Zit er net aan te denken. Zou wel eens voor heel wat para momentjes kunnen zorgenquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou het goed zijn als Nadia nog even zou blijven. Die vriendschap met Amanda is een bom onder de relatie.
Zij wil zo graag dat die vriendschap met Nadia oprecht en voor het leven is dat ze alles pikt. Misschien op de achtergrond nog wel als backup verhaal.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda lult en lult en lult haar eigen mening, zonder maar naar Brian (of Nadia) te luisteren. Het is zo en niet anders...
En dàt maakt de gesprekken met Brian vermakelijk..........quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda lult en lult en lult haar eigen mening, zonder maar naar Brian (of Nadia) te luisteren. Het is zo en niet anders...
Nee hoor. Dit duurt niet lang meer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Ik hoorde Brian zojuist hard hijgen. Dat voorspelt weinig goeds.
't Kan ook aan m'n koptelefoon liggen.
Koptelefoon, strak planquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Ik hoorde Brian zojuist hard hijgen. Dat voorspelt weinig goeds.
't Kan ook aan m'n koptelefoon liggen.
Sleep tight.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:17 schreef Marietje_34 het volgende:
ok, ik zit aan m'n goudenkooimax voor vandaag![]()
Ik ga nog een beetje zappen en dan lekker slapen![]()
Mooi zo....quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:19 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zegt Amanda te stoppen, Amanda gaat door
Des te groter de ontlading zometeenquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:22 schreef Varen het volgende:
Toch nog een leuke afsluiting van de avond![]()
Brian houdt zich heel erg in.
Huub is net zo veranderlijk als de regels in DGK.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Lieke ergert zich nu erg aan Huub.Ze merkt dat hij heeft gepraat met achter en lult nu weer anders.
Nou rules de gouden kooi in een keer weer.
Is hij net achter geweest dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Lieke ergert zich nu erg aan Huub.Ze merkt dat hij heeft gepraat met achter en lult nu weer anders.
Nou rules de gouden kooi in een keer weer.
Of ze dienen 'm weer kalmerende middelen toe.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Nu gaat de Febo inpraten op Brian dat Nadia toch echt moet blijven en dat ie daarom Amanda moet steunen. Let maar op als ie zo terug komt.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:26 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub vind het niet erg dat er een nieuwe milionair komt
en ik altijd maar denken dat hij zo een diehard speler was.
gisteren dacht hij daar nog heel anders overquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:26 schreef Rotterdammert het volgende:
Ja en dat allemaal door de goede timing van haar beste vriendin.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:27 schreef yellowfirst het volgende:
En Amanda had zo'n leuke dag gehad en nu dat gezicht|!
Ik ben benieuwd wat ze hem nu weer hebben voorgehouden dan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:26 schreef Rotterdammert het volgende:
yepquote:
En dat bedoel ik nu al de hele avond.Deze dingen vallen me dan zo tegen.Eerst de hele dag lopen snauwen en zielig doen en hoppa een gesprekje en Huub is om.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gisteren dacht hij daar nog heel anders over
En die boerenklauw gaat weer half voor d'r mond en ze begintquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:29 schreef SiRojK het volgende:
NADIA EET UIT ZICHZELF!!!! EEN HEEL BROODJE!!!
Een natte spleet, daar is hij wel gevoelig voor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:30 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze hem nu weer hebben voorgehouden dan.
Ik heb Huub vandaag meerdere malen horen zeggen dat die nieuwe miljonair niet het probleem was, maar dat er gisteren na de ontslagronde door iemand achter een lulverhaal is opgehangen.. en dáár is hij zo boos over.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:26 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom verwijt je dst haar?quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:16 schreef ruby het volgende:
Mannie heeft een enorme plaat voor d'r harses.
als je het zo bekijkt snap ik dat camera geintje met dennix wel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:30 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
yep
maar hij snapt de deal nu
2 weg 1 terug
met z'n 5en tv maken is wat lastig
22:30 - Er staat nog heel wat te gebeuren!quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:31 schreef Taurus het volgende:
Ik zie geen OP, mag ik weten welke brief het over gaat en wat de ontwikkelingen vanavond zijn want ik zie volgens mij steeds berichtjes dat Naad weg gaat
en nu hij weet dat nad weggaat is hij weer vrolijk ??quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:33 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb Huub vandaag meerdere malen horen zeggen dat die nieuwe miljonair niet het probleem was, maar dat er gisteren na de ontslagronde door iemand achter een lulverhaal is opgehangen.. en dáár is hij zo boos over.
Dan moeten ze gewoon die ontslagrondes afschaffen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:35 schreef miesy het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt snap ik dat camera geintje met dennix wel.
anders gaat het spel wel errug snel ineens.
Ik verwijt 'r helemaal niks, alleen ze wil niet inzien wat voor engnek die Nadia is terwijl de rest dat wel inziet. Enigszins een beetje laat, maar toch.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:33 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom verwijt je dst haar?
Ik denk dat we dat iedereen daar kunnen verwijten...
preciesquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:35 schreef miesy het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt snap ik dat camera geintje met dennix wel.
anders gaat het spel wel errug snel ineens.
ach, ik geloof toch niet niet meer in ontslagrondes, of welke regels dan ook,quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon die ontslagrondes afschaffen.
klopt.... dat is de reden van zijn kwaadheidquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:33 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb Huub vandaag meerdere malen horen zeggen dat die nieuwe miljonair niet het probleem was, maar dat er gisteren na de ontslagronde door iemand achter een lulverhaal is opgehangen.. en dáár is hij zo boos over.
Nadia geeft ook weer steekjes. en nu zet ze haar babystem weer op, kom mannie!quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:41 schreef Ziet het volgende:
amanda zit lekker in der egoistische roes zeg
niks anders interesseert haar meer
(maar de verhalen van amanda interesseren ook niemand hehehe)
Amanda is oprecht blij.. Ik gun het haar !!Dat meisie heeft best wel een goed hartquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:41 schreef Ziet het volgende:
amanda zit lekker in der egoistische roes zeg
niks anders interesseert haar meer
(maar de verhalen van amanda interesseren ook niemand hehehe)
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
precies
want huubje mag dan een "speler" zijn
maar tv maken komt toch op de eerste plaats voor hem
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda is oprecht blij.. Ik gun het haar !!Dat meisie heeft best wel een goed hart
Amanda is ook nooit geinteresseerd in andermans verhalen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda is oprecht blij.. Ik gun het haar !!Dat meisie heeft best wel een goed hart
Huub is juist de ideale winnaar, zo gaat het ze het minst kosten !quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:32 schreef STAP01 het volgende:
Huub kan toch niet meer winnen met al die boetes!
Ze is appart.. Maar belangrijker wel eerlijk.. Zou mijn vriendin nooit worden maar oprechte valsheid heeft ze niet. Meer beinvloedbaar door anderen. o.a. die takkeheks Nadia..en vergeet haar lover ff niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amanda is ook nooit geinteresseerd in andermans verhalen.
Je oogst wat je zaait.
Mwa eerlijk...... ze probeert ook altijd iedereen zwart te maken als het haar uitkomt. En zo vals als de neten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is appart.. Maar belangrijker wel eerlijk.. Zou mijn vriendin nooit worden maar oprechte valsheid heeft ze niet. Meer beinvloedbaar door anderen. o.a. die takkeheks Nadia..en vergeet haar lover ff niet.
ik betrap lieke er vaak op dat ze vaak op huub reageert als hij zin heeft om effe te zeuren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:45 schreef Ziet het volgende:
ik geef huub nog groot gelijk ook, dat ie de hele dag sjecho gaat zitten doen.
als je het binnenhoudt en alleen maar telefonisch laat weten, dan gebeurt er waarschijnlijk gewoon nix.
nu is hij bijgepraat
en kan hij weer door.
ik snap niet dat lieke daar steeds zo op moet happen en over hem moet roddelen met haar nieuwe vriendin
Bij haar zie ik het al dommigheid.. maar zoals ze vannavond terug kwam gun ik het haar echt !!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa eerlijk...... ze probeert ook altijd iedereen zwart te maken als het haar uitkomt. En zo vals als de neten.
ach ja, dat hebben ze vast allemaal wel daar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:58 schreef miesy het volgende:
[..]
ik betrap lieke er vaak op dat ze vaak op huub reageert als hij zin heeft om effe te zeuren.
en dan is het niet eens naar haar gericht. dan heb je een betere aan jaap, die laat hem gewoon lekker gaan, en terecht, je moet je frustraties toch op de 1 of andere manier kunnen uiten anders word je gek.
zo jammer dat lieke hem dan niet even kan laten. logish dat ze dan telkens met hem in discussie eindigt.
je zou dan bijna denken dat ze het erom doet.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa eerlijk...... ze probeert ook altijd iedereen zwart te maken als het haar uitkomt. En zo vals als de neten.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja wie zal het zeggen...
lieke was ook nooit zo van de girltalk
en nu met selene ineens wel?
ook vreemd.
en maar lopen verkondigen dat ze (jaap/huub/en zij) elkaar niet afvallen en publique... ze zit de hele dag al te ouwhoeren over huub
ik zou echt knettergek worden van haar
zelfs toen het 'uit' was, legde ze nog beslag op hem en verweet hem vanalles.
Of hij baalt dat hij nu mee moet helpen Nadia erin te houdenquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:15 schreef Ziet het volgende:
heftig gesprek dan
of heeft ie daar ook al een neukertje?
Zoiets vermoed ik ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of hij baalt dat hij nu mee moet helpen Nadia erin te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |