Het eerste punt van de maand is voor Samuelquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Short Cuts?
altman
robbins
julliane moore
jennifer jason leigh
chriss penn

cwk +1quote:Op zondag 2 december 2007 12:36 schreef cwk het volgende:
Ali Larter, Mila Jovovich. Resident Evil: Extincion.

Yay! Deed de laatste hint het em?quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Gillingham het volgende:
Great Expectations?

Wellichtquote:Op zondag 2 december 2007 16:16 schreef cwk het volgende:
[..]
Yay! Deed de laatste hint het em?![]()
Gillingham +1

SaintOfKillers + 1quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blades of Glory.

Oh.quote:Op zondag 2 december 2007 17:45 schreef hornage het volgende:
van vorige topic nog:
[..]
SaintOfKillers + 1

Hintje:quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:51 schreef wyccie het volgende:
Keywords van welke fiilm?No Title At Beginning Disc Jockey Loss Of Brother Change Of Heart Loss Of Father Assault Rifle Loss Of Mother Bread No Opening Credits Hiding Place Humiliation Hunger Jaundice 

quote:Op zondag 2 december 2007 18:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ok. Play Misty for Me.

Lonewolf +1quote:Op zondag 2 december 2007 21:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Geen idee. The Pianist.

Raar is dat hier. Wel de meest obscure films kunnen herkennen aan een grasspriet of een wolk, maar niet eens vijf edelstenen kunnen noemen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:38 schreef SamuelofSEK het volgende:tis dat je het verlaagd had, ik zou niet eens 5 edelstenen hebben kunnen noemen

Nog steeds niet, ook niet met CTL-F5?quote:Op maandag 3 december 2007 10:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zie geen plaatje?

John Hawkes, onder andere te zien in Deadwood en Me and You and Everyone We Know. Krijg ik hier ook een punt voorquote:Op zondag 2 december 2007 21:46 schreef wyccie het volgende:
Wie is die linker?

Nu wel.quote:Op maandag 3 december 2007 10:16 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nog steeds niet, ook niet met CTL-F5?

Gelukkig. En jawel!quote:Op maandag 3 december 2007 11:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nu wel.
En ik herken haar iig wel. Frans toch?

SamuelofSEK +1quote:Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Charlotte Gainsbourg?

Ja, dat dacht ik dus!quote:Op maandag 3 december 2007 11:07 schreef Hulkio het volgende:
John Hawkes, onder andere te zien in Deadwood en Me and You and Everyone We Know. Krijg ik hier ook een punt voor![]()

quote:De vijftienjarige puber Michael (die zichzelf liever bij zijn achternaam Polischka noemt) moet even slikken als de rijke vriend van zijn moeder hem en zijn moeder eruit schopt. Exit dure villawijk, want Polischka moet met zijn losbandige moeder, die nog niet eens de dertig heeft bereikt, gaan wonen in een Berlijnse achterstandbuurt.

Welke film of twee namenquote:An elderly artist thinks he has become too stale and is past his prime. His friend (and agent) persuades him to go to an offshore island to try once more. On the island he re-discovers his muse in the form of a young girl.

Veel eerder!quote:Op maandag 3 december 2007 16:56 schreef Patch het volgende:
gokje op Surviving Picasso

Neequote:Op maandag 3 december 2007 17:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Van Bunuel?

Dat was goed van je. Ik weet het alleen niet. En dacht de andere wel te weten.quote:Op maandag 3 december 2007 20:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nu geven een aantal mensen in het Slowchat-topic aan dat er een hogere frequentie van vragen moet komen, doe ik dat en dan wordt m'n vraag genegeerd?

Dat is alvast 1 naam. Aangezien ik wilde hinten dat het een vervolgvraag is, maar dat is een weggever:quote:Op maandag 3 december 2007 20:22 schreef Zoot het volgende:
Peeping Tom is van Michael Powell, maar ik heb geen idee wat het antwoord is.

Pressburger. Maar hier nietquote:Op maandag 3 december 2007 20:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Powell volgens mij, dan zal die ene gast met wie hij altijd samenwerkt wel de 2e naam zijn? ben zijn naam alleen even kwijt

ziggyziggyziggy + 1quote:

Klopt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:10 schreef Patch het volgende:
geen idee, ik zie rechts wel SB volgens mij
Nope.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Baby's Day Out?

Hints?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Sorry, was even aan het werk.
Het is niet Hairspray.

"Nobody fucks with the Jesus." Regisseursgewijs dan.quote:

Antwoord is goed en wat mij betreft krijg je een punt, weet alleen niet of dat legaal is volgens de regelementen aangezien de vorige vraag nog niet beantwoord was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef Patch het volgende:
Goya's Ghosts
Natalie Portman
Stellan Skarsgard
Randy Quaid

Da's natuurlijk dan op The Coen Brothers gericht...quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
"Nobody fucks with the Jesus." Regisseursgewijs dan.

Nee, Turturro is de regisseur van de film die ik zoek.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's natuurlijk dan op The Coen Brothers gericht...

Natuurlijk is dat legaal. Gebeurt zo vaak.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:40 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Antwoord is goed en wat mij betreft krijg je een punt, weet alleen niet of dat legaal is volgens de regelementen aangezien de vorige vraag nog niet beantwoord was.

Is de film waar Tony Soprano ook in mee doet? Romance en Cigarettes?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee, Turturro is de regisseur van de film die ik zoek.

Oh, het was een grapje?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik probeer het leven ook alleen maar wat leven in te blazen.

Uit het idee om eens te denken welke Franse zelfmoord-acteurs ik ken.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:17 schreef cwk het volgende:
Waar je hem vandaan haalt mag god weten, maar hij is hartstikke goed.
Flitspaal +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |