Dat is op een individu toegespitst. Wat anders dan het bekritiseren van een ideologie die gelovigen heilig noemen.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
" Mijn mening is dat PJORourke en zn hele familie leipe varkensneukers zijn"
En dat 2 a 3 keer per dag op verschillende TV zenders, radio en in de kranten.
Denk niet dat ik in jou familie veel vrienden maak. Sterker nog, misschien is het een reeele aannamen dat 1 van je ooms mij een keer een mep verkoopt.
Ja, dat gebruikt Wildebras ook als excuus.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is op een individu toegespitst. Wat anders dan het bekritiseren van een ideologie die gelovigen heilig noemen.
Nee hoor, het is op je héle familie gericht, en niet op die ene oomquote:Op donderdag 6 december 2007 21:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is op een individu toegespitst. Wat anders dan het bekritiseren van een ideologie die gelovigen heilig noemen.
Ik voel me niet aangesproken, het voorbeeld slaat alleen op Wilders als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee hoor, het is op je héle familie gericht, en niet op die ene oom![]()
Wel zwak dat je je dan aangesproken voelt zeg
Ik vind dat je Wildebras niet zo moet demoniseren: met zijn lul op een drumstel slaan! Bah!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, het voorbeeld slaat alleen op Wilders als een lul op een drumstel.
Op de huidige ministers is ie anders aardig persoonlijk. Verder inhoudsloos, maar wel persoonlijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar dat telt natuurlijk alleen voor blanke O'Rourke's die crimineel zijn. Die paar O'Rourkes die zich wel weten te gedragen, is niets mis mee. Maar die ene grote groep Rourke's die consequent mis gaat, daar moeten we wat aan doen!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:52 schreef gronk het volgende:
[..]
Criminele O'Rourkes moeten geinterneerd worden. O'Rourkes moeten op het binnenhof de helft van de bijbel uitscheuren. O'Rourkes moeten hun tweede paspoort inleveren en trouw zweren aan de nederlandse grondwet. O'Rourkes die mensen de hand niet willen schudden moeten geweigerd worden voor overheidsfuncties.
Wilde je nog meer?
Ja, die verpesten het voor de rest.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar dat telt natuurlijk alleen voor blanke O'Rourke's die crimineel zijn. Die paar O'Rourkes die zich wel weten te gedragen, is niets mis mee. Maar die ene grote groep Rourke's die consequent mis gaat, daar moeten we wat aan doen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |