Zit er net aan te denken. Zou wel eens voor heel wat para momentjes kunnen zorgenquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou het goed zijn als Nadia nog even zou blijven. Die vriendschap met Amanda is een bom onder de relatie.
Zij wil zo graag dat die vriendschap met Nadia oprecht en voor het leven is dat ze alles pikt. Misschien op de achtergrond nog wel als backup verhaal.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda lult en lult en lult haar eigen mening, zonder maar naar Brian (of Nadia) te luisteren. Het is zo en niet anders...
En dàt maakt de gesprekken met Brian vermakelijk..........quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda lult en lult en lult haar eigen mening, zonder maar naar Brian (of Nadia) te luisteren. Het is zo en niet anders...
Nee hoor. Dit duurt niet lang meer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Ik hoorde Brian zojuist hard hijgen. Dat voorspelt weinig goeds.
't Kan ook aan m'n koptelefoon liggen.
Koptelefoon, strak planquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Ik hoorde Brian zojuist hard hijgen. Dat voorspelt weinig goeds.
't Kan ook aan m'n koptelefoon liggen.
Sleep tight.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:17 schreef Marietje_34 het volgende:
ok, ik zit aan m'n goudenkooimax voor vandaag![]()
Ik ga nog een beetje zappen en dan lekker slapen![]()
Mooi zo....quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:19 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zegt Amanda te stoppen, Amanda gaat door
Des te groter de ontlading zometeenquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:22 schreef Varen het volgende:
Toch nog een leuke afsluiting van de avond![]()
Brian houdt zich heel erg in.
Huub is net zo veranderlijk als de regels in DGK.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Lieke ergert zich nu erg aan Huub.Ze merkt dat hij heeft gepraat met achter en lult nu weer anders.
Nou rules de gouden kooi in een keer weer.
Is hij net achter geweest dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Lieke ergert zich nu erg aan Huub.Ze merkt dat hij heeft gepraat met achter en lult nu weer anders.
Nou rules de gouden kooi in een keer weer.
Of ze dienen 'm weer kalmerende middelen toe.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Nu gaat de Febo inpraten op Brian dat Nadia toch echt moet blijven en dat ie daarom Amanda moet steunen. Let maar op als ie zo terug komt.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:26 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub vind het niet erg dat er een nieuwe milionair komt
en ik altijd maar denken dat hij zo een diehard speler was.
gisteren dacht hij daar nog heel anders overquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:26 schreef Rotterdammert het volgende:
Ja en dat allemaal door de goede timing van haar beste vriendin.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:27 schreef yellowfirst het volgende:
En Amanda had zo'n leuke dag gehad en nu dat gezicht|!
Ik ben benieuwd wat ze hem nu weer hebben voorgehouden dan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:26 schreef Rotterdammert het volgende:
yepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |