Nog niet ge*kuch*kochtquote:Op zondag 2 december 2007 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Razor al gezien?
Zou zomaar eens kunnenquote:Op zondag 2 december 2007 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hou het bij warme chocomel over Soempie heen gegooid
Even op adem komen.quote:
Heel veel plezier!!quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ga hier alles afsluiten, tijd om te douchen en scheren, m'n broer en zijn vriendin halen ons over een half uurtje op voor de Sinterklaasviering bij onze ouders
Doeg en tot van de week
Het zijn weer de roddeldagen dusquote:Op zondag 2 december 2007 16:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Ja verdorie, wat is dat hier allemaal voor geroddel achter mijn rug om?
Nee, 3-1 verloren, maar we speelden eindelijk weer eens een goeie wedstrijd, dus opzich wel lekker gespeeld.quote:Op zondag 2 december 2007 17:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Wel gewonnen? Kut AZ heeft natuurlijk weer eens verlorenprutsers.
Jij mag hier helemaal niet postenquote:Op zondag 2 december 2007 16:36 schreef Wiebelkont het volgende:
* Zet hamsterstem op: roddelen!quote:Op zondag 2 december 2007 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het zijn weer de roddeldagen dus
Ok, doe jij dan vanavond het gorillapak aan, dan doe ik het krokodillenpak wel aan.quote:Op zondag 2 december 2007 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, wat ben jij een beest Wyccie!
Dat moeten we vaker doen
Ik kende de site toevalligquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 18:36 schreef wyccie het volgende:
Een site speciaal voor mensen die tijdens Mardi Gras verkleed gaan als gorilla?
Jaquote:
Toch niet van die gorilla he?quote:Ik heb zojuist maar weer 13 dvd's gekocht.
Jazekerquote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef wyccie het volgende:
Nee, uit de koopjeskelder en de 5 voor 30 actie van Filmvalley.
Wil je echt weten welke films ik allemaal heb besteld?
quote:Op zondag 2 december 2007 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
(En geen mindfucks)
Ja dat klopt wel een beetje.quote:Op zondag 2 december 2007 20:14 schreef wyccie het volgende:
Ik had niet eens gelezen waar Aaltra over ging. De beschrijving doet me dus denken aan een soort van Belgische Straight Story.
ksssst!quote:Op zondag 2 december 2007 16:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik ken ze allemaal niet.quote:Op zondag 2 december 2007 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik zal me gedragen.
Tape
Freaks
Lost Highway
Dirty Pretty Things
Postman Always Rings Twice, The
Constantine
Maltese Falcon
Cat on a Hot Tin Roof
Love and Death on Long Island
L' Appartement
Jan Dara
Cult Collection (3 disc) =Calvaire, Tarnationa, Aaltra
Ken Park
whyquote:
Negatief, Boven de prut. Ik heb de mazzel in een commando post te zitten. :-) Overquote:
Zal ik mijn ICT mensen er eens naar laten kijken. Overquote:Op zondag 2 december 2007 20:36 schreef Etcetera het volgende:
zelfs Cobra heeft een verbinding vanuit het velden mij lukken die stomme instellingen
@home
niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |