Doen hier ook veel mensen... lekker stinkt de hele zooi hier naar eten, dat vind ik echt ranzig.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit met m'n kantoortje vlakbij de kantine, dus als ik er wat haal neem ik lekker m'n dienblaadje mee naar werkplek. Het is ook redelijk goedkoop hier, en kwaliteit![]()
Maar in de daarvoor bestemde ruimtes zit iedereen ook op elkaars lip, niet echt fijn eten.
Wat wil je er tegen gaan doen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik verveel me echt gewoon eens helemaal dood op mijn werk ... niet veel meer meegemaakt de laatste tijd ..
en ik moet eerlijk zeggen .. ik vind het maar niets ...
Ik zit hier met mensen met ochtend dienst, middag, avond en nacht .. vandaar dat er hier altijd wel mensen aan het eten zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
Ik ga altijd iets eerder dan de standaard voedertijd... zo is het tenminste wat rustiger
Hier aanwezig zijn, en zo even zorgen dat mijn 21" klaar staat om mee te nemen naar huisquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat wil je er tegen gaan doen?
Dude?!? Waarom dat?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:57 schreef Dylanesque het volgende:
Holy fuck bruce springsteen verplaatst naar morgen
Hij is verkoudenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude?!? Waarom dat?
@Droxz... 21" nice
Fuck.. Maar je hebt toch wel tijd om er morgen ook heen te gaan?quote:
Dat welquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fuck.. Maar je hebt toch wel tijd om er morgen ook heen te gaan?
Gelukkig maar, kijk het komt je zelfs beter uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat welKomt allemaal goed, dan kan ik er tenminste lekker vroeg heen ipv direct uit mn werk te moeten haasten
Ik geef hem aan mijn vader, het is een crt ... we hadden hem over hier, dus mocht ik hem hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude?!? Waarom dat?
@Droxz... 21" nice
Bij mij waren er ook allemaal groepjes:quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:01 schreef Seventees het volgende:
hee seventees je staat in de OP, jij schattigerd
Ik voel een band ontstaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
@Seventees, bij die groep hoorde ik dus ook
Tjah als je op mijn kleding stijl afgaat dan ben ik al snel een kakkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bij mij waren er ook allemaal groepjes:
Kakkers: kraagjes, polo's 3 over elkaar heen, hockey, hockeymeisjes, hockeyfeestjes, nog meer kraagjes en roze polo's.
Alto's/gothics: Zwart! Alles zwart! En fluweel, en paars en rood, en zwart! Lange rokken met scheuren erin, spierwit en zwarte make-up! En o ja, zwarte kleren, en op de grond gaan zitten omdat niemand anders dat deed dus lekker non-conformistisch![]()
Gangsters: Jawel, de echte, 15/16 jarige gangsterrappers met capuchon, bontkraag, bling bling en bijbehorende grote bek, al beatboxend in de pauze op het schoolplein.
De 'stuudjes': Wij doen niet mee aan sociale bezigheden, ik vind natuurkunde veel leuker. En lezen, en huiswerk doe ik het liefst meteen als ik thuis kom van school of in de bibliotheek. Hee laat m'n tas met rust!
Ik was van alles wat, of van alles niks denk ik, met 'mijn' groepje vol ondefinieerbare mensen. Hoewel de leden uit bovenstaande groepjes daar nu vast anders op terugkijken, ik ben zo in 20 verschillende hokjes te stoppen afhankelijk van de gene die het bekijkt
buitenstaander was ik niet, ik trok me gewoon geen moer aan van al die "kijk mij eens stoerdoen" figuren. Ik trok op met 2 goede vrienden, en dat werden er al snel meer .. heb best een leuke tijd gehad moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:01 schreef Seventees het volgende:
Het voortgezet onderwijs was de ergste tijd uit mijn leven. Mijn klasgenoten waren verdeeld in groepen.
De stoere groep, bestaande uit jeugd die minimaal 1 keer was blijven zitten, vernielingen aanbracht en rookte als een schoorsteen.
De tut groep: jongens en meiden met een overmatige belangstelling voor hun kleding en haar. Ze freakten bij iedere puist die hun poezelig gelaat waagde te betreden.
De meelopers: zegt voldoende.
En dan had je ook nog de buitenstaanders, waar ik toe behoorde. De leerlingen die kwamen om kennis op te doen en dat tuthola en peukengedoe maar idioot vonden.
Nouja ik kende die groep wel wat beter dan alleen kledingstijl, dus geneer me niet om ze schaamteloos in dat hoekje te duwenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah als je op mijn kleding stijl afgaat dan ben ik al snel een kakker
lief dan?quote:
Mijn dank is groot, want zelf spuug ik op die ellitaire luiquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja ik kende die groep wel wat beter dan alleen kledingstijl, dus geneer me niet om ze schaamteloos in dat hoekje te duwen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
mensen, wat is het weer stil hier zeg ... zal vanavond wel weer anders zijn hahaha
toen stond mijn wekkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zit dan ook thuis he
sliep pas om 6 uur
Ik wil niet weten waarom dat zo laat was...quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zit dan ook thuis he
sliep pas om 6 uur
Fuck it, vanavond zit ik hier niet hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
mensen, wat is het weer stil hier zeg ... zal vanavond wel weer anders zijn hahaha
ok, dat is inderdaad niet echt relaxt ofzo, maar hoef je vandaag niets te doen ofzo?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik deed het niet voor de fun lag om kwart voor 2 in men nest maar kon niet slapen
zit al heel de week thuisquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok, dat is inderdaad niet echt relaxt ofzo, maar hoef je vandaag niets te doen ofzo?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waarom dat zo laat was...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik deed het niet voor de fun lag om kwart voor 2 in men nest maar kon niet slapen
School? Werk? Om maar een paar dingen te noemen?quote:
school begint pas in februariquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
School? Werk? Om maar een paar dingen te noemen?
nicequote:Op vrijdag 30 november 2007 13:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
school begint pas in februari
en tijdlijke stop met stage
daarom haal jij dus zoveel postst op fok!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
school begint pas in februari
en tijdlijke stop met stage
ik ben lui geborenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
daarom haal jij dus zoveel postst op fok!![]()
Maar uh.. ik zou me al snel vervelen, en zonder geld zitten .. hoe doe je dat?
en met een geldboom in je tuin zekerquote:
heb geen tuinquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en met een geldboom in je tuin zeker
Lieve ouders?quote:
Ik heb ook wel lieve ouders hoor, maar die hebben mij gewoon geleerd .. als jij poen wil uitgeven, zal je daar toch echt zelf voor moeten werkenquote:
Same herequote:Op vrijdag 30 november 2007 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb ook wel lieve ouders hoor, maar die hebben mij gewoon geleerd .. als jij poen wil uitgeven, zal je daar toch echt zelf voor moeten werken
dat dus maar ik betaal geen huur enzquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb ook wel lieve ouders hoor, maar die hebben mij gewoon geleerd .. als jij poen wil uitgeven, zal je daar toch echt zelf voor moeten werken
Of het nou een krantenwijk was, of vakkenvullen, ik heb altijd wel gewerkt voor mijn centjesquote:
Het word je gewoon te makkelijk gemaakt dusquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat dus maar ik betaal geen huur enz
ik ben volgens de wet net volwassen hequote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of het nou een krantenwijk was, of vakkenvullen, ik heb altijd wel gewerkt voor mijn centjes
tot welke leeftijd woonde jij bij je ouders 15?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het word je gewoon te makkelijk gemaakt dus
Hey! Niets tegen zwart he, Vroeger was ik ook iemand die ook alleen skatekleding aanhad en band shirts. In de lopen van de jaren ben ik veranderdquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bij mij waren er ook allemaal groepjes:
Kakkers: kraagjes, polo's 3 over elkaar heen, hockey, hockeymeisjes, hockeyfeestjes, nog meer kraagjes en roze polo's.
Alto's/gothics: Zwart! Alles zwart! En fluweel, en paars en rood, en zwart! Lange rokken met scheuren erin, spierwit en zwarte make-up! En o ja, zwarte kleren, en op de grond gaan zitten omdat niemand anders dat deed dus lekker non-conformistisch![]()
Gangsters: Jawel, de echte, 15/16 jarige gangsterrappers met capuchon, bontkraag, bling bling en bijbehorende grote bek, al beatboxend in de pauze op het schoolplein.
De 'stuudjes': Wij doen niet mee aan sociale bezigheden, ik vind natuurkunde veel leuker. En lezen, en huiswerk doe ik het liefst meteen als ik thuis kom van school of in de bibliotheek. Hee laat m'n tas met rust!
Ik was van alles wat, of van alles niks denk ik, met 'mijn' groepje vol ondefinieerbare mensen. Hoewel de leden uit bovenstaande groepjes daar nu vast anders op terugkijken, ik ben zo in 20 verschillende hokjes te stoppen afhankelijk van de gene die het bekijkt
En altijd flink sparen voor de te verkrijgen dingen he!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of het nou een krantenwijk was, of vakkenvullen, ik heb altijd wel gewerkt voor mijn centjes
Hier ook. Zou afentoe wel wat kunnen lenen. Maar voor kleding of wat dan ook moet ik zelf voor geld zorgen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
23, en ik woon nog steeds thuisquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tot welke leeftijd woonde jij bij je ouders 15?
ze luisteren niet naar mequote:Op vrijdag 30 november 2007 13:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hier ook. Zou afentoe wel wat kunnen lenen. Maar voor kleding of wat dan ook moet ik zelf voor geld zorgen.
Nee, maar ik werkte wel bij op die leeftijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tot welke leeftijd woonde jij bij je ouders 15?
Ik ben ook een rasecht skatertje geweest hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hey! Niets tegen zwart he, Vroeger was ik ook iemand die ook alleen skatekleding aanhad en band shirts. In de lopen van de jaren ben ik veranderd.
ik ook maar dan betaal je niet meteen huurquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, maar ik werkte wel bij op die leeftijd![]()
p.s kwam net DIT filmpje tegen, ik moest lachen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben ook een rasecht skatertje geweest hoor
Ik heb meer zoiets van, als je op kamers wilt dan betaal je toch ook lekker zelf de huur?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook maar dan betaal je niet meteen huur
ik ben net 18quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb meer zoiets van, als je op kamers wilt dan betaal je toch ook lekker zelf de huur?
toen betaalde ik ook kostgeld hoorquote:
En? In mijn optiek nog steeds geen belemmering omzelf je huur te betalen?quote:
met een baan die bijna niks verdientquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En? In mijn optiek nog steeds geen belemmering omzelf je huur te betalen?
Tjah dat is jouw probleem natuurlijk hequote:Op vrijdag 30 november 2007 14:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
met een baan die bijna niks verdient
Ik kon vanavond ook macaroni eten, maarja, twee keer hetzelfde is ook niks...quote:
Wij gaan wel door hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:27 schreef B.. het volgende:
Wooow, ik had het even druk en ik kom terug en het zijn alweer 7 pagina's...
Haha, hopelijk komt ie op tijd, zo rustig is het niet op de weg...quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:35 schreef Bellerophon het volgende:
Pfff moet wachten tot 16.30 tot mijn auto er isDus ik zit hier nog wel even
Mwoah ik had voor macaroni gekozenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kon vanavond ook macaroni eten, maarja, twee keer hetzelfde is ook niks...
Denk dat ik maar ff langs de Burger King ga vanavond
ik zit niet op kamers en voorlopig ga ik ook nog nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah dat is jouw probleem natuurlijk he
Meer werken? Niet op kamers? Tal van mogelijkheden
Tjah ik ben benieuwd hoe laat het gaat worden, ach als ik nu vertrek dan sta ik in de file als ik rond 17.00 vertrek dan zal het al minder zijn met de filesquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, hopelijk komt ie op tijd, zo rustig is het niet op de weg...
De vorige keer toen mijn leaseauto werd gebracht, werd ie gelukkig thuisbezorgd. Die kerel wist de weg niet te vinden, en kwam daarom meteen maar anderhalf uur te laat
Maar goed, ik hoefde in ieder geval niet op m'n werk te wachten, dat scheelt weer
Macaroni is ook wel lekkerder, maar dat heb ik gisteren al gehad... Hoewel... Naja, okee, nodig me dan maar uit voor het eten vanavondquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah ik had voor macaroni gekozen![]()
. Vindt ik lekkerder dan de Burger King
ik eet pizzaquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Macaroni is ook wel lekkerder, maar dat heb ik gisteren al gehad... Hoewel... Naja, okee, nodig me dan maar uit voor het eten vanavond
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een tijd niet gegeten... Misschien leuk voor volgende week ofzo
relaxt! pizza is altijd goed!quote:
Dat zeg ik niet nog een keer, krijg ik weer ruzie met iemand hier (noem expres geen naam meer hahaha)quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:50 schreef B.. het volgende:
een broodje shoarma zou er nu wel in gaan....
heb ik van de week gegetenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:50 schreef B.. het volgende:
uhhhquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet nog een keer, krijg ik weer ruzie met iemand hier (noem expres geen naam meer hahaha)
Lyndaquote:
Shoarmaquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:50 schreef B.. het volgende:
Braafquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet nog een keer, krijg ik weer ruzie met iemand hier (noem expres geen naam meer hahaha)
* Dr.Droxz heeft zin in het weekend!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Doet auw!![]()
Maar nog heel even en dan D. weer
Weekend date met Droxz?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Doet auw!![]()
Maar nog heel even en dan D. weer
Ik heb inderdaad weer heerlijk geslapen tot 13:00...quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
[..]
You're late!!!!!!!!!!!! Had gister beter half 3 kunnen zeggen ipv half 12
ik ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad weer heerlijk geslapen tot 13:00...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:02 schreef lynda het volgende:
[..]
ik zwijg heel verstandig
![]()
toch droxz
Wie zwijgt stemt toequote:Op vrijdag 30 november 2007 15:02 schreef lynda het volgende:
[..]
ik zwijg heel verstandig
![]()
toch droxz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |