JC-schaal en landstitel of JC-schaal en KNVB-beker?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef Blight het volgende:
We pakken de dubbel.
We pakken de triple.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
JC-schaal en landstitel of JC-schaal en KNVB-beker?
Dat kan niet meer, pancake.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Amsterdam Tournooi er ook nog bij begrijp ik?
LOL11!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik was alweer bezig met volgend seizoen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ---------------Stekelenburg--------------- ------------------------------------------ -Ogararu-Van der Wiel-Heitinga-Emanuelson- ------------------------------------------ -Gabri-------Maduro----Davids-------Luque- ------------------------------------------ -------------Huntelaar-Suarez------------- ------------------------------------------ |
Doe vertonghen maar inplaats van Furby...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Doe mij de rest van het seizoen maar:
[ code verwijderd ]
Niet erg welkom in de Arena denk ik inderdaad.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als er een iemand is waar ik niet op zit te wachten is het Ooijer wel.
Kan je ook in de min punten scoren?quote:
Landzaat zie ik daarentegen wel graag komen. Hopen dat ze degraderen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel een nuttige speler.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is vergane glorie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:09 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Landzaat zie ik daarentegen wel graag komen. Hopen dat ze degraderen.
Weet niet hoe het met zijn niveau zit..quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:09 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Landzaat zie ik daarentegen wel graag komen. Hopen dat ze degraderen.
Inderdaad. Tien keer liever Maduro.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met zijn niveau zit..
Neem aan dat Ajax vanaf komend seizoen weer 4-3-3 met tien gaat spelen? Dan heb je met Hedwiges Maduro en Gabri twee uitstekende spelers voor de rechtshalfpositie, Denny Landzaat is dan overbodig.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef Nashje het volgende:
Landzaat zou voor de breedte wel interessant zijn. Maar ik geloof nooit dat ie daar zin in heeft.
Naar mijn idee moet Ajax niet met een tien spelen, maar met creatieve middenvelders.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neem aan dat Ajax vanaf komend seizoen weer 4-3-3 met tien gaat spelen? Dan heb je met Hedwiges Maduro en Gabri twee uitstekende spelers voor de rechtshalfpositie, Denny Landzaat is dan overbodig.
Dan heb je een aardige dure breedte speler. De man verdient meer dan een miljoen euro in Engeland. Breedte plaatsen zijn bestemd voor de jeugd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef Nashje het volgende:
Landzaat zou voor de breedte wel interessant zijn. Maar ik geloof nooit dat ie daar zin in heeft.
quote:Leonardo sluit volgende week aan bij Ajax-selectie
30 november 2007
Leonardo hervat volgende week de groepstraining bij Ajax. De Braziliaanse aanvaller scheurde begin maart zijn kruisband in de competitiewedstrijd tegen SC Heerenveen. "Leonardo traint eerst een week met de selectie mee, daarna maakt hij zijn eerste speelminuten in het beloftenelftal", zei trainer Adrie Koster vrijdag.
Zoiets als Chun-Soo Leequote:Op vrijdag 30 november 2007 12:45 schreef D1 het volgende:
Landzaat
Dan liever iemand die echt een versterking is.
Wie zegt dat? Goede club heeft ook een stevige bank nodig.. en wat mij betreft is daar op dit moment mooi een plekje vrij voor een slecht spelende Suarezquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:22 schreef MaxC het volgende:
Leuk voor Leonardo maar daar zitten we niet echt op te wachten met Luque, Suarez, Huntelaar en Rommedahl [afbeelding]
De goede muziek staat al aan hier op kantoor. Nu nog wachten tot het eerste biertje open kan.quote:
Ik zie die naam Boula hier regelmatig voorbij komen. Maar ik heb gemist hoe dat gerucht de wereld is in gekomen. Heeft een user dit eens gezegd, of kwam een tijdschrift/website ermee?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:29 schreef S-Two het volgende:
Ooijer, tjah.. liever Boula. En Landzaat mag zeer zeker wegblijven.
quote:
In de zomer hadden we de hoop dat we hem konden wegkopen bij Chelsea.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie die naam Boula hier regelmatig voorbij komen. Maar ik heb gemist hoe dat gerucht de wereld is in gekomen. Heeft een user dit eens gezegd, of kwam een tijdschrift/website ermee?
Foutje van FOK!, in de nieuwe lay-out zie je ze trouwens niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef De_Brandweer het volgende:
montana, waarom staat er in jou sig voor elke ' een \?
bij i\'m en bij fuckin\'
Met me vrienden avondje wokken geweest. 20 euri incl alles.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
wat heb je met de studentes gedaan last night![]()
Dat denk ik ook, zeker met onze blessures.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pfoe, die zou Ajax zeer goed kunnen gebruiken. AZ en Feyenoord ook.
Leuke statistieken weer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
80% van de thuisduels tegen NAC hebben we gewonnen.
http://www.youtube.com/watch?v=PUXFGuu2LUwquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
80% van de thuisduels tegen NAC hebben we gewonnen.
Ja tvp's worden hier weggehaald dus je moet watquote:
Na het weekend staat youtube vol met 'Ismael Urzaiz Incredible Goal'quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=PUXFGuu2LUw
Als je ooijer koopt ga je natuurlijk nooit vooruitquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:28 schreef Jasza het volgende:
Ooijer :R
quote:30/11/2007 - Koster haalt Krohn-Dehli waarschijnlijk terug bij selectie
(Gepost door RvN)
BRON: SVAjax.nl
Adrie Koster liet op het perspraatje weten de Deen Michael Krohn-Dehli waarschijnlijk terug te halen bij de selectie, zo meldt svajax.nl. De Deen maakte een goede indruk afgelopen week op de training bij de selectie. ‘Zoals het er nu uitziet ga ik hem bij de selectie halen want hij maakt een goede indruk om me. Ik zie hem als middenvelder. Bij RKC heb ik Michael meegemaakt dus ik weet wat hij in z’n mars heeft.’ [reageer]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:35 schreef patrickt37 het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat......................
'Verbeek vertrekt na dit seizoen'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 30 november om 13:22
Gertjan Verbeek zal aan het einde van het seizoen bij SC Heerenveen vertrekken. Dat meldt Voetbal International vrijdagmiddag. Volgens goed ingelichte kringen hebben Heerenveen en Verbeek geen haast om het nieuws naar buiten te brengen. Klik hier! Zo is het ook niet duidelijk welke partij het iniatief heeft genomen om uit elkaar te gaan. Eerder dit seizoen liet Verbeek al weten dat hij niet jarenlang in Heerenveen wilde vertoeven. “Ik wil geen tweede Foppe de Haan worden. Ik wil eruit halen wat erin zit. Ik wil een keer naar het buitenland.”
Verbeek nam drie jaar geleden de zware erfenis over van De Haan, die hij al acht seizoenen als assistent-trainer diende. Verder was hij ook jarenlang jeugdtrainer bij de Friese ploeg en stond hij op zijn eigen benen bij Heracles Almelo.
@^#%*^(*^#@^%@*()_quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:58 schreef Cordoba32 het volgende:
Hoe zouden we gereageerd hebben als Ten Cate hem bij de selectie had gehaald?
Inderdaad. Had het hier volgestaan met huilsmileys.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:58 schreef Cordoba32 het volgende:
Hoe zouden we gereageerd hebben als Ten Cate hem bij de selectie had gehaald?
Is het al bekend dan wat Maduro met zijn contract doet ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neem aan dat Ajax vanaf komend seizoen weer 4-3-3 met tien gaat spelen? Dan heb je met Hedwiges Maduro en Gabri twee uitstekende spelers voor de rechtshalfpositie, Denny Landzaat is dan overbodig.
Die is geblesseerd. Komt pas na de winterstop weer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:00 schreef Nashje het volgende:
Delorge gewoon. Moet dit niveau toch wel aankunnen.
Heeft een blessure.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:00 schreef Nashje het volgende:
Delorge gewoon. Moet dit niveau toch wel aankunnen.
Klopt !quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:57 schreef Radegast het volgende:
Krohn-Dehli natuurlijk.
Vurnon Anita of Jeffrey Sarpong misschien? De jeugd heeft de toekomst.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Donald, ik hoop het niet, die bakte er maar bar weinig van, maar ja, wie hebben ze anders?
Die zijn ook geblesseerd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vurnon Anita of Jeffrey Sarpong misschien? De jeugd heeft de toekomst.
Over jeugd gesproken: maandag jong 010-020 toch ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik zie Anita als nieuwe Davids. Lekker fel, arrogantie spat er van af.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Andersom, Ajax speelt thuis. In de Amsterdam ArenA, gratis toegang.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Over jeugd gesproken: maandag jong 010-020 toch ?
Nog mensen die daar heen gaan maandag? Ik ga wel even een kijkje nemen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Andersom, Ajax speelt thuis. In de Amsterdam ArenA, gratis toegang.
Tsja maar hij deeed nooit zo vrolijk over Ajax etcquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ooijer: Amsterdammer, heeft in de jeugd gespeeld en we zitten niet zo breed in de verdedigers. Laat maar komen hoor. Prima speler.
Guess soquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nog mensen die daar heen gaan maandag? Ik ga wel even een kijkje nemen.
Heitinga is er ook niet bij.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:10 schreef Blight het volgende:
Maduro was wel fit toch? Zoja: Maduro rechts, De Jong op tien, Vertonghen links. Achterin Heitinga en Urzaiz/Colin ().
Yep, bedoel ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Andersom, Ajax speelt thuis. In de Amsterdam ArenA, gratis toegang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |