Hier ook. Zou afentoe wel wat kunnen lenen. Maar voor kleding of wat dan ook moet ik zelf voor geld zorgen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb ook wel lieve ouders hoor, maar die hebben mij gewoon geleerd .. als jij poen wil uitgeven, zal je daar toch echt zelf voor moeten werken
23, en ik woon nog steeds thuisquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tot welke leeftijd woonde jij bij je ouders 15?
ze luisteren niet naar mequote:Op vrijdag 30 november 2007 13:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hier ook. Zou afentoe wel wat kunnen lenen. Maar voor kleding of wat dan ook moet ik zelf voor geld zorgen.
Nee, maar ik werkte wel bij op die leeftijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tot welke leeftijd woonde jij bij je ouders 15?
Ik ben ook een rasecht skatertje geweest hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hey! Niets tegen zwart he, Vroeger was ik ook iemand die ook alleen skatekleding aanhad en band shirts. In de lopen van de jaren ben ik veranderd.
ik ook maar dan betaal je niet meteen huurquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, maar ik werkte wel bij op die leeftijd![]()
p.s kwam net DIT filmpje tegen, ik moest lachen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben ook een rasecht skatertje geweest hoor
Ik heb meer zoiets van, als je op kamers wilt dan betaal je toch ook lekker zelf de huur?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook maar dan betaal je niet meteen huur
ik ben net 18quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb meer zoiets van, als je op kamers wilt dan betaal je toch ook lekker zelf de huur?
toen betaalde ik ook kostgeld hoorquote:
En? In mijn optiek nog steeds geen belemmering omzelf je huur te betalen?quote:
met een baan die bijna niks verdientquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En? In mijn optiek nog steeds geen belemmering omzelf je huur te betalen?
Tjah dat is jouw probleem natuurlijk hequote:Op vrijdag 30 november 2007 14:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
met een baan die bijna niks verdient
Ik kon vanavond ook macaroni eten, maarja, twee keer hetzelfde is ook niks...quote:
Wij gaan wel door hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:27 schreef B.. het volgende:
Wooow, ik had het even druk en ik kom terug en het zijn alweer 7 pagina's...
Haha, hopelijk komt ie op tijd, zo rustig is het niet op de weg...quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:35 schreef Bellerophon het volgende:
Pfff moet wachten tot 16.30 tot mijn auto er isDus ik zit hier nog wel even
Mwoah ik had voor macaroni gekozenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kon vanavond ook macaroni eten, maarja, twee keer hetzelfde is ook niks...
Denk dat ik maar ff langs de Burger King ga vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |