Snelquote:Op donderdag 29 november 2007 20:01 schreef Marieke_B het volgende:
volgt
Naad heeft in het hokje aangegeven dt ze Dennis wegstemt.
Dennis is flabbergasted
En als hij nog een punt wil zetten vanavond dat doet hij dat maar lekker thuisquote:Op donderdag 29 november 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Dennix: We zouden toch samen, je hebt gezegd samen.
Ja Dennix dat is nu je lieve baboe, babyyyy en schatje. Een kutwijf is het, punt!
Ja, maar wat als de finale tussen vier personen gaat. Brian en Amanda, Huub en Lieke? Jaap weet redelijk zeker dat Dennis en hij elkaar kunnen vasthouden.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:01 schreef avonne het volgende:
[..]
aan het einde. Eerst Brian en Amanda eruit.
En dan Huub en Lieke tegen elkaar uit spelen.
Het eerste is moeilijk, het tweede is makkelijk.
idd,quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef SiRojK het volgende:
Whahahahhahahah
Ricardo: WIL JE WAT ETEN?
Nix: NEE NIKS
VERVOLGENS:
[ afbeelding ]
Ricardo: ohw, je bent echt zenuwachtig
Nix: Ja man, ik krijg geen hap door mijn strot
VERVOLGENS:
[ afbeelding ]
Ricardo: Zal ik een tosti voor je maken
Nix: ja lekker
Ricardo: Met ham en kaas?
Nix: Alleen kaas.
Whahahahhahahahha, ik echt stuk hier!!!
Die 3 dagen Dennis hou ik nog wel vol dan, als ze dan maar wel allebei oprotten...quote:Op donderdag 29 november 2007 19:58 schreef SiRojK het volgende:
0% heeft achter zitten pleiten voor zijn verblijf.. Hij mag er in blijven van hokje volgens mij (al ben ik daar altijd al van overtuigd)..
0% zegt: dan gaan we toch samen over 3 dagen, samen, samen
Oewoew: maar dat kan niet
0%: Ga maar naar achter, ga maar
Oewoew: Maar, maar, maar
0%: Ga maar naar achter..
Dus, er staat nog niets vast.. Ik denk ECHT dat hij gewoon gaat blijven, nog steeds!
Wat dacht je van mij, als die kaken maar kunnen malen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef SiRojK het volgende:
Whahahahhahahahha, ik echt stuk hier!!!
Kuthoer, stinksnol, laffe slet en vuile takketeef. Heerlijk tikken en allemaal zo toepasbaar op Nadia.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
Stinksnol tikt ook best lekker weg....
Jaap zei gisteren 22.00 uur, omdat hij van de studio terug moest komen, normaal is het 21.00 uur.quote:
en dan 2 nieuwe erin, 2 die elkaar niet moetenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die 3 dagen Dennis hou ik nog wel vol dan, als ze dan maar wel allebei oprotten...
Maar vooral ook het letterlijk zeggen 'ik krijg geen hap door mijn strot' en nog geen 1 seconde later een hap nemenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij, als die kaken maar kunnen malen.![]()
greppeldelquote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kuthoer, stinksnol, laffe slet en vuile takketeef. Heerlijk tikken en allemaal zo toepasbaar op Nadia.
Zaadkliko.......quote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kuthoer, stinksnol, laffe slet en vuile takketeef. Heerlijk tikken en allemaal zo toepasbaar op Nadia.
Alles bekt lekkerder als Nadia op de streams is.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
Stinksnol tikt ook best lekker weg....
Dat is een klassieker.quote:
Is Selene haar lipjes aan het tuiten?quote:
Ik dacht ff dat ik Youp zat te lezen...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadia stuurt hem weg en van Jaap weet je het maar nooitquote:Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
Hoe lijkt het ervoor te staan??
Gaat Dennis echt wieberen of zit ie morgen weer (de hele dag door) in die fucking kutvilla te eten??
Thnxquote:Op donderdag 29 november 2007 20:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nadia stuurt hem weg en van Jaap weet je het maar nooit
Was gewoon een flesje jakult hoor..quote:Op donderdag 29 november 2007 20:10 schreef Shayndel het volgende:
Kreeg nix nu net een drankje met kalmeringspilletje van ricardo (of wie dan ook)
Morgen kan Nix zijn zelfstandig ondernemerschap weer oppakken en een halfje wit halen voor mama.....quote:Op donderdag 29 november 2007 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis had maanden geleden die gehaarlakte Murrays-badmuts af moeten zetten en niet al die tijd achter die andere muts d'r kont aan moeten lopen. Als hij buiten de kooi ook zo met de meisjes is dan zal hij nog vaak fucking hel roepen/geroepen hebben. Wat een ongelofelijke sukkel.
Hij drinkt toch Yakult voor de darmflora? Zal ie nodig hebben want hij schijt 7 kleurenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:10 schreef Shayndel het volgende:
Kreeg nix nu net een drankje met kalmeringspilletje van ricardo (of wie dan ook)
Nee, dat gefluister de heletijd kost nu eenmaal meer baterijen...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef Dark het volgende:
Dennis doet even nieuwe batterijen, opdat wij hem beter kunnen horen knallen, ......misschien?
Ja... dat komt omdat hij door de zenuwen helemaal geen trek heeftquote:Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef Dark het volgende:
En het eet en het eet en het eet.................
en of er wat meer speelt. Die jongen heeft een half jaar gefluisterd, zitten vreten en zingen. Hij levert niet en met wat hij vreet kun je een hongersnood voorkomen dus die houden geld over als ze hem laten gaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:10 schreef Varen het volgende:
Dennis is anders zenuwachtig dan verleden keer, er spelen wat dingen..
Fucking hell, ik wil echt niet weg, kutzooi
nix gaat nergensquote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals. Waarom worden Naar en Dennix om en om naar de buren, er valt toch niks meer te zeggen?
weet het ook nietquote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals. Waarom moeten Naad en Dennix om en om naar de buren, er valt toch niks meer te zeggen?
* proest *quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
en of er wat meer speelt. Die jongen heeft een half jaar gefluisterd, zitten vreten en zingen. Hij levert niet en met wat hij vreet kun je een hongersnood voorkomen dus die houden geld over als ze hem laten gaan.
Dennis, don't call us....
Nadia mag op haar beslissing terug komen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals. Waarom moeten Naad en Dennix om en om naar de buren, er valt toch niks meer te zeggen?
Dennis heeft best veel geleverd, ontzettend veel zelfs. Ga alle Cossen maar eens door en kijk maar eens hoe ontzettend vaak zijn naam gebruikt is. Ook niets doen is leveren.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
en of er wat meer speelt. Die jongen heeft een half jaar gefluisterd, zitten vreten en zingen. Hij levert niet en met wat hij vreet kun je een hongersnood voorkomen dus die houden geld over als ze hem laten gaan.
Dennis, don't call us....
Ik denk dat Nadia zo onder druk is gezet door Brian en Amanda dat ze niet anders kón dan Dennis wegstemmen, anders zou ze hun "vriendschap" kwijt zijn. Verder geloof ik niets van die "liefde" van haar voor Nix, ik denk nog steeds dat ze eigenlijk Brian wil, en dat ze haar hartsvriendin in a heartbeat zou laten vallen, mocht Brian voor haar gaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Sonique het volgende:
"Dat ik jou wegstem heeft niet met onze liefde te maken"
Waar heeft het dan wel mee te maken. Ze zegt net zelf dat als hij echt van haar houdt hij ook kan wachten...
Trouwens, Dennis gaat niet weg, ik ben er van overtuigd... Hoe dennis nu doet is TV maken (op zijn manier dan)
de verhaallijnen die ze voor ogen hadden hebben we allang dicht gespijkerd, en zijn niet meer bruikbaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Hahhaa, genaaid.. De voorwaarden waren vorige maand (waar Oewoew naar mijn mening al tot het uiterste ging) al duidelijk..quote:Op donderdag 29 november 2007 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het toch echt sneu voor die knul, maar ok, als je toch genaaid wordt, dan maar door iemand met een leuk koppie....
Dat is denk ik de hele grap, Naad alias tyfushoerquote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
als hij er nu niet uitgaat dan hangen die wallen binnen no time naast zijn kin.
Potdomme HiDiHo, als jij in de cos zit dan moet er wel iets gebeuren, da's lang geleden (dat ik je hier gezien heb).quote:
Tsja, ik weet het niet hoor maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Normaal gesproken is het je stem uitbrengen en klaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Nadia mag op haar beslissing terug komen.
Voor de def. uitslag staat denk ik niets vast --> kan je denk ik wel terug komen op de stem.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:15 schreef Marieke_B het volgende:
Warom is Nadia nu weer naar achteren..ze mag toch niet meer haar stem veranderen h`e?
De buren willen nog meer neptranen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals. Waarom worden Naar en Dennix om en om naar de buren, er valt toch niks meer te zeggen?
dAt zegt niets...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis heeft best veel geleverd, ontzettend veel zelfs. Ga alle Cossen maar eens door en kijk maar eens hoe ontzettend vaak zijn naam gebruikt is. Ook niets doen is leveren.
alimentatie en omgangsregeling onder tekenen voor Brooke.. die zit in een potje sterk water achter.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Dat weet ik ook wel, maar het gaat om TV maken, spraakmakend zijn dus. En dat is hij wel degelijk geweest.....door bijna geen moer te doenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
dAt zegt niets...
De plaat van Huub en Brian zijn ok heel bekend.
Maar het blijven kutplaten.
Onzin, ik wil dat hij blijft.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef Kinga het volgende:
Ze kunnen het de streamers echt niet aandoen om Nix erin te houden toch.... dan breekt hier ook de hel los.
nee hoor, mijn gevoel zegt me dat ie gaatquote:Op donderdag 29 november 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
Mensen, even reëel blijven, Dennis blijft gewoon.
Ben ik denk de enige die wil dat hij blijft,maar wel door Nadia.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef Kinga het volgende:
Ze kunnen het de streamers echt niet aandoen om Nix erin te houden toch.... dan breekt hier ook de hel los.
Waar baseer jij dat op dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat er nog niks vast staat. Die zijn daar nog dingetjes aant regelen, Dennis weg, Nadia weg, samen weg? Zoiets...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef neo567 het volgende:
[..]
Voor de def. uitslag staat denk ik niets vast --> kan je denk ik wel terug komen op de stem.
Tja, maar er is een verschil tussen negatieve en positieve aandacht.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar het gaat om TV maken, spraakmakend zijn dus. En dat is hij wel degelijk geweest.....door bijna geen moer te doen
Wil ik wel voor je doen hoor.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef blomst het volgende:
Dennix komt het kantoor niet meer uit voor 22.00uur?
Pff, kan weer eens de ontslagronde niet volgen, zit dan op mijn werk.
wie mailt me even de uitslag
Wát?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben ik denk de enige die wil dat hij blijft,maar wel door Nadia.
Nee, ik wil ook dat hij Naad gaat zieken totdat zij de poort uitkruipt!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben ik denk de enige die wil dat hij blijft,maar wel door Nadia.
Zo zit ik vaak ook over de staatsloterij te fantseren,. Daar komt ook niks van terecht maar de gedachten er over zijn plezierig.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
Cossen draaien om negatieve aandacht, voor 80 procent denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tja, maar er is een verschil tussen negatieve en positieve aandacht.
En dat zingen helpt ook niet echt...
Op zeker....quote:Op donderdag 29 november 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
Nope, zo kan hij horen wanneer Naad aan komt lopen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:18 schreef neo567 het volgende:
Nix krijgt het benauwd en zet de deur open
Nou!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:20 schreef Mokum020 het volgende:
Dennis gaat toch nog even zingen voor de streamers...dat is dan weer aardig van hem....
Ow ja...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Cossen draaien om negatieve aandacht, voor 80 procent denk ik.
daar zie ik hem niet toe in staatquote:Op donderdag 29 november 2007 20:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook dat hij Naad gaat zieken totdat zij de poort uitkruipt!
Maar ik ben bang dat hij dat niet zal durven. Dus weg ermee.....of niet? gsus! Ik snap mezelf niet meer!
Wil je dat ie meteen langskomt?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:21 schreef Ziet het volgende:
zal dennis er uit gaan op mijn verjaardag?
Ik ben een cos josti dus ik voel niet echt de noodzaak om nu alle 2928 nog eens door te gaan lezen. Hij kan niks alleen. Niets doen is wel een keuze maar het doet het niet goed op tv. Hij heeft wel de I factor. Irritatiefactor, dat dan weer wel. Maar eerlijk, Nadia zorgt er nog voor dat hij genoemd wordt. Ik heb ook dagen gehad waarop ik opeens dacht,' Oh god ja! Hij woont daar ook nog!' Dat is geen grapje.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga alle Cossen maar eens door en kijk maar eens hoe ontzettend vaak zijn naam gebruikt is. Ook niets doen is leveren.
Ja ,want als Dennis vanavond gaat ,kunnen we voorlopig de streams wel uitzetten.Ze gaan dan voorlopig niks meer doen en genieten.Heeft Huub al gezegd.Blijft hij door Nadia,dan knalt vanavond de hele boel en zal zo doorgaan.En ik kijk voor actie en niet voor saaiheid.quote:
Proficiat!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:21 schreef Ziet het volgende:
Dat is toch wel vandaag he?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:21 schreef Ziet het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je dat ie meteen langskomt?
May it be.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef Carlaa het volgende:
[..]
nee hoor, mijn gevoel zegt me dat ie gaat
Natuurlijk blijft Dennis!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
Me 2quote:Op donderdag 29 november 2007 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onzin, ik wil dat hij blijft.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:21 schreef Ziet het volgende:
Mooi, het duurt nog even maar toch.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:22 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben d'r klaar voor !!!!!
-Nieuw beeldscherm: CHECK! (Jezus wat zijn die streams slecht nu ik een echt scherm heb)
-Bier: CHECK!
-Chips: CHECK!
tot zover mijn poging de redactie tot inkeer te laten komen en dennix eindelijk eens te laten gaanquote:Op donderdag 29 november 2007 20:20 schreef lorence1 het volgende:
dennix eruit geeft drie nieuwe verhaallijnen:
1. selene en nadia ruzies
2. de groep op a en b na laten nadia vallen en gaan haar bashen
3. amanda en brian krijgen steeds meer ruzie, brian moet het met iemand bespreken, wie heeft hij? alleen nadia....... einde van het liedje nadia klimt op brian ... amanda pissed
Natuurlijk kan hij niets alleen, dat is ook heel lastig daar. Hij is ook geen goede speler. Maar ook Huub kan niets alleen. Zelfs Lieke doet meer alleen dan Huub. Kijk maar naar de periode dat Jaap en Dennis samen speelden. Lieke deed nog iets, Huub niets.....quote:Op donderdag 29 november 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben een cos josti dus ik voel niet echt de noodzaak om nu alle 2928 nog eens door te gaan lezen. Hij kan niks alleen. Niets doen is wel een keuze maar het doet het niet goed op tv. Hij heeft wel de I factor. Irritatiefactor, dat dan weer wel. Maar eerlijk, Nadia zorgt er nog voor dat hij genoemd wordt. Ik heb ook dagen gehad waarop ik opeens dacht,' Oh god ja! Hij woont daar ook nog!' Dat is geen grapje.
Dan heb je echt iets te vieren, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:21 schreef Ziet het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, het duurt nog even maar toch.
Ligt dat niet aan je nieuwe beeldscherm?
Nix is echt... diz iz teevee mên.....quote:Op donderdag 29 november 2007 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
Is het echt of TV ????? Wat een naar concept toch, dat DGK.....
Onder het mom, psychologisch niet verantwoordt dat Nadia haar vriend eruit stemt?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals. Waarom moeten Naad en Dennix om en om naar de buren,
er valt toch niks meer te zeggen?
Baal ook als een stekker van hem en gun hem ook de poort uit.Maar ik wil actie en die krijg je echt pas als Nadia hem erin houd.Als Jaap het doet,dan baal ik als een stekker.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef Kinga het volgende:
Julle zijn gewoon te lief, willen Dennis nog een laatste kans geven om tv te maken en te knallen.
Ik daarentegen ben helemaal klaar met hem, opzouten!
Hij woont bij zijn pappie.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef kit2u het volgende:
Mama van Dingus is helemaal in haar nopjes .
Haar knul komt weer thuis . Alsof hij terugkomt van het front.
Heeft op zijn kamertje de hele dag het raam open gehad, beddegoed verschoond en Batman pyjama op het kussen gelegd.
Beer is ook blij. Mocht niet mee in het huis maar vandaag worden Beer en Baasje weer verenigd.
" MMhhh, welterusten Beer" "Welterusten Dennis"
Nadia moet nogmaals uitgelegd krijgen wat ze moet stemmen om die boobjob te verdienen...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Onder het mom, psychologisch niet verantwoordt dat Nadia haar vriend eruit stemt?)
voert Nadia toch overleg met de productie..............?
Een jurkje van Amandaquote:Op donderdag 29 november 2007 20:25 schreef blomst het volgende:
Wat heeft Lieke nu aan?
Hadden ze wat in hem gezien, dan had hij al een contract gekregen toen hij met Popstars the Losers meedeed.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef Shayndel het volgende:
[..]
May it be.
Het was een grote fout om hem erin te zetten. Hij is doodsbang, maar denk dat dit de enigste manier is om een platencontract te krijgen.
Ja, dat ligt daaraan, tot vanavond zagen de streams er zo'n beetje hetzelfde uit.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef kit2u het volgende:
Heeft op zijn kamertje de hele dag het raam open gehad, beddegoed verschoond en Batman pyjama op het kussen gelegd.
Beer is ook blij. Mocht niet mee in het huis maar vandaag worden Beer en Baasje weer verenigd.
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef kit2u het volgende:
Niets is wat het lijkt.....quote:Op donderdag 29 november 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix is echt... diz iz teevee mên.....
Dat is vanavond nou juist de grote vraagquote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel, hoelang blijft die oetlul nog kwelen ????
Hij gebruikt z'n laatste kans om gehoord te worden.........quote:Op donderdag 29 november 2007 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel, hoelang blijft die oetlul nog kwelen ????
Wow... netjes...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja, dat ligt daaraan, tot vanavond zagen de streams er zo'n beetje hetzelfde uit.
Nu zie ik dat ieder schermpje zijn eigen helderheid en contrast heeft...
(Ben ook van 17inch analoge kutmonitor naar 20inch digitaal widescreen gegaan)
Oh jee, nu moet ik toch iets voor Huub gaan zeggen maar eigenlijk ben ik een beetje klaar met hem.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk kan hij niets alleen, dat is ook heel lastig daar. Hij is ook geen goede speler. Maar ook Huub kan niets alleen. Zelfs Lieke doet meer alleen dan Huub. Kijk maar naar de periode dat Jaap en Dennis samen speelden. Lieke deed nog iets, Huub niets.....
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:29 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat is vanavond nou juist de grote vraag
Ik hoop het vanuit mijn tenen !quote:Op donderdag 29 november 2007 20:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij gebruikt z'n laatste kans om gehoord te worden.........
Laat staan het horen.....quote:Op donderdag 29 november 2007 20:30 schreef Kinga het volgende:
Wáárom krult hij die wenkbrauwen toch altijd zo tijdens dat kwelen. Ik vind het echt debiel uitzien.
Uiteraad. Alshij niet achter nadia was aangegaan en bij Jaap was gebleven had hij het nu niet zo moeilijk. Hij was de gene die nadia erbij wou betrekken en haar boven Jaap zette. En daar zit die nu verloren en nog hopend op een vleugje goede afloop.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef Sonique het volgende:
ik hoor de stem al
"Ja Dennis, daar zit je dan. Zonder platencontract, zonder niks zo de poorten uit. Heeft Nadia wel goed voor elkaar gespeelt, en jij... Tja, jij liep er met bijde beentjes in..."
LOLquote:Op donderdag 29 november 2007 20:31 schreef kit2u het volgende:
Brian vraagt of hij nog een stropdas om zal doen.
Dat zou ik niet doen nee Brian, maar twee grote flapschoenen en een rooie neus zouden het wel afmaken.
Zo kansloos die vergelijking met Huub.. Die jongen heeft gewoon NIETS gepresteerd.. OOK in de periode met Jaap was er 0,0 inbreng van zijn kant!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk kan hij niets alleen, dat is ook heel lastig daar. Hij is ook geen goede speler. Maar ook Huub kan niets alleen. Zelfs Lieke doet meer alleen dan Huub. Kijk maar naar de periode dat Jaap en Dennis samen speelden. Lieke deed nog iets, Huub niets.....
de Febo beslist. Dus wie tv maakt mag blijven.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar wat als de finale tussen vier personen gaat. Brian en Amanda, Huub en Lieke? Jaap weet redelijk zeker dat Dennis en hij elkaar kunnen vasthouden.
Als ze flippen in de kooi heb je aan je ouwe computer genoeg om het bloederige geweld te aanschouwenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wow... netjes...
Ik heb zelf Unreal Tournament 3 gekocht.. Nu alleen nog een computer die het kan draaien
Daar gaan we dan maar vanuit, ja..... Jaap is de meest betrouwbare wat betreft zulk soort info....quote:
Nee, Kelly zal denk ik boos en afwachtend zijn,quote:Op donderdag 29 november 2007 20:27 schreef diedirk het volgende:
Ik zie Kelly met al de vriendjes al op de bank zitten....
misschien gaat hij nog knallen, 100% ,zeker weten en sowieso
Als je in de buurt van Alphen woont kun je vanavond samen met Dennis gamenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wow... netjes...
Ik heb zelf Unreal Tournament 3 gekocht.. Nu alleen nog een computer die het kan draaien
Hij heeft pijn, heel veel pijn.............. aan z'n wenkbrauwen!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:30 schreef Kinga het volgende:
Wáárom krult hij die wenkbrauwen toch altijd zo tijdens dat kwelen. Ik vind het echt debiel uitzien.
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:33 schreef Kinga het volgende:
Oh god ik krijg opeens een flashback naar de vorige ontslagronde, waar hij als een idiioot YES YES YES zat te gillen in de tuin.... dat was zooooo nep.
Ben dat wel met je eens. Afwachten, niet teveel zeggen is goed. Brian kan dat uitstekend, Jaap ook. Maar je moet uiteindelijk wel iets van actie ondernemen of laten ondernemen (in Brians geval)quote:Op donderdag 29 november 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh jee, nu moet ik toch iets voor Huub gaan zeggen maar eigenlijk ben ik een beetje klaar met hem.
Wat Huub wel doet is confrontaties aangaan, dat deed hij ook toen hij alleen was. Dennis is geen enkele confrontatie vanuit zichzelf aangegaan en dat nekt hem. Hij moet nadenken en hij doet het morgen. Buiten zou hij dat echt doen. Dat kun je schijnbaar nog heel lang volhouden maar uiteindelijk val je genadeloos door de mand. Ergens moet je ook een keer je woorden kracht bij gaan zetten en dat heeft iedereen daar wel gedaan behalve Dennis. Ik kan me echt geen enkele keer herinneren dat hij uit zichzelf iets heeft gedaan.
Volgens mij wil een drugsbaron alles behalve voor lul staan.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:33 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind Brian net een drugsbaron in dat pak
De Baron uit Bassie&Adriaan had wel altijd net zo'n pak aan, alleen dan vaak in het grijs!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:33 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind Brian net een drugsbaron in dat pak
Als het alleen om actie gaat, spelers het zelf niet meer uitmaken, show voorop gaat, dan is Dennis weg. Al was hij wel perfect als lijdend voorwerp in diende hij in die zin wel als vliegwiel.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:32 schreef avonne het volgende:
[..]
de Febo beslist. Dus wie tv maakt mag blijven.
Nadia maakt tv, Dennis niet. Dus als Jaap al gedwongen wordt een andere route te kiezen, dan is het Nadia
Ze zijn ziek van liefde voor elkaar, snap dat nou toch.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:36 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind dat 'we zieken elkaar helemaal ziek' zo slap hé... Het is gewoon te kansloos, ze zeggen allebei niet wat ze denken, ze doen allebei niet wat ze zeggen.. Wat wil je dan? Dan word je toch ook gek! En het dan maar op 'de liefde' gooien ofzo, haha
vlgs mij is het vooral Nadia die Dennis ziek maakt, maar goed.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:36 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind dat 'we zieken elkaar helemaal ziek' zo slap hé... Het is gewoon te kansloos, ze zeggen allebei niet wat ze denken, ze doen allebei niet wat ze zeggen.. Wat wil je dan? Dan word je toch ook gek! En het dan maar op 'de liefde' gooien ofzo, haha
Keek jij daar ook altijd na dan.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
De Baron uit Bassie&Adriaan had wel altijd net zo'n pak aan, alleen dan vaak in het grijs!
ik vind deze laatste uren veel boeiender dan de ontslagronde zelf, die sla ik wel over,quote:Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, het duurt nog even maar toch.
Uit de jaren '70, het geheel afgemaakt door een hoed met paarse veer.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:35 schreef kit2u het volgende:
[..]
Volgens mij wil een drugsbaron alles behalve voor lul staan.
Dat meen je niet, waarom dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind deze laatste uren veel boeiender dan de ontslagronde zelf, die sla ik wel over,
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Je kunt hem heel goed neerzetten als de piespaal van de groep. Dat zou bijna comedy kunnen worden maar dat zou ik dan weer sneu vinden. Ik vind ook dat Nadia het hem onmogelijk heeft gemaakt om zichzelf nog een beetje stoer voor te doen. Zij heeft hem ook vierkant voor lul gezet op een hele lage manier. Tja, moeilijk moeilijk...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het alleen om actie gaat, spelers het zelf niet meer uitmaken, show voorop gaat, dan is Dennis weg. Al was hij wel perfect als lijdend voorwerp in diende hij in die zin wel als vliegwiel.
Het stond de Baron als een echte Baron!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:39 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Keek jij daar ook altijd na dan.![]()
Het stond de baron tenminsten wel goed.
de reacties van iedereen, leuk toch ?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet, waarom dan?
Denk je dat het een anti-climax wordt?
Zo maf als hij nu zit te reageren geloof ik steeds minder in script. Sturing ja, maar er bestaat toch geen idioot in de wereld die kan verzinnen wat de kwelende bard nu uitkraait.quote:
Leuk Peter! Geniet ervan!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:22 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben d'r klaar voor !!!!!
-Nieuw beeldscherm: CHECK! (Jezus wat zijn die streams slecht nu ik een echt scherm heb)
-Bier: CHECK!
-Chips: CHECK!
Nadia : Ik wil niet als een hondje achter Dennis aan, als ik ga dan 3 dagen later,quote:Op donderdag 29 november 2007 20:38 schreef maril het volgende:
Kom op Nadia je kan het volg je mannetje de poort uit.
Hij is niet boos, hij is verdrietig.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:42 schreef Lobasca het volgende:
Nou, ik vind nix maar nep boos...
Nix én Nepquote:Op donderdag 29 november 2007 20:42 schreef Lobasca het volgende:
Nou, ik vind nix maar nep boos...
Dat gevoel kreeg ik nou ook!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:40 schreef STAP01 het volgende:
Nadai weet het volgens mij al dat Jaap hem erin houdt!
gewoon toegeven aan je aandrang om een vreugdedansje te doenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:44 schreef kit2u het volgende:
Beste cossers, letten we tussendoor op het voorkomen van RSI ?
Volgens mij snapt ie iets niet. En als hij er niet uit gaat en hij weet dat, dan snapt ie niet hoe met Nadia verder moet spelen,. Hij kan haar niet vertrouwenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo maf als hij nu zit te reageren geloof ik steeds minder in script. Sturing ja, maar er bestaat toch geen idioot in de wereld die kan verzinnen wat de kwelende bard nu uitkraait.![]()
![]()
Het is alleen jammer, dat Dennis altijd pissed is, in z'n eentje........helemaal alleen en boos.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis is really pissed off..... (I like it )
Dit kun je toch niet scripten, zijn kop wordt per minuut ouderquote:
Kernvrijwilliger?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
Grote grutjes, ik begrjip dat Nadia Dennis eruit gaat stemmen.
Jaap zei ook dat hij Dennis erin houdt.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:48 schreef Sug4r het volgende:
Jaap moet nog stemmen zegt hij net
Pathologisch liegenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:49 schreef Sonique het volgende:
Die Nadia is echt een compulsiefe leugenaar...
Just for TV.....quote:Op donderdag 29 november 2007 20:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap zei ook dat hij Dennis erin houdt.
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:50 schreef Sonique het volgende:
Laat Jaap Dennis erin houden, en laat Nadia de dievenmoord sterven
Ik zal hem op handen dragen, en niet vw die nietsnut, maar om Nadia te bashen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verheug me nu al op de woede-uitbarsting in de COS als Jaap Dennis straks niet wegstemt.![]()
![]()
en dan liggen ze vanavond weer te neukenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:50 schreef Sonique het volgende:
Laat Jaap Dennis erin houden, en laat Nadia de dievenmoord sterven
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verheug me nu al op de woede-uitbarsting in de COS als Jaap Dennis straks niet wegstemt.![]()
![]()
De goede oude tijdquote:Op donderdag 29 november 2007 20:46 schreef Sonique het volgende:
Vanmorgen neukte je nog met Nadia
Nee, welke streams heb jij?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:51 schreef STAP01 het volgende:
hebben jullie ook zo'n last van buffers????
Ik heb last van Fok zo langzaam.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:51 schreef STAP01 het volgende:
hebben jullie ook zo'n last van buffers????
Ik vind het maar een ordinair ding.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:52 schreef SiRojK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow gelukkig ik dacht al dat ze de effecten van straling op je aan het uittesten warenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik ben verheven boven jullie.
Vandaar dat ik een tagje heb gekregen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |