Dat is de Troost award, Award Award, de Dikkequote:Op zaterdag 1 december 2007 12:21 schreef LadyS het volgende:
En een award voor mensen die geen kans maken op een award?
Oh cool! Dan maak zelfs ik nog kans!quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:21 schreef LadyS het volgende:
En een award voor mensen die geen kans maken op een award?
Niet per sé hoor. Iemand die leuke kinderpraatjes post kan ook best heel goed iemand zijn die je een dikkequote:Op zaterdag 1 december 2007 12:30 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dat is de Troost award, Award Award, de Dikke-award!
Hé dat was mijn sneer jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef easy-going het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een lijst maken van alle users die een award willen winnen, en daarna de catergorieën verzinnen
Ik welquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:33 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Hé dat was mijn sneer ja![]()
Maar (bijna)niemand begreep hem
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan wil ik de ach-val-alsjeblieft-dood award
Neehee, eerst opgeven dat je een award wil winnen, dáárna verzinnen we de categorieën erbij.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:59 schreef MUUS het volgende:
Ik wil de Roze Wolk Verwoester.
Ik weet niet wanneer E.T. gestopt is....quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik dan de 'leukste-zwangere-OUD-MOD-van-2007-award'?
ja en ook de stomste!quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik dan de 'leukste-zwangere-OUD-MOD-van-2007-award'?
Iig voor ze 'een zwangere mod in 2007' kon zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer E.T. gestopt is....
quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef easy-going het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een lijst maken van alle users die een award willen winnen, en daarna de catergorieën verzinnen
Zo'n vermoeden had ik al!quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:52 schreef Sugar het volgende:
Dan moet je eerst vertellen welke kinderboeken je schrijft.![]()
Dan kun je daarna de award voor leukste schrijfster krijgen, maybe.
Daar zou ik ook voorzichtig mee zijn hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:55 schreef --Eveliene-- het volgende:
(en ik moet er nog een beetje over nadenken of ik het vertel hier, ivm met privacy etc.. ben ik soms een beetje panisch in.. sorry!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |