topquote:Op donderdag 29 november 2007 22:32 schreef riri het volgende:
Pappa Dennix zegt straks...jongen je betaalt het allemaal zelf...ik trek m'n handen van je af...en datgene wat ik je geven heb wil ik per direkt terug
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is zenuwachtig..... Jaap ook.
Daar trapt niemand in, want hij heeft al uren geleden gestemd.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:34 schreef Py het volgende:
Stel dat de stemming straks doorgaat en Jaap houdt hem erin met het argument dat ie nu iets gezien heeft van Dennis.
Nog even reageren op de vorige topic, inderdaad zit het me echt hoog. Deze jongen is ziek en moet lekker opzouten.quote:
Brian moet nog altijd exitquote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
De COS'ers zijn net zo labiel als Dennis. Paar weekjes terug moest Brian eruit want hij had weet ik niet wat allemaal gedaan (mishandeling oa). Nu is Dennis de kop van jut, en Brian mag blijven
.
niet over één kam scheren, he?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
De COS'ers zijn net zo labiel als Dennis. Paar weekjes terug moest Brian eruit want hij had weet ik niet wat allemaal gedaan (mishandeling oa). Nu is Dennis de kop van jut, en Brian mag blijven
.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:34 schreef Py het volgende:
Stel dat de stemming straks doorgaat en Jaap houdt hem erin met het argument dat ie nu iets gezien heeft van Dennis.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Moots, lees de nieuwe regel.
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Ruim voor de knalquote:Op donderdag 29 november 2007 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij iets kapot gaat schoppen of gooien
Volgens mij liep huub weg voordat de brief binnen kwam.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:36 schreef avonne het volgende:
Huub is boos?
Omdat de brief er al is. Opzet dus?
Wat? Laat die redactie echt opdonderen daar, teringamateursquote:Op donderdag 29 november 2007 22:35 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis: Er komt een nieuwe milionair
Dennis loog dus weer, hij zei dat er morgen een brief zou komen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:37 schreef akveor het volgende:
Dennis gaat weg.... wordt er geroepen... ze moeten de mond houden tot Huub terug is.... dan lezen ze een brief voor.
Prima......... ze moeten met z'n allen gaan stakenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:36 schreef Py het volgende:
En als er een nieuwe miljonair komt gaan ze allemaal naar achter!
Ze gaan muiten
Kan ik wel waarderen, straks baalt 0% ook nog serieus dat hij weg gaat!!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij hem in het spel had gehouden.......BS Jaap.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:37 schreef avonne het volgende:
Belachelijk. Gewoon doorlaten gaan, die stemming. Kut FEBO.
Heeft iemand een filmpje? HIJ RAAKTE DE STOEL !!! IK ZAG HET ZELLEF !!!"
Dennixquote:Op donderdag 29 november 2007 22:38 schreef Nostalgist het volgende:
koffers zijn binnen voor Dennis
Ja geloof je het nu zelf wat Jaap nu nog zegt?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:38 schreef Sug4r het volgende:
Jaap had hem niet weggestemd!!
Bedoel je jezelf hiermee, aangezien je zelf ook een COSSER bent. verder voel ik me niet aangesproken want van mij mogen ze allemaal oprotten en mogen huub en lieke lekker overblijven. De rest zijn toch prostituees heb ik het idee.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Volgens mij wel, alleen had hij dat gedaan als dennis al eerder was gaan flippen. Het was wel een vaag gesprek maar hij bedoelde niet dat hij hem NU erin zou houden. Dacht ikquote:Op donderdag 29 november 2007 22:38 schreef Sug4r het volgende:
Jaap had hem niet weggestemd!!
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dennis loog dus weer, hij zei dat er morgen een brief zou komen.
als nix zou hebben geziekt vanaf zaterdag, anders niet. Begreep ik tenminste.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij hem in het spel had gehouden.......BS Jaap.
O jammer, dan las ik gewoon wat ik graag wilde lezenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:39 schreef kit2u het volgende:
In de vorige COS zei iemand dat ik het aan het opnemen was, dat van dennis dus.
Ik was 'Ik Vertrek" aan het opnemen op de tv......dus, miscommun.
Ik ben geen COSSER, ik lees mee omdat 't spannend is.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:39 schreef PumaStreamer het volgende:
Bedoel je jezelf hiermee, aangezien je zelf ook een COSSER bent. verder voel ik me niet aangesproken want van mij mogen ze allemaal oprotten en mogen huub en lieke lekker overblijven. De rest zijn toch prostituees heb ik het idee.
Ook die kut-Selene komt er dus niet in. Geen vervangingquote:Op donderdag 29 november 2007 22:40 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat Selene de eventuele miljonaire is.... misschien een meerderheid van stemmen....?
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geloof je het nu zelf wat Jaap nu nog zegt?
Mitch ??? Neeeee, een lekkere versequote:Op donderdag 29 november 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een nieuwe miljonair. En nu wel een een echte lekkere graag!![]()
en die bolle Oompa Loompa eruit!
Selene heeft in vijf dagen meer laten zien dan Dennis in vijf maanden.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:40 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat Selene de eventuele miljonaire is.... misschien een meerderheid van stemmen....?
Lang geledenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:42 schreef Nostalgist het volgende:
Heerlijk zo'n snelle COS
Vers mannelijk bloed!!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mitch ??? Neeeee, een lekkere verse
Ook goed als die eindelijk maar opflikkerd, en de BUS moet nemen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:44 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis wordt door de redactie eruit geknald.
Hij zal wel moeten, de loserquote:Op donderdag 29 november 2007 22:45 schreef Sug4r het volgende:
Dat Dennis nog luistert naar die dwerg
Hé Puma, welcome back!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:45 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ook goed als die eindelijk maar opflikkerd, en de BUS moet nemen.
gaarnequote:Op donderdag 29 november 2007 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Een echte mooiboy die wel lef heeft
Idd, of dat het waard is.. Beter had hij die 230984023984092384 keer eerder bedacht en toen al televisie gemaakt!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:44 schreef chufi het volgende:
Hij mag de camera ook zelf betalen en weg zn borg
Welcome back.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:45 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ook goed als die eindelijk maar opflikkerd, en de BUS moet nemen.
Volgende weekquote:Op donderdag 29 november 2007 22:47 schreef Han-Pekel het volgende:
wanneer komt dit alles op tv?
Het enige waar Dennis naar geluisterd heeft is het stemmetje van Nadia, en zelfs dat stemmetje begreep hij niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:45 schreef Sug4r het volgende:
Dat Dennis nog luistert naar die dwerg
Het mag niet van de FEBO.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:48 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie actie van Lieke
In dit geval gaat het om afdekken/blokken van de camera's .....quote:Op donderdag 29 november 2007 22:47 schreef AutumnTears het volgende:
Strange dat 2 maal een deur kappot gooien wel mag..
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:44 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis wordt door de redactie eruit geknald.
Gisteren is het toneelstukje voor de uitzending van 5 december opgenomen, dus het zal een cliffhanger worden op 6 december en dan dan de stemming op 7 dec, gok ik.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:47 schreef Han-Pekel het volgende:
wanneer komt dit alles op tv?
Ik ook.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind het niks. Ik vind dat de stemming gewoon door had moeten gaan
hoe weet je dat allemaal?!?!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren is het toneelstukje voor de uitzending van 5 december opgenomen, dus het zal een cliffhanger worden op 6 december en dan dan de stemming op 7 dec, gok ik.
Ja, dat dan eigenlij ook wel weer, maar geef toe, hij is heel dom bezig geweest. En nou een grote bek is echt te laat.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef Py het volgende:
Wat een loeders ook. Nog ff willen natrappen. Goed dat de febo ingrijpt.
De redactie die alles stuurt. ook wel 'achter' genoemd.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
hoe weet je dat allemaal?!?!
ennuh wat wordt er bedoeld met FEBO//
Ja, dat dan eigenlijk ook wel weer, maar geef toe, hij is heel dom bezig geweest. En nou een grote bek is echt te laat.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef Py het volgende:
Wat een loeders ook. Nog ff willen natrappen. Goed dat de febo ingrijpt.
Dit is btw het verhaaltjes wat Nix tegen Oewoew heeft verteld.. HIEROM moest hij 3 keer in haar hand gaan knijpen, NIET omdat er iets met welke scheiding dan ook was, zoek het maar naar, klopt helemaal....quote:Op donderdag 29 november 2007 22:50 schreef SiRojK het volgende:
Kijk!!!!
Daar is het '3 dagen geleden' verhaaltje weer wat KELLY!!!!!!!!!!! hem tijdens de Sinterklaasavond heeft verteld!!!
Hehe, eindelijk doet hij het, jammer dat het nu pas komt
Heeft ze daar dan een reden voor nodig?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Marietje_34 het volgende:
waar jankt naat nou weer om?
Hij pakte Brian aan op het douche-incident, en dit met een big smile, stoer toch?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:50 schreef Copycat het volgende:
Knalt Dennis nog even door of blijft het bij kort, krachtig, too little, too late?
Gisteren kwam sinterklaas langs in de villa, dat wordt ongetijfeld op 5 dec. uitgezonden.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
hoe weet je dat allemaal?!?!
ennuh wat wordt er bedoeld met FEBO//
ik denk dat er serieus een vervanger komtquote:Op donderdag 29 november 2007 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Snap ook niet waarom dit niet gebeurt.
Waren ze bang voor serieus geweld?
Hij is trots op z'n eerste actie.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:52 schreef Py het volgende:
Hij denkt echt dat ie iets slims heeft gedaan
Wat zei Dennis daarover?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
Hij pakte Brian aan op het douche-incident, en dit met een big smile, stoer toch?
Dit is zelfs nog erger dan die vent van BB die er niet uit wilde, weet niet meer hoe hij heetquote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Nostalgist het volgende:
De slechtste verliezer ooit in een RL soap.
En een vuilniszak met ijsklontjesquote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef riri het volgende:
Neem ook een zakje pepermuntjes mee loser
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:52 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat er serieus een vervanger komt
Tuurlijk schreeuw je wat frustraties van je af. Maar het spel is over voor die jongen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat dan eigenlijk ook wel weer, maar geef toe, hij is heel dom bezig geweest. En nou een grote bek is echt te laat.
Ik ook als je bedenkt hoeveel deuren Brain kapot heeft geslagen dan valt Dennis erg meequote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind het niks. Ik vind dat de stemming gewoon door had moeten gaan
ik snap er niks van. Wat was dat dan voor verhaaltje? Wat hadden ze afgesproken dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dit is btw het verhaaltjes wat Nix tegen Oewoew heeft verteld.. HIEROM moest hij 3 keer in haar hand gaan knijpen, NIET omdat er iets met welke scheiding dan ook was, zoek het maar naar, klopt helemaal....
Ed.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:53 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dit is zelfs nog erger dan die vent van BB die er niet uit wilde, weet niet meer hoe hij heet
Ik ookquote:Op donderdag 29 november 2007 22:52 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat er serieus een vervanger komt
Pak Amanda en wurg haar maar met de doucheslang.quote:
Tevens laatstequote:Op donderdag 29 november 2007 22:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij is trots op z'n eerste actie.
niks meer te neuqen denk ik hahaha...geen zetpillen douwer meer....geen anuswerker meer voor der....genoeg redenen om te janken als je een meisje als nadia bent...hahaquote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Marietje_34 het volgende:
Eruit.Heeft hij net gezegd.Dit had Dennis 5 dagen eerder moeten doen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef Chedjuh het volgende:
Zal mij trouwens benieuwen of Amanda en Jaap hun stem alsnog bekend moeten maken, waarom is Jaap anders zo blij dat de Febo niet op de hoogte was van dit alles ? Ik wil echt weten of Jaap hem erin had gehouden of eruit had gestemd !!
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54727&sess=2832
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54729&sess=2832
Dennis die doorflipt.
Ze had liever de 7.000 euro van Dennis zelf uitgegeven.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Marietje_34 het volgende:
Echt briljant van Dennis, hij moet de camera betalen en is zn borg kwijtquote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een top Exit van Dennis, een goeie actie. Iedereen een andere miljonair aannaaien..... mooi, mooi, mooi.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een top Exit van Dennis, een goeie actie. Iedereen een andere miljonair aannaaien..... mooi, mooi, mooi.
Hij heeft zichzelf wel even verloren vanavond. Het is dan misschien een goedgelovig sulletje dat eigenliijk geen vlieg kwaad wil doen maar ik vind dat hij een plaat voor zijn kop heeft, een hele dikke. No backbone. "Daar ga ik over nadenken, morgen, zeker weten, 100%". En er kwam toch niks van terecht, 5 maanden aan een stuk niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian druipt snel af.......Na de woorden van Dennis. En Dennis blijft gewoon zo hij altijd uit, zichzelf niet verliezend, calculerend. Ik mag die knul...jammer dat hij gaat.
Ik vind em ook leuk!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De ondraaglijke triestheid van Dennis' bestaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
Filmpje Dennis flipt en molt camera
Thanks to VOL mutsmonique !quote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54727&sess=2832
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54729&sess=2832
Dennis die doorflipt.
Geweldig bedachtquote:Op donderdag 29 november 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt briljant van Dennis, hij moet de camera betalen en is zn borg kwijt
Nee, fysiek geweld is wel gewoon exit, dit was iets tegen de regels, zoals afbrekenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:58 schreef lorence1 het volgende:
kom op lieke sla hem op zijn bek, kan jij ook vervangen worden
daar moet ze normaal gesproken toch 700 uur voor op der rug liggenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze had liever de 7.000 euro van Dennis zelf uitgegeven.
Wel jaquote:
Dat verbaast me dus niks, dat gaf ik eerder al aan. Naad gaat voorlopig nergens heen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
Lol weer gelieg achter. Dennis heeft achter gehoord dat het nog wel even kan duren voor Nadia er uit gaat. Nadia: Dat heb ik echt niet gezegd!
Nadia eerder op de avond: ik kom over 3 dagen!
jah of langs een landingsbaan...de vogels wegschreeuwenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:59 schreef bakkiepleur het volgende:
Amanda moet op de markt gaan staan met zo'n stem.
Oh ja, dat zit ook nog in de pen.quote:
En ik moet echt vroeg naar bedquote:Op donderdag 29 november 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat zit ook nog in de pen.![]()
![]()
die schrijft die vast niet zelf!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:00 schreef bakkiepleur het volgende:
Ok brian kan echt niet rappen of zingen maar zijn tekst is wel sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |