek zal laten brengen of een portie bitterballen! Makkelijk hoor zo'n staf functie. :-)
Als ik moet kiezen tussen mijn beroeps periode of mijn dienstplicht? Dan doe ik mijn dienstplicht met veel plezier weer over!! :-)quote:Op zondag 2 december 2007 21:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Burner kijkt met veel plezier terug op zijn diensttijd.
Dan moet je wel het juiste personeel bij je hebben. Als het veldkeuken personeel je niet mag heb je toch echt een groot probleem! Ze mogen van mij af en toe de inet verbinding gebruiken, dus ik zit goed! ;-)quote:Op zondag 2 december 2007 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm lekker makkelijk....als het met mijn studie niet lukt, kan ik altijd nog bij defensie.
quote:Op zondag 2 december 2007 21:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik hielp altijd met koken met de mannen en als we dan teruggingen waren de ketels gevuld met drank, sigaretten, en afgedekt met camou netten.Vooral met de koks heb ik ernstig gelachen. Met messen aan bezems gebonden achter everzwijnen aanzitten, illegaal zuipen en allerlei zaken ritselen.
Mmm, Duits brood. Heerlijk, met verse melk van de koeien. Hou op, ik krijg honger. Was die goeie ouwe muur er nog maar, dan kon ik er nog vaak van genieten.quote:Op zondag 2 december 2007 21:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij hebben vaak kwartier gemaakt bij Duitsers op hun boerderij, slapen in de stal en dan kwam de vrouw van de boer met zelfgebakken broodjes met zelfgemaakte vleeswarenIk denk dat ik daarna nooit meer zulke lekkere broodjes heb gegeten, als beloning kreeg ze een stuk of 10 blikken koffie. Heel blij was ze daarmee.
Pissed? Well done!!quote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef MaJo het volgende:Ik ben bezopen
Met vrienden naar de kroeg geweest in mijn geboortestad en ze bleven maar drank halen
Was wel gezellig
90's feest was tof gister
Nu even eten, hopelijk gaat het zo weer wat beterI is well pissed
Ik zat voor de grap eens te kijken naar een aantal posten bij de luchtmacht of bij de marine een vluchtfunctie.quote:Op zondag 2 december 2007 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm lekker makkelijk....als het met mijn studie niet lukt, kan ik altijd nog bij defensie.
Dronken mensen spreken de waarheid. "Laten we doen, durf of de waarheid" of de waarheid spelenquote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef MaJo het volgende:Ik ben bezopen
Met vrienden naar de kroeg geweest in mijn geboortestad en ze bleven maar drank halen
Was wel gezellig
90's feest was tof gister
Nu even eten, hopelijk gaat het zo weer wat beterI is well pissed
Gewoon eerst actief reservist worden en dan horizontaal instromen.quote:Op zondag 2 december 2007 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat voor de grap eens te kijken naar een aantal posten bij de luchtmacht of bij de marine een vluchtfunctie.
Ben ik gewoon al te oud om er aan te mogen beginnen
quote:Op zondag 2 december 2007 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dronken mensen spreken de waarheid. "Laten we doen, durf of de waarheid" of de waarheid spelen
Het is een tijdje geleden dat ik "te dronken" ben geweest maar het beste kan ik dan altijd maar ergens in hangen. Zoals een voetbaldoel ofzo.quote:Op zondag 2 december 2007 21:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Als ik teveel heb gezopen moet ik altijd liggen.Je hebt je toch wel lekker misdragen hé. Dat hoort er toch wel een beetje bij. Lekker keihard zingen op straat enzo, kotsen in de taxi.
Ik heb de "durf" eigenlijk nooit begrepen. Het is gewoon een escape.quote:Op zondag 2 december 2007 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]doen! Heb ik ook nog plezier hier in het Belgische.
Veel plezier. En dat er maar een hoop kattekwaad mag volgenquote:Op zondag 2 december 2007 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga de verbinding zo verbreken. Ben morgen weer in Nl.
Shit, ik zit in Brasschaat, vlak bij Antwerpen. Ik zal voor het eind van de oefening de wacht maar verdubbelen!quote:Op zondag 2 december 2007 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
"'t Heerlijk avondje is gekomen..."
Bloedbad bij Belgisch sinterklaasfeest
Ik zal de Nl traditie hoog houden. Gaat dus helemaal goed komen! Wilco Uit.quote:Op zondag 2 december 2007 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Veel plezier. En dat er maar een hoop kattekwaad mag volgen
Doe je Jean-Marie de groeten?quote:Op zondag 2 december 2007 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, ik zit in Brasschaat, vlak bij Antwerpen. Ik zal voor het eind van de oefening de wacht maar verdubbelen!
Liever 1 van zijn dochters!quote:
Dan ook niet.quote:Op zondag 2 december 2007 20:39 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, Soempie; ik heb dus speciaal voor jou de plaatjes van de films hierboven gezet. Misschien (her)ken je dan enkele films?
Dat heb ik gister al gedaan (toen was ik ook dronkenquote:Op zondag 2 december 2007 21:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Als ik teveel heb gezopen moet ik altijd liggen.Je hebt je toch wel lekker misdragen hé. Dat hoort er toch wel een beetje bij. Lekker keihard zingen op straat enzo, kotsen in de taxi.
Nee dat is juist relaxedquote:Op zondag 2 december 2007 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Een kater aan het begin van de avond zuigt
Je hebt nu hoofdpijn en je bent nu misselijk. Dan heb je nu je kater. Dat zuigt toch?quote:Op zondag 2 december 2007 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat is juist relaxedDan krijg je de kater tijdens je slaap en heb je de volgende dag nergens last van
Beginnende katerquote:Op zondag 2 december 2007 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt nu hoofdpijn en je bent nu misselijk. Dan heb je nu je kater. Dat zuigt toch?
Vliegen is dan ook kutquote:Op zondag 2 december 2007 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ook trouwens..anders ben ik morgen gaar.
Gek genoeg maakt het niet uit of een vlucht 45 minuten duurt of 4 uur, ik ben altijd gaar als ik land
Maar jij bent dan ook een geval apartquote:Op zondag 2 december 2007 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vliegen is dan ook kutIk ben er altijd door uitgeput, maar dat krijg je ook als je er een week niet door kan slapen
Die hele 45 minuten bedoel jequote:Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een geval apart
Ik slaap gewoon door het grootste gedeelte van die vlucht heen
Ik denk dat het komt door het wachten op Schiphol, de lucht die daar hangt en de airco in het vliegtuig.
Jaquote:Op zondag 2 december 2007 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die hele 45 minuten bedoel jeVlieg je op Londen?
quote:Ik ga slapen![]()
Neequote:Op zondag 2 december 2007 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem ben je ook al es in Dublin geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |