De liefste OUD user awardquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:37 schreef Ticootje het volgende:
Waar zijn de catogorieen van vorig jaar?
sinds wanneer is J van Lois jouw partner?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:39 schreef chacama het volgende:ook vind ik dat mama's voor hun partner campagne mogen voeren....
Zo vind ik bevoorbeeld J (?) van Lois echt een topper.
Toen ik hem teruglas dacht ik ook....het klopt niet, maar het werk riep. Dus maar lekker laten staan met het risico op reacties.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef bixister het volgende:
[..]
sinds wanneer is J van Lois jouw partner?![]()
(even voorkomen dat ik weer als liefste of kliekerigste (wat was 't ook weer?) uit de bus rol.)
Hier is vorig jaar veel over gesproken. Volgens mij vonden veel mensen dat we die nu maar moesten schrappen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:58 schreef melonovy het volgende:
OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft
Kunnen we niet gewoon de texeloniaaward doen, voor de leukste texelonia van Fok! ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:48 schreef texelonia het volgende:
Of wat dachten jullie van een award voor degene die de leukste (nieuwe) award bedenkt!
Goed ideequote:Op vrijdag 30 november 2007 17:54 schreef Pruk het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon de texeloniaaward doen, voor de leukste texelonia van Fok! ?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:59 schreef texelonia het volgende:
[..]
Goed idee
Maar ik bedoelde niet eens dat ik de leukste award zou verzinnen hoorIk zou niet durven
(al was die nieuwkomer-award destijds wel mijn idee trouwens, aangezien ik toen zelf nog een nieuwkomer was
)
*met Vivi eens is* en ook met alle suggesties hierboven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:38 schreef Vivi het volgende:
Knapste kind-award mag van mij juist wegblijven, staat me echt tegen dat soort dingen.
En dan zou ie toch niet winnenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:01 schreef miss_sly het volgende:
Ow, knapste kind-award mag van mij ook wegblijven, want mijn kind moet nog geboren worden
dat ben ik wel met je eens. t is helemaal niet mogelijk om te kiezen tussen al die lievequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:10 schreef Vivi het volgende:
Leukste kids uit een gezin vind ik eerlijk gezegd net zoiets als knapste kind. Het voegt niks toe imo.
Dan wint mijn konijnquote:
Goeie!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef MUUS het volgende:
Maar als je een award voor de leukste papa gaat doen, moet je ook iets voor de tofste moeder doen.
De haar-wil-ik-als-mijn-mama-award..
Dat is ook wel een goeie, hoewel ik ook vaak dacht dat sommigen de suggesties van anderen weer klakkeloos overnamen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:41 schreef YPPY het volgende:
Fijn als het er wat minder zijn.
Wat je ook kunt doen is dat je eerst allemaal iemand mag nomineren en dat de 5 (bijv.) met de meeste nominaties in de volgende ronde voor de eerste prijs strijden. Wat ik merk bij mezelf is dat ik later andere lijstjes zie en denk van: "o ja, die was ik vergeten, dat was een betere keuze geweest"
Ik ben het helemaal eens met je lijstje on second thought toch niet zo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:38 schreef lcicle het volgende:
De grote geduld award voor diegene die al erg lang wacht op een kindje
-De meest gegunde zwangerschap award
Mja... mja...quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:54 schreef Lois het volgende:
Goed lijstje Icicle:
-De meest oprechte OUDer (m/v) award
-De helpende hand award
-De Gouden Toetsenbord award
-De recht voor 'n raap award
-De te grote geduld-award
-De Stralendste Zwangere award
-De Puf award
-De Crea Bea Arti Farti award
-De Praatjesmaker award
-Meest bijzondere of leuke topic / quote award
-De Award award
De Beste inbreng award
De Leukste Meeting award
De Die OUDer wil ik meeten award
De Voorbeeld (Petje af) OUDer award
Ja, maar goed, dat mag toch wel gezegd worden? Sommigen doen het er namelijk om.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:01 schreef Sugar het volgende:
Maar weet je, die spammer (hoewel ik best een award wil) wat zégt dat? Ik bedoel, dat is bijna een feit, ook in voorgaande jaren, toch?
Ja dat had ik bewust even niet meegenomen omdat ik de omschrijving niet echt vond kloppen nog bij hormonster of blooper.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:01 schreef Igraine het volgende:
In het lijstje van Icicle stond ook nog deze
De grappigste OUDer award
Misschien ben ik een zeurpiet hoor, maar van deze hierboven krijg ik ook een beetje de kriebels.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:54 schreef Lois het volgende:
-De meest oprechte OUDer (m/v) award
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:05 schreef snoopy het volgende:
[..]
Misschien ben ik een zeurpiet hoor, maar van deze hierboven krijg ik ook een beetje de kriebels.
Nou ja, van de omschrijving dan...
Mijn suggestie: supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:12 schreef Lois het volgende:
De tractatie-award ?
Ik stel voor dat als je vindt dat iemand te veel spamt en je dat graag wil zeggen, dat je dat dan gewoon op een ander moment zegt. Hoewel ik denk dat diegene het ook wel aanvoelt, hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar goed, dat mag toch wel gezegd worden? Sommigen doen het er namelijk om.![]()
Dan even for the record, ik doel hierbij niet op jou maar op Spuug die vorig jaar (als ik het goed heb) heel bewust heeft zitten spammen op het eind om te kijken of ze hem zou krijgen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:13 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik stel voor dat als je vindt dat iemand te veel spamt en je dat graag wil zeggen, dat je dat dan gewoon op een ander moment zegt. Hoewel ik denk dat diegene het ook wel aanvoelt, hoor.
Die staat er wel bij nu, de praatjesmaker-award.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:12 schreef Vivi het volgende:
De leukste kinder-opmerking-award?
Daar was ik al bang voor, vandaar dat ik het even recht wilde zetten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:21 schreef Sugar het volgende:
Oh, sorry BE. Ik ben een beetje een labiel wrak op het moment en trek me alles enorm aan.Excuse me.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:01 schreef Igraine het volgende:
In het lijstje van Icicle stond ook nog deze
De grappigste OUDer award
Maar dat ben je toch gewendquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu ontbreekt de leukste papa award weer. En aangezien wij nog steeds een minderheidsgroepering zijn die keer op keer spitsroede komen lopen tussen al die labiele wijven......
Ja, maar jullie komen stuk voor stuk in aanmerking voor de spuitluier-awardquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu ontbreekt de leukste papa award weer. En aangezien wij nog steeds een minderheidsgroepering zijn die keer op keer spitsroede komen lopen tussen al die labiele wijven......
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik dat moet zeggen.
Oh, en mooiste buik vind ik iets anders dan 'meest stralende zwangere'. Niet iedereen staat er met zijn kop op en een buik die straalt...
Doe ze dan beide?
Betekent niet dat ik er niet voor gekieteld wil wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar dat ben je toch gewend
Eens met dat 'memorabel'. Hmmm... eens broeden op een betere naam dan, maar dan idd wel zo dat het niet per se een zielig persoon ofzo hoeft te zijn, want zoals jij zegt, elke zwangerschap is bijzonder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:29 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik ook nietmisschien een niet zo'n goede verwoording gekozen.
Persoonlijk vind ik élke zwangerschap een wonder, of het nu de eerste keer raak was of er 5 jaar geduld voor nodig was. Op beide voorbeelden heb je (meestal) geen invloed, vandaar ook dat ik het niet award-waardig vond.
Daarom is een 'meest bijzondere zwangerschap' inderdaad een betere benaming waaronder je de meeste 'gevallen' kunt nomineren. (Ik vind 'memorabel' zo'n naar woord)![]()
Hij was oorspronkelijk bekend als de LadyS-award als ik het goed heb, omdat die zo enorm huge was destijds. Ik ben het eens met je dat het moet gaan om de buik en niet om de compositie of de bewerking.quote:Over de buik heb je ook gelijk.. Ik vond voorgaande jaren echter dat er teveel gekeken werd naar de foto of collage op zich, dan naar hetgeen er eigenlijk op stond. Dat vond ik jammer, omdat niet iedereen de vaardigheid heeft om een kunstwerkje van je buik-presentatie te maken.
Dus uhm.. Mijn benaming was misschien weer niet de juiste
De Skippybal awardquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hij was oorspronkelijk bekend als de LadyS-award als ik het goed heb, omdat die zo enorm huge was destijds. Ik ben het eens met je dat het moet gaan om de buik en niet om de compositie of de bewerking.
Hmm... hoe dat dan eens samen te vatten.
Want 'stralende zwangere' is niet helemaal duidelijk dat het om een foto zou gaan, dat kan ook gewoon iemand zijn die altijd vrij positief is over de zwangerschap zeg maar.
hmz, eens kijken er zijn 12687 mama's en 3 papa's in OUD. Statistisch een beroerde verhoudingquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:36 schreef lcicle het volgende:
En ik had nog wel '(m/v)' erachter gezet, speciaal voor het Swets Soort
Die kan ik dan al sowieso op m'n doe-nog-maar-een-Big-Mac-buik schrijvenquote:
Die vind ik leukquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:12 schreef Lois het volgende:
De tractatie-award ?
Het verloren schaap awardquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:48 schreef Loena-tik- het volgende:
Hé dit was geen grapje, dit was een serieuze sneer ja
Je hebt het gewoon niet meer in je schatquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:48 schreef Loena-tik- het volgende:
*voor eigen parochie preekt*quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:04 schreef Smoezie het volgende:
De hardst rammelende eierstokken Award
De leukste OUD-newbie
De Wisdom Award
De leukste OUD-papa Award
Die zouden toch wel leuk zijn er tussen.
En heb alsjeblieft niet de illusie dat ik de rammelende eierstok en newbie voor mezelf er in zet, want er zijn veel harder rammelende eierstokken en leukere newbies dan ik
Het leek me alleen leuk om degenen die nog niet voor het eggie gaan/kunnen/mogen (de Rammelaars) en de newbies wat meer hierbij te betrekken, omdat ook zij bij OUD horen
meer ... meer ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:48 schreef Loena-tik- het volgende:
quote:
Nee joh ik ben nu volwassen...31 enzo(quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:53 schreef easy-going het volgende:
[..]
meer ... meer ...
Je kan het vast nog wel![]()
toch ?
stel me niet teleur
Ja en nee, ja voor jouquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef snoopy het volgende:
[..]Ik ben juist blij je weer te zien
Of huil je van ontroering?
Oef!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee joh ik ben nu volwassen...31 enzo()
Owquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee joh ik ben nu volwassen...31 enzo()
Ik wilde helemaal niet de spam-award, ik wilde de leukste kinderen award!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan even for the record, ik doel hierbij niet op jou maar op Spuug die vorig jaar (als ik het goed heb) heel bewust heeft zitten spammen op het eind om te kijken of ze hem zou krijgen.
Maar goed, on second thought mag hij er van mij idd gewoon uitblijven, het zegt helemaal niks.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik wil gewoon even een tvp plaatsen.
Oh ja, die was het.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niet de spam-award, ik wilde de leukste kinderen award!En ik kreeg 'm ook nog!
![]()
![]()
Dat is de Troost award, Award Award, de Dikkequote:Op zaterdag 1 december 2007 12:21 schreef LadyS het volgende:
En een award voor mensen die geen kans maken op een award?
Oh cool! Dan maak zelfs ik nog kans!quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:21 schreef LadyS het volgende:
En een award voor mensen die geen kans maken op een award?
Niet per sé hoor. Iemand die leuke kinderpraatjes post kan ook best heel goed iemand zijn die je een dikkequote:Op zaterdag 1 december 2007 12:30 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dat is de Troost award, Award Award, de Dikke-award!
Hé dat was mijn sneer jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef easy-going het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een lijst maken van alle users die een award willen winnen, en daarna de catergorieën verzinnen
Ik welquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:33 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Hé dat was mijn sneer ja![]()
Maar (bijna)niemand begreep hem
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan wil ik de ach-val-alsjeblieft-dood award
Neehee, eerst opgeven dat je een award wil winnen, dáárna verzinnen we de categorieën erbij.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:59 schreef MUUS het volgende:
Ik wil de Roze Wolk Verwoester.
Ik weet niet wanneer E.T. gestopt is....quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik dan de 'leukste-zwangere-OUD-MOD-van-2007-award'?
ja en ook de stomste!quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik dan de 'leukste-zwangere-OUD-MOD-van-2007-award'?
Iig voor ze 'een zwangere mod in 2007' kon zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer E.T. gestopt is....
quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef easy-going het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een lijst maken van alle users die een award willen winnen, en daarna de catergorieën verzinnen
Zo'n vermoeden had ik al!quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:52 schreef Sugar het volgende:
Dan moet je eerst vertellen welke kinderboeken je schrijft.![]()
Dan kun je daarna de award voor leukste schrijfster krijgen, maybe.
Daar zou ik ook voorzichtig mee zijn hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:55 schreef --Eveliene-- het volgende:
(en ik moet er nog een beetje over nadenken of ik het vertel hier, ivm met privacy etc.. ben ik soms een beetje panisch in.. sorry!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |