Om hem of haar vervolgens te martelen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:45 schreef snarfbreda het volgende:
Toch vraag ik me af wat voor een persoon nou zoeen console daar weghaalt, zou ik toch wel willen weten.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:07 schreef DutchieBre het volgende:
Zo, lekker de hele middag met mijn nieuwe playstation 2 gespeeld [afbeelding]
JA HALLO WIE STAAT ER DAN OOK OP ZONDAG VOOR KWART OVER ACHT OP!!!!!!!!!!!????????!!!!!quote:Op zondag 2 december 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Vroegte.
Ik had honger.quote:Op zondag 2 december 2007 10:21 schreef veldmuis het volgende:
JA HALLO WIE STAAT ER DAN OOK OP ZONDAG VOOR KWART OVER ACHT OP!!!!!!!!!!!????????!!!!!
Ik ben er niet voor m'n bed uitgekomen eerlijk gezegd!quote:Op zondag 2 december 2007 10:46 schreef JDude het volgende:
Veldmuis! Zoeen ongeluk vannacht vlak bij jou om de hoek. Watskeburt?
Niet eens!quote:Op zondag 2 december 2007 10:53 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben er niet voor m'n bed uitgekomen eerlijk gezegd!
en laat....quote:Op zondag 2 december 2007 13:35 schreef bassieVL het volgende:
Het was weer gezellig in Breda gisteren.
Prutser, doe het zelf dan wel goed!quote:Op maandag 3 december 2007 10:52 schreef Stofje het volgende:
Ritchie, bij deze het dringende verzoek een béétje je best te doen op je posts. Hoofdlettergebruik wordt gewaardeerd en als je dan toch puntjes gebruikt, gebruiker gebruik er dan drie i.p.v. twee. Ik erger me daar al een tijdje aan, ik vind dat het nu wel eens gezegd mag worden.
ja meneer...quote:Op maandag 3 december 2007 10:52 schreef Stofje het volgende:
Ritchie, bij deze het dringende verzoek een béétje je best te doen op je posts. Hoofdlettergebruik wordt gewaardeerd en als je dan toch puntjes gebruikt, gebruiker dan drie i.p.v. twee. Ik erger me daar al een tijdje aan, ik vind dat het nu wel eens gezegd mag worden.
Er staat verder geen persoonsvorm in de zin. Deze staat pas na de onderbreking (en) dus komt er geen "t". Toch?quote:Op maandag 3 december 2007 11:26 schreef Stofje het volgende:
Dat 'wordt gewaardeerd' klopt gewoon..
En 'Één' mag niet. Dan is het gewoon 'Eén'..
Jij deed de opleiding "Verven voor Turken"?quote:Op maandag 3 december 2007 16:54 schreef snarfbreda het volgende:
He stofje heb jij je cv op monsterboard gezet?, aangezien er ineens een brief hing op je werk met gevraagde parttimers.
En begin niet over mijn taalgebruik, met mijn opleiding mag je blij zijn dat je er wat nederlandse woorden uit kan halen!![]()
quote:Op maandag 3 december 2007 11:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Er staat verder geen persoonsvorm in de zin. Deze staat pas na de onderbreking (en) dus komt er geen "t". Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |