Omdat ze met alle plezier het volk zichzelf voor lul laat zetten voor een paar gulden, en vervolgens de schijnheiligheid zelve gaat uithangen in haar huidige programma's door met wat sympathieke blikken, gecombineerd met wat "ahh" en "oehh" geluiden, het volk doet geloven dat ze zo'n barmhartige lieve vrouw is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En jij weet dat Wendy een vermaledijde tuthola (oftwel: kutwijf) is omdat?
Krullen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef Scorpie het volgende:
Wendy is een geile meid die bij mij niks fout kan doen door haar zaadvragende oogjes, haar fapbare lach, haar mooie blonde krullen en haar lekkere kontje.
De dood is vrij definitief ja, daar kun je achteraf niets meer aan veranderen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef snarfbreda het volgende:
Ik irrteerde me dood toen ze dat chinese kutwijf was.
Dat is zo gebleven.
nieuwe rages ftlquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef Misstique het volgende:
Blight kan er niet mee omgaan.
en jij weet zeker dat ze geen barmhartige lieve vrouw is omdat?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef Blight het volgende:
[..]
Omdat ze met alle plezier het volk zichzelf voor lul laat zetten voor een paar gulden, en vervolgens de schijnheiligheid zelve gaat uithangen in haar huidige programma's door met wat sympathieke blikken, gecombineerd met wat "ahh" en "oehh" geluiden, het volk doet geloven dat ze zo'n barmhartige lieve vrouw is.
Omdat ik alwetend ben. Zie sig.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
en jij weet zeker dat ze geen barmhartige lieve vrouw is omdat?
Ze werkt bij RTLquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:20 schreef Blight het volgende:
Waarom gelooft het campingvolk van SBS (ok, dit is al een antwoord)[...]
Ten tijde van de programma's die ik noem niet, Shirley.quote:
Tuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat ze irritant is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:47 schreef Billy_daKid het volgende:
Ik zou menigmaal mijn mannelijk vocht over haar heen willen spuwen.
Dan is het nog altijd geloofde en niet gelooft, jamesquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:45 schreef Blight het volgende:
Ten tijde van de programma's die ik noem niet, Shirley.
Nee hoor. Die programma's mogen daar dan niet meer uitgezonden worden, maar dat klootjesvolk is nog steeds van mening dat Wendy van Dijk leuk en sympathiek is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:51 schreef Quock het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd geloofde en niet gelooft, james
Mja. Dat SBS een dramatisch trieste kutzender is staat natuurlijk buiten kijf.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:55 schreef Adelante het volgende:
Die SBS6 versie van d'r is pas erg, daar hebben ze zo'n shownieuws mokkel (Marlayne Soapaula) nu een help-de-stakkers-show gegeven
quote:zaadvragende oogjes
quote:
OMGquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef snarfbreda het volgende:
Ushi was wel Japans.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef snarfbreda het volgende:
Dat is zo gebleven.
omdat ze zonder enige schaamte bij klasgenoten zat te vertellen dat ze een speciale tuinbroek had waarmee ze regelmatig op dievenpad ging bij de plaatselijke winkeliers...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
en jij weet zeker dat ze geen barmhartige lieve vrouw is omdat?
Goed topic, hè?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:42 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
omdat ze zonder enige schaamte bij klasgenoten zat te vertellen dat ze een speciale tuinbroek had waarmee ze regelmatig op dievenpad ging bij de plaatselijke winkeliers...
ze vond zichzelf zo grappig en stoer... en veel beter dan de rest van haar klas![]()
In die uitzending werden al mijn vooroordelen over die schijnheilige troela bevestigd
Die kutfilm heette zeker 'Alles is Liefde', hè?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:04 schreef Dipkip het volgende:
Mijn moeder nam me mee naar een nederlandse zeikfilm waar Wendy in acteerde.
Wendy speelde een vrouw met liefdesverdriet en daarom had ze nu anorexia. Ze was 6 kilo afgevallen en woog nu -12.
Ik heb genoten
in 1 woord: GEWELDIGquote:
dat dus...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:25 schreef Viking84 het volgende:
Geen kwaad woord overWendy
. Milf
.
Waar dezelfde moeder me ook al naar toe dwong. Hugh Grant en alles kwam goed braakwalgquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Die kutfilm heette zeker 'Alles is Liefde', hè?
Ongelofelijk dat zo een inspiratieloze film veel volk trekt. Vooral als je je bedenkt dat de regisseur heeft lopen jatten bij 'Love Actually'.![]()
![]()
Wat een napraterijquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die kutfilm heette zeker 'Alles is Liefde', hè?
Ongelofelijk dat zo een inspiratieloze film veel volk trekt. Vooral als je je bedenkt dat de regisseur heeft lopen jatten bij 'Love Actually'.![]()
![]()
Geef mij maar een actiefilm waarin gestrooid wordt met schuttingtaal.
Je kan het niet beter verwoorden. Mijn complimenten daarvoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:08 schreef Buschetta het volgende:
Debateren over tv persoonlijkheden. En je daadwerkelijk druk maken over hen![]()
Wat voor een immens kutleven heb je dan ? Gooi die kijkkast het raam uit (of verkoop hem) en roep..
Free, Free at last.
Plus het feit dat ze over de rug van anderen verdient in 'Heel Holland Helpt'.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:08 schreef female81 het volgende:
De TS omschrijft het allemaal wat lomp, maar hij heeft een punt. Ik geloof die hele lieve act ook niet zo. Ze is me wat te gelikt, iets té gefabriceerd ideale schoondochter-achtig.
Origineel script?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:04 schreef Viking84 het volgende:
Wat een napraterij. Ik heb de film zelf niet gezien, maar het schijnt dat het een heel origineel script is, ook al doet het idee denken aan Love Actually. Een schaamteloos gekopieerde film krijgt niet zoveel lovende recensies, hoor.
En dan nog: beter goed gejat dan slecht bedacht, right?.
Dat jij mensen uitscheldt voor 'empathieloos stuk vreten' wil niet zeggen dat andere mensen niet oprecht aardig kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
Wendy mag dood![]()
overdreven eng vriendelijk dat het wel nep MOET zijnblah!!!!!!!
Wendy is nepquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat jij mensen uitscheldt voor 'empathieloos stuk vreten' wil niet zeggen dat andere mensen niet oprecht aardig kunnen zijn![]()
.
ja, onwijs, ik slaap er 's nachts niet meer van, zó erg!quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:48 schreef Scorpie het volgende:
hehe, zit het een beetje hoog motorbloempje
In Alles is Liefde wordt ze gepaald door een 16 jarige, dat had ik ook wel willen zijn
Exactemundo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, onwijs, ik slaap er 's nachts niet meer van, zó erg!
maar ik vind het gewoon een zeer terecht klacht..
die film had beter 'alles is Nep' kunnen heten
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef snarfbreda het volgende:
Dat is zo gebleven.
Ik zeg Spuiten & Slikken en dan doen we de GHB-test nog es dunnetjes over...quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:00 schreef Sequencial het volgende:
LEAVE WENDY ALONE!
[ afbeelding ]
![]()
Nu nog een fatsoenlijk programma...
Ha! Ja, die is pas echt nepquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:49 schreef CG het volgende:
Terechte klacht. Maar ze is in elk geval wel beter dan die Froger bitch. Goh wat is dat een nep wijf zeg.
Dan moeten ze beter smeren, of korter zonnebankenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:52 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik kan er zo een paar opnoemen die 100x zo verveld zijn als Wendy.
Iddquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:49 schreef CG het volgende:
Terechte klacht. Maar ze is in elk geval wel beter dan die Froger bitch. Goh wat is dat een nep wijf zeg.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dan moeten ze beter smeren, of korter zonnebanken
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:02 schreef Kalebakkus het volgende:
De ergste precentatrice op tv, is toch nog wel steeds petty brard.
Oeh, die is zó fucking nep idd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:02 schreef Kalebakkus het volgende:
De ergste precentatrice op tv, is toch nog wel steeds Caroline Tensen.
Zeg blijf je overal van die zielige afkortingen plaatsen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Wendy: Waardeloze Ellendige Nare Doelloze Yogatrut.
Eenschquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
Sinds Ushi kan ik haar niet meer luchten.
Dit moet de opvolger van de verkapte posts worden. Als ik in elk topic verkapte slechte-lemming-topic blijf roepen in elk topic, dan geef ik geen blijk van originaliteit.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg blijf je overal van die zielige afkortingen plaatsen?
Opknopen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:23 schreef TherAngelina het volgende:
Eens!
Ik heb serieus een keer iemand horen zeggen: "wat is die Wendy van Dijk toch een lieve, meelevende meid hè, wat ze allemaal voor die mensen doet, poeh".!
En Rochel Hazes niet vergeten met der zonnenbank kopquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:49 schreef CG het volgende:
Eens, het zijn allemaal van die kutwijven die zichzelf steeds in de belangstelling zetten ten koste van anderen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:34 schreef Just_4_fun het volgende:
[..]
En Rochel Hazes niet vergeten met der zonnenbank kop![]()
André Hazes
Programma is ook nog eens gejat van een actie van Oprah, waarbij mensen 1000 dollar kregen en dit aan een of ander goed doel moesten besteden en dat zelf moesten filmen. Vergelijk dat concept eens met Heel Holland Helpt. Het enige verschil is dat de dollars euro's zijn geworden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wendy is zwaar irritant en kut. 'Heel Holland Helpt', ja vast, Heel Holland Helpt met het vullen van de portemonnee van Wendy van Dijk.
Inderdaad, opeens kopieërd iedereen die zin van ...(weet de naam van die user niet meerquote:
Fokkers met een tv slet gebruikersnaam en avatar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:36 schreef patty het volgende:
Mensen die een mening hebben over mensen die ze op TV zien
Pubertjes die een pistooltje gebruiken in hun avatarquote:Op zondag 2 december 2007 11:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Fokkers met een tv slet gebruikersnaam en avatar.
Was dat maar waar.quote:Op zondag 2 december 2007 12:44 schreef patty het volgende:
[..]
Pubertjes die een pistooltje gebruiken in hun avatar
En nu ontopic schat
Zo kun je van iedereen wel een mindere foto vindenquote:Op zondag 2 december 2007 12:16 schreef Samcali het volgende:
Mensen die dit een milf vinden, moeten toch eens een bezoekje brengen aan de Kaldenkerkerweg in Venlo. Daar loopt elke avond vergelijkbaar materiaal rond, en nog een stuk goedkoper ook![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |