Dan moet je mijn sportman van het jaar omhoog kicken. Of er namen uit halen die we al zijn vergeten.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:26 schreef sportfreak het volgende:
Beste sporter van 2007 lijkt me wel een leuke
Daar kunnen we heel kort over zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:00 schreef wimderon het volgende:
Zomaar wat suggesties:
-Aandoenlijkste sportmoment
Ok, ze zijn niet allemaal even sterk
Of beste teamsporter. Dan heb je meer keuzes denk ikquote:
Mja, maar dan krijg je weer zo veel overlap met de beste sporter tournaments, waar de Jordan's ook wel in voor komen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of beste teamsporter. Dan heb je meer keuzes denk ik
Dan ga ik me hier bij aansluitenquote:
Dat is dan eerder minst slechte sportcommentator. Maar laten we deze niet doen, ik ga me nu al storen aan mensen die toch op Evert ten Napel stemmen.quote:
We weten heel goed dat Evert niet de absolute top is. Dan moet je echt aan namen als Rob van de Brink, Frank Kramer en Ted van der Meer gaan denken...quote:Op zondag 2 december 2007 15:51 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is dan eerder minst slechte sportcommentator. Maar laten we deze niet doen, ik ga me nu al storen aan mensen die toch op Evert ten Napel stemmen.
Weer Cutheld ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:37 schreef Leatherface het volgende:
Cultheld.
Ik wil het desnoods wel organiseren.
Doe jij het een keer tong?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:14 schreef tong80 het volgende:
Misschien wil iemand anders het al eerder organiseren ?
Gewoon een keer oefenen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:21 schreef tong80 het volgende:
Nee daar ben ik slecht ik. Ik nomineer liever
Ik reken op jequote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:11 schreef pfaf het volgende:
Over een paar weekjes ben ik terug in Nederland.Misschien dat ik dan genoeg tijd heb.
Die is ook wel leuk, en zeker nu het nieuwe seizoen begonnen is.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:30 schreef tong80 het volgende:
Misschien een idee om eventueel de beste tenniser/ster te kiezen ?
'Dit is een goed stel hoor'quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:38 schreef Colplay het volgende:
O en een suggestie voor de volgende: De beste sportquote ooit.
Oe, dat is een leuke.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:38 schreef Colplay het volgende:
O en een suggestie voor de volgende: De beste sportquote ooit.
Was andersomquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oe, dat is een leuke.![]()
'Elk voordeel hèp zen nadeel'
Dan eerder de Celtics uit xde jaren 50 Google maar eensquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:42 schreef pfaf het volgende:
Bulls begin 90, Lakers eind 80, Celtics eind 80, Lakers eeuwwisseling....
Maar nomineren komt nog wel, ik zit dus nog met het voetbal. Een max stellen is in principe wel een goed idee...
Bij het vorige toernooi, het meest dramatische sportmoment, lieten we (ik) het voetbal wel gewoon meetellen en opzich viel de hoeveelheid best mee. (Twee van de vier halve finalisten waren voetbal.)quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:42 schreef pfaf het volgende:
Bulls begin 90, Lakers eind 80, Celtics eind 80, Lakers eeuwwisseling....
Maar nomineren komt nog wel, ik zit dus nog met het voetbal. Een max stellen is in principe wel een goed idee...
[TOURNAMENT] Fok! Grootste Tennisser - De Finalequote:Op donderdag 24 januari 2008 18:43 schreef sportfreak het volgende:
Beste tennisser hebben we toch al gehad? Pete Sampras won toen volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |