Huub is juist de ideale winnaar, zo gaat het ze het minst kosten !quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:32 schreef STAP01 het volgende:
Huub kan toch niet meer winnen met al die boetes!
Ze is appart.. Maar belangrijker wel eerlijk.. Zou mijn vriendin nooit worden maar oprechte valsheid heeft ze niet. Meer beinvloedbaar door anderen. o.a. die takkeheks Nadia..en vergeet haar lover ff niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amanda is ook nooit geinteresseerd in andermans verhalen.
Je oogst wat je zaait.
Mwa eerlijk...... ze probeert ook altijd iedereen zwart te maken als het haar uitkomt. En zo vals als de neten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is appart.. Maar belangrijker wel eerlijk.. Zou mijn vriendin nooit worden maar oprechte valsheid heeft ze niet. Meer beinvloedbaar door anderen. o.a. die takkeheks Nadia..en vergeet haar lover ff niet.
ik betrap lieke er vaak op dat ze vaak op huub reageert als hij zin heeft om effe te zeuren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:45 schreef Ziet het volgende:
ik geef huub nog groot gelijk ook, dat ie de hele dag sjecho gaat zitten doen.
als je het binnenhoudt en alleen maar telefonisch laat weten, dan gebeurt er waarschijnlijk gewoon nix.
nu is hij bijgepraat
en kan hij weer door.
ik snap niet dat lieke daar steeds zo op moet happen en over hem moet roddelen met haar nieuwe vriendin
Bij haar zie ik het al dommigheid.. maar zoals ze vannavond terug kwam gun ik het haar echt !!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa eerlijk...... ze probeert ook altijd iedereen zwart te maken als het haar uitkomt. En zo vals als de neten.
ach ja, dat hebben ze vast allemaal wel daar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda is oprecht blij.. Ik gun het haar !!Dat meisie heeft best wel een goed hart
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:58 schreef miesy het volgende:
[..]
ik betrap lieke er vaak op dat ze vaak op huub reageert als hij zin heeft om effe te zeuren.
en dan is het niet eens naar haar gericht. dan heb je een betere aan jaap, die laat hem gewoon lekker gaan, en terecht, je moet je frustraties toch op de 1 of andere manier kunnen uiten anders word je gek.
zo jammer dat lieke hem dan niet even kan laten. logish dat ze dan telkens met hem in discussie eindigt.
je zou dan bijna denken dat ze het erom doet.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa eerlijk...... ze probeert ook altijd iedereen zwart te maken als het haar uitkomt. En zo vals als de neten.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja wie zal het zeggen...
lieke was ook nooit zo van de girltalk
en nu met selene ineens wel?
ook vreemd.
en maar lopen verkondigen dat ze (jaap/huub/en zij) elkaar niet afvallen en publique... ze zit de hele dag al te ouwhoeren over huub
ik zou echt knettergek worden van haar
zelfs toen het 'uit' was, legde ze nog beslag op hem en verweet hem vanalles.
Of hij baalt dat hij nu mee moet helpen Nadia erin te houdenquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:15 schreef Ziet het volgende:
heftig gesprek dan
of heeft ie daar ook al een neukertje?
Zoiets vermoed ik ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of hij baalt dat hij nu mee moet helpen Nadia erin te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |