ik zit niet op kamers en voorlopig ga ik ook nog nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah dat is jouw probleem natuurlijk he
Meer werken? Niet op kamers? Tal van mogelijkheden
Tjah ik ben benieuwd hoe laat het gaat worden, ach als ik nu vertrek dan sta ik in de file als ik rond 17.00 vertrek dan zal het al minder zijn met de filesquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, hopelijk komt ie op tijd, zo rustig is het niet op de weg...
De vorige keer toen mijn leaseauto werd gebracht, werd ie gelukkig thuisbezorgd. Die kerel wist de weg niet te vinden, en kwam daarom meteen maar anderhalf uur te laat
Maar goed, ik hoefde in ieder geval niet op m'n werk te wachten, dat scheelt weer
Macaroni is ook wel lekkerder, maar dat heb ik gisteren al gehad... Hoewel... Naja, okee, nodig me dan maar uit voor het eten vanavondquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah ik had voor macaroni gekozen![]()
. Vindt ik lekkerder dan de Burger King
ik eet pizzaquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Macaroni is ook wel lekkerder, maar dat heb ik gisteren al gehad... Hoewel... Naja, okee, nodig me dan maar uit voor het eten vanavond
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een tijd niet gegeten... Misschien leuk voor volgende week ofzo
relaxt! pizza is altijd goed!quote:
Dat zeg ik niet nog een keer, krijg ik weer ruzie met iemand hier (noem expres geen naam meer hahaha)quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:50 schreef B.. het volgende:
een broodje shoarma zou er nu wel in gaan....
heb ik van de week gegetenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:50 schreef B.. het volgende:
uhhhquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet nog een keer, krijg ik weer ruzie met iemand hier (noem expres geen naam meer hahaha)
Lyndaquote:
Shoarmaquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:50 schreef B.. het volgende:
Braafquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet nog een keer, krijg ik weer ruzie met iemand hier (noem expres geen naam meer hahaha)
* Dr.Droxz heeft zin in het weekend!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Doet auw!![]()
Maar nog heel even en dan D. weer
Weekend date met Droxz?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Doet auw!![]()
Maar nog heel even en dan D. weer
Ik heb inderdaad weer heerlijk geslapen tot 13:00...quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:56 schreef lynda het volgende:
[..]
You're late!!!!!!!!!!!! Had gister beter half 3 kunnen zeggen ipv half 12
ik ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad weer heerlijk geslapen tot 13:00...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:02 schreef lynda het volgende:
[..]
ik zwijg heel verstandig
![]()
toch droxz
Wie zwijgt stemt toequote:Op vrijdag 30 november 2007 15:02 schreef lynda het volgende:
[..]
ik zwijg heel verstandig
![]()
toch droxz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |