quote:Op zondag 2 december 2007 18:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ok. Play Misty for Me.
Lonewolf +1quote:Op zondag 2 december 2007 21:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Geen idee. The Pianist.
Raar is dat hier. Wel de meest obscure films kunnen herkennen aan een grasspriet of een wolk, maar niet eens vijf edelstenen kunnen noemen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:38 schreef SamuelofSEK het volgende:tis dat je het verlaagd had, ik zou niet eens 5 edelstenen hebben kunnen noemen
Nog steeds niet, ook niet met CTL-F5?quote:Op maandag 3 december 2007 10:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zie geen plaatje?
John Hawkes, onder andere te zien in Deadwood en Me and You and Everyone We Know. Krijg ik hier ook een punt voorquote:Op zondag 2 december 2007 21:46 schreef wyccie het volgende:
Wie is die linker?
Nu wel.quote:Op maandag 3 december 2007 10:16 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nog steeds niet, ook niet met CTL-F5?
Gelukkig. En jawel!quote:Op maandag 3 december 2007 11:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nu wel.
En ik herken haar iig wel. Frans toch?
SamuelofSEK +1quote:Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Charlotte Gainsbourg?
Ja, dat dacht ik dus!quote:Op maandag 3 december 2007 11:07 schreef Hulkio het volgende:
John Hawkes, onder andere te zien in Deadwood en Me and You and Everyone We Know. Krijg ik hier ook een punt voor![]()
quote:De vijftienjarige puber Michael (die zichzelf liever bij zijn achternaam Polischka noemt) moet even slikken als de rijke vriend van zijn moeder hem en zijn moeder eruit schopt. Exit dure villawijk, want Polischka moet met zijn losbandige moeder, die nog niet eens de dertig heeft bereikt, gaan wonen in een Berlijnse achterstandbuurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |