abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54934265
Bijna 2 jaar geleden zijn wij hier met 5 mensen in een studentenhuis gaan wonen.
Sinds kort is van een van de huisgenoten ook zijn vriendin ingetrokken. Dit is zonder overleg gegaan.

Kunnen wij hier bezwaar tegen maken? Is het mogelijk hier iets tegen te doen? De afspraak was namelijk met 5 mensen in 1 huis. En niet met zes. Er wordt verder ook maar voor 5 man g/w/l betaald.
Of is het zo dat ieder voor zich mag bepalen wie die op zijn kamer laat wonen? (Ondanks dat keuken, douche ed gedeeld moet worden).
  donderdag 29 november 2007 @ 23:35:43 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54934310
Geen contract opgesteld?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_54934395
Er is wel een contract, maar hierover staat er niets in iig.
pi_54934401

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 30-11-2007 16:26:20 (Zout toch op...) ]
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_54934406
Zijn jullie ssamen huurder of is er een huurbaas. Ik denk nl niet dat de huurbaas hier het mee eens zal zijn.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_54934494
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:38 schreef Deetch het volgende:
Zijn jullie ssamen huurder of is er een huurbaas. Ik denk nl niet dat de huurbaas hier het mee eens zal zijn.
Er is wel een huurbaas. Ik weet niet of hij het ermee eens zal zijn. Voordat ik (wij) contact met hem op gaan nemen wil ik het eerst hier vragen.
  donderdag 29 november 2007 @ 23:57:12 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54934996
Idd contact opnemen met de huurbaas. Ik gok dat die het er niet mee eens is, en zo wel zou ik iig via hem regelen dat de betreffende huisgenoot wel meer gaat betalen voor g/w/l. Tenslotte verbruiken ze ook voor 2...
pi_54935182
Juist, iig g/w/l delen door 6 en dan die vriend+vriendin 2/6 laten betalen.
pi_54935333
Die blijven er echt geen jaren meer wonen.
Als je er geen last van hebt ook niks van zeggen.

Zorg eerst maar dat je zelf een leuke vriendin krijgt voordat je jaloers gaat kijken naar iemand anders.
(zie het ook maar zo goed te krijgen).
pi_54935464
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:08 schreef HarryP het volgende:
Hij heeft natuurlijk last van hogere kosten g/w/l + gewoon meer mensen in het huis.
pi_54947634
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:34 schreef Dipstaart het volgende:
Bijna 2 jaar geleden zijn wij hier met 5 mensen in een studentenhuis gaan wonen.
Sinds kort is van een van de huisgenoten ook zijn vriendin ingetrokken. Dit is zonder overleg gegaan.

Kunnen wij hier bezwaar tegen maken? Is het mogelijk hier iets tegen te doen? De afspraak was namelijk met 5 mensen in 1 huis. En niet met zes. Er wordt verder ook maar voor 5 man g/w/l betaald.
Of is het zo dat ieder voor zich mag bepalen wie die op zijn kamer laat wonen? (Ondanks dat keuken, douche ed gedeeld moet worden).
En wat is het probleem precies dan? Waarom zit je er exact mee?
pi_54948373
Hoor je ze ketsen of zo.
Loop gewoon een paar keer zonder te kloppen naar binnen.........
Die verdwijnen vanzelf
pi_54949039
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:08 schreef HarryP het volgende:

Zorg eerst maar dat je zelf een leuke vriendin krijgt voordat je jaloers gaat kijken naar iemand anders.
(zie het ook maar zo goed te krijgen).
Wat ken je de TS toch goed kerel ..

Hij vraagt toch om hulp niet om zon achterlijk antwoord van jou?

On-topic:

Neem inderdaad aan dat je huurbaas het er niet mee eens zou zijn. Denk alleen niet dat de relatie tussen jou en die 2 beter erop word.

Wat zeggen de rest van je huisgenoten?
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_54949661
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En wat is het probleem precies dan? Waarom zit je er exact mee?
Het feit dat er
1. zonder overleg iemand bij komt wonen
2. wat betekent dat er allerlei afspraken, naast het huurcontract, worden opgerekt, nogmaals: zonder overleg.
3. dat er iemand gas water en licht gebruikt waar TS voor betaalt.
4. dat TS moet wachten op douche, toilet en keuken waar hij voor betaalt, omdat die bezet worden door iemand die niet meebetaalt.
5. Dat koelkast, vaat en avondeten automatisch met één persoon meer worden gedeeld, zonder dat die persoon meebetaalt en zonder overleg.

Er is een extra huisgenoot die gewoon gratis woont terwijl de rest ervoor betaalt. Die ene huisgenoot heeft alle lusten, het meisje heeft een gratis huis.
En TS en zijn huisgenoten hebben zonder overleg een extra huisgenoot die de voorzieningen gebruikt, bezet en daarvoor mogen zij ook nog eens betalen.

De term 'uitvreter' klinkt wat zwaar, maar het komt wel in de buurt.
Als iemand van mijn portemonnee leeft wil ik daar ook graag inspraak over.

[ Bericht 11% gewijzigd door mgerben op 30-11-2007 17:04:54 ]
  vrijdag 30 november 2007 @ 17:28:06 #15
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_54950185
Heel simpel, overleg met die 2 zelf. Als er geen communicatie mogelijk is ga je naar de huisbaas. Dit is gewoon teren op andermans zak. Lijkt me dat die 2 dat ook inzien. Of tref een regeling dat je die vriendin (mits lekker) 1x per week mag bonen ofzo?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')