Neem aan dat Ajax vanaf komend seizoen weer 4-3-3 met tien gaat spelen? Dan heb je met Hedwiges Maduro en Gabri twee uitstekende spelers voor de rechtshalfpositie, Denny Landzaat is dan overbodig.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef Nashje het volgende:
Landzaat zou voor de breedte wel interessant zijn. Maar ik geloof nooit dat ie daar zin in heeft.
Naar mijn idee moet Ajax niet met een tien spelen, maar met creatieve middenvelders.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neem aan dat Ajax vanaf komend seizoen weer 4-3-3 met tien gaat spelen? Dan heb je met Hedwiges Maduro en Gabri twee uitstekende spelers voor de rechtshalfpositie, Denny Landzaat is dan overbodig.
Dan heb je een aardige dure breedte speler. De man verdient meer dan een miljoen euro in Engeland. Breedte plaatsen zijn bestemd voor de jeugd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef Nashje het volgende:
Landzaat zou voor de breedte wel interessant zijn. Maar ik geloof nooit dat ie daar zin in heeft.
quote:Leonardo sluit volgende week aan bij Ajax-selectie
30 november 2007
Leonardo hervat volgende week de groepstraining bij Ajax. De Braziliaanse aanvaller scheurde begin maart zijn kruisband in de competitiewedstrijd tegen SC Heerenveen. "Leonardo traint eerst een week met de selectie mee, daarna maakt hij zijn eerste speelminuten in het beloftenelftal", zei trainer Adrie Koster vrijdag.
Zoiets als Chun-Soo Leequote:Op vrijdag 30 november 2007 12:45 schreef D1 het volgende:
Landzaat
Dan liever iemand die echt een versterking is.
Wie zegt dat? Goede club heeft ook een stevige bank nodig.. en wat mij betreft is daar op dit moment mooi een plekje vrij voor een slecht spelende Suarezquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:22 schreef MaxC het volgende:
Leuk voor Leonardo maar daar zitten we niet echt op te wachten met Luque, Suarez, Huntelaar en Rommedahl [afbeelding]
De goede muziek staat al aan hier op kantoor. Nu nog wachten tot het eerste biertje open kan.quote:
Ik zie die naam Boula hier regelmatig voorbij komen. Maar ik heb gemist hoe dat gerucht de wereld is in gekomen. Heeft een user dit eens gezegd, of kwam een tijdschrift/website ermee?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:29 schreef S-Two het volgende:
Ooijer, tjah.. liever Boula. En Landzaat mag zeer zeker wegblijven.
quote:
In de zomer hadden we de hoop dat we hem konden wegkopen bij Chelsea.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie die naam Boula hier regelmatig voorbij komen. Maar ik heb gemist hoe dat gerucht de wereld is in gekomen. Heeft een user dit eens gezegd, of kwam een tijdschrift/website ermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |