abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2007 @ 21:03:52 #241
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55086795
quote:
Op donderdag 6 december 2007 19:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
" Mijn mening is dat PJORourke en zn hele familie leipe varkensneukers zijn"

En dat 2 a 3 keer per dag op verschillende TV zenders, radio en in de kranten.

Denk niet dat ik in jou familie veel vrienden maak. Sterker nog, misschien is het een reeele aannamen dat 1 van je ooms mij een keer een mep verkoopt.
Dat is op een individu toegespitst. Wat anders dan het bekritiseren van een ideologie die gelovigen heilig noemen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_55087072
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:03 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat is op een individu toegespitst. Wat anders dan het bekritiseren van een ideologie die gelovigen heilig noemen.
Ja, dat gebruikt Wildebras ook als excuus.
OK dan: de hele familie Rourke bestaat uit leipe varkensneukers. En als je er met een trouwt ben je rijp voor het gekkenhuis. En alle fotoalbums waar ook maar de schaduw van een Rourke op staat, moeten we verbranden. En van de aanblik van hun huizen word ik misselijk, dus die moeten we maar eens afbreken. Het gaat hier om een tsunami van Rourkedom. We kunnen ze maar het beste allemaal opsluiten op Griend, en als ze dan lastig worden, doen we de afwatering van het Ijsselmeer dicht.
Etc. etc. enz. enz. zonder eind, elke dag opnieuw.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_55087466
quote:

[..]

Nee hoor, het is op je héle familie gericht, en niet op die ene oom

Wel zwak dat je je dan aangesproken voelt zeg
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 6 december 2007 @ 21:43:48 #244
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55087741
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee hoor, het is op je héle familie gericht, en niet op die ene oom

Wel zwak dat je je dan aangesproken voelt zeg
Ik voel me niet aangesproken, het voorbeeld slaat alleen op Wilders als een lul op een drumstel.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_55087867
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:43 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik voel me niet aangesproken, het voorbeeld slaat alleen op Wilders als een lul op een drumstel.
Ik vind dat je Wildebras niet zo moet demoniseren: met zijn lul op een drumstel slaan! Bah!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 6 december 2007 @ 21:51:05 #246
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55087967
quote:

[..]

Op de huidige ministers is ie anders aardig persoonlijk. Verder inhoudsloos, maar wel persoonlijk.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 6 december 2007 @ 21:52:25 #247
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55088000
quote:

[..]

Criminele O'Rourkes moeten geinterneerd worden. O'Rourkes moeten op het binnenhof de helft van de bijbel uitscheuren. O'Rourkes moeten hun tweede paspoort inleveren en trouw zweren aan de nederlandse grondwet. O'Rourkes die mensen de hand niet willen schudden moeten geweigerd worden voor overheidsfuncties.

Wilde je nog meer?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_55088612
Op de persoon spelen heeft geen nut, als er veel aankachten zijn moet er ook een uitspraak komen.
Laat een rechter eerst maar eens uitspreken dat zijn uitspraken strafbaar zijn.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_55088640
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:52 schreef gronk het volgende:

[..]

Criminele O'Rourkes moeten geinterneerd worden. O'Rourkes moeten op het binnenhof de helft van de bijbel uitscheuren. O'Rourkes moeten hun tweede paspoort inleveren en trouw zweren aan de nederlandse grondwet. O'Rourkes die mensen de hand niet willen schudden moeten geweigerd worden voor overheidsfuncties.

Wilde je nog meer?
Maar dat telt natuurlijk alleen voor blanke O'Rourke's die crimineel zijn. Die paar O'Rourkes die zich wel weten te gedragen, is niets mis mee. Maar die ene grote groep Rourke's die consequent mis gaat, daar moeten we wat aan doen!
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 6 december 2007 @ 22:15:33 #250
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55088778
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Maar dat telt natuurlijk alleen voor blanke O'Rourke's die crimineel zijn. Die paar O'Rourkes die zich wel weten te gedragen, is niets mis mee. Maar die ene grote groep Rourke's die consequent mis gaat, daar moeten we wat aan doen!
Ja, die verpesten het voor de rest.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')