De liefste OUD user awardquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:37 schreef Ticootje het volgende:
Waar zijn de catogorieen van vorig jaar?
sinds wanneer is J van Lois jouw partner?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:39 schreef chacama het volgende:ook vind ik dat mama's voor hun partner campagne mogen voeren....
Zo vind ik bevoorbeeld J (?) van Lois echt een topper.
Toen ik hem teruglas dacht ik ook....het klopt niet, maar het werk riep. Dus maar lekker laten staan met het risico op reacties.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef bixister het volgende:
[..]
sinds wanneer is J van Lois jouw partner?![]()
(even voorkomen dat ik weer als liefste of kliekerigste (wat was 't ook weer?) uit de bus rol.)
Hier is vorig jaar veel over gesproken. Volgens mij vonden veel mensen dat we die nu maar moesten schrappen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:58 schreef melonovy het volgende:
OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft
Kunnen we niet gewoon de texeloniaaward doen, voor de leukste texelonia van Fok! ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:48 schreef texelonia het volgende:
Of wat dachten jullie van een award voor degene die de leukste (nieuwe) award bedenkt!
Goed ideequote:Op vrijdag 30 november 2007 17:54 schreef Pruk het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon de texeloniaaward doen, voor de leukste texelonia van Fok! ?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:59 schreef texelonia het volgende:
[..]
Goed idee
Maar ik bedoelde niet eens dat ik de leukste award zou verzinnen hoorIk zou niet durven
(al was die nieuwkomer-award destijds wel mijn idee trouwens, aangezien ik toen zelf nog een nieuwkomer was
)
*met Vivi eens is* en ook met alle suggesties hierboven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:38 schreef Vivi het volgende:
Knapste kind-award mag van mij juist wegblijven, staat me echt tegen dat soort dingen.
En dan zou ie toch niet winnenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:01 schreef miss_sly het volgende:
Ow, knapste kind-award mag van mij ook wegblijven, want mijn kind moet nog geboren worden
dat ben ik wel met je eens. t is helemaal niet mogelijk om te kiezen tussen al die lievequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:10 schreef Vivi het volgende:
Leukste kids uit een gezin vind ik eerlijk gezegd net zoiets als knapste kind. Het voegt niks toe imo.
Dan wint mijn konijnquote:
Goeie!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef MUUS het volgende:
Maar als je een award voor de leukste papa gaat doen, moet je ook iets voor de tofste moeder doen.
De haar-wil-ik-als-mijn-mama-award..
Dat is ook wel een goeie, hoewel ik ook vaak dacht dat sommigen de suggesties van anderen weer klakkeloos overnamen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:41 schreef YPPY het volgende:
Fijn als het er wat minder zijn.
Wat je ook kunt doen is dat je eerst allemaal iemand mag nomineren en dat de 5 (bijv.) met de meeste nominaties in de volgende ronde voor de eerste prijs strijden. Wat ik merk bij mezelf is dat ik later andere lijstjes zie en denk van: "o ja, die was ik vergeten, dat was een betere keuze geweest"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |