33cl Jupilers ftw.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:30 schreef JDude het volgende:
Straks even naar de Biertoko op Hazeldonk.
Heb ik eindelijk een medestander die ook geen Jupiler lust?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:19 schreef Stofje het volgende:
Jupiler, het meest overgewaardeerde biertje van de stad..
Als je het net over de grens haalt is het niet duurder.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:47 schreef Stofje het volgende:
Ik lust het wel, maar ik proef geen essentieel verschil met bijvoorbeeld Amstel, Breda Bier, Bavaria, Grolsch, etc. Jupiler is stúkken duurder dan die merken, puur omdat het een mode-biertje is. Flink overschat, dus.
Dan blijft dat "mode" biertje anders wel lang hangen !! Ook ik vind het veel malen beter drinken.. Het glijdt zo soepel en zacht weg waardoor je nog meer van de smaak geniet. Grolsch daarentegen is aanvankelijk moeilijk weg te krijgen, pas naar enkele biertjes kun jeh et soepel drinken, en dan is voor mij de essentie van bier drinken alweer weg. Heineken daarentegen kan ik tegenwoordig ook beter drinken dan jaren geleden, het lijkt of het ook wat zachter is geworden ..quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:47 schreef Stofje het volgende:
Ik lust het wel, maar ik proef geen essentieel verschil met bijvoorbeeld Amstel, Breda Bier, Bavaria, Grolsch, etc. Jupiler is stúkken duurder dan die merken, puur omdat het een mode-biertje is. Flink overschat, dus.
eenschquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:19 schreef Stofje het volgende:
Jupiler, het meest overgewaardeerde biertje van de stad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |