Snelquote:Op donderdag 29 november 2007 20:01 schreef Marieke_B het volgende:
volgt
Naad heeft in het hokje aangegeven dt ze Dennis wegstemt.
Dennis is flabbergasted
En als hij nog een punt wil zetten vanavond dat doet hij dat maar lekker thuisquote:Op donderdag 29 november 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Dennix: We zouden toch samen, je hebt gezegd samen.
Ja Dennix dat is nu je lieve baboe, babyyyy en schatje. Een kutwijf is het, punt!
Ja, maar wat als de finale tussen vier personen gaat. Brian en Amanda, Huub en Lieke? Jaap weet redelijk zeker dat Dennis en hij elkaar kunnen vasthouden.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:01 schreef avonne het volgende:
[..]
aan het einde. Eerst Brian en Amanda eruit.
En dan Huub en Lieke tegen elkaar uit spelen.
Het eerste is moeilijk, het tweede is makkelijk.
idd,quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef SiRojK het volgende:
Whahahahhahahah
Ricardo: WIL JE WAT ETEN?
Nix: NEE NIKS
VERVOLGENS:
[ afbeelding ]
Ricardo: ohw, je bent echt zenuwachtig
Nix: Ja man, ik krijg geen hap door mijn strot
VERVOLGENS:
[ afbeelding ]
Ricardo: Zal ik een tosti voor je maken
Nix: ja lekker
Ricardo: Met ham en kaas?
Nix: Alleen kaas.
Whahahahhahahahha, ik echt stuk hier!!!
Die 3 dagen Dennis hou ik nog wel vol dan, als ze dan maar wel allebei oprotten...quote:Op donderdag 29 november 2007 19:58 schreef SiRojK het volgende:
0% heeft achter zitten pleiten voor zijn verblijf.. Hij mag er in blijven van hokje volgens mij (al ben ik daar altijd al van overtuigd)..
0% zegt: dan gaan we toch samen over 3 dagen, samen, samen
Oewoew: maar dat kan niet
0%: Ga maar naar achter, ga maar
Oewoew: Maar, maar, maar
0%: Ga maar naar achter..
Dus, er staat nog niets vast.. Ik denk ECHT dat hij gewoon gaat blijven, nog steeds!
Wat dacht je van mij, als die kaken maar kunnen malen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef SiRojK het volgende:
Whahahahhahahahha, ik echt stuk hier!!!
Kuthoer, stinksnol, laffe slet en vuile takketeef. Heerlijk tikken en allemaal zo toepasbaar op Nadia.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
Stinksnol tikt ook best lekker weg....
Jaap zei gisteren 22.00 uur, omdat hij van de studio terug moest komen, normaal is het 21.00 uur.quote:
en dan 2 nieuwe erin, 2 die elkaar niet moetenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die 3 dagen Dennis hou ik nog wel vol dan, als ze dan maar wel allebei oprotten...
Maar vooral ook het letterlijk zeggen 'ik krijg geen hap door mijn strot' en nog geen 1 seconde later een hap nemenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij, als die kaken maar kunnen malen.![]()
greppeldelquote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kuthoer, stinksnol, laffe slet en vuile takketeef. Heerlijk tikken en allemaal zo toepasbaar op Nadia.
Zaadkliko.......quote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kuthoer, stinksnol, laffe slet en vuile takketeef. Heerlijk tikken en allemaal zo toepasbaar op Nadia.
Alles bekt lekkerder als Nadia op de streams is.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
Stinksnol tikt ook best lekker weg....
Dat is een klassieker.quote:
Is Selene haar lipjes aan het tuiten?quote:
Ik dacht ff dat ik Youp zat te lezen...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadia stuurt hem weg en van Jaap weet je het maar nooitquote:Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
Hoe lijkt het ervoor te staan??
Gaat Dennis echt wieberen of zit ie morgen weer (de hele dag door) in die fucking kutvilla te eten??
Thnxquote:Op donderdag 29 november 2007 20:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nadia stuurt hem weg en van Jaap weet je het maar nooit
Was gewoon een flesje jakult hoor..quote:Op donderdag 29 november 2007 20:10 schreef Shayndel het volgende:
Kreeg nix nu net een drankje met kalmeringspilletje van ricardo (of wie dan ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |