Snelquote:Op donderdag 29 november 2007 20:01 schreef Marieke_B het volgende:
volgt
Naad heeft in het hokje aangegeven dt ze Dennis wegstemt.
Dennis is flabbergasted
En als hij nog een punt wil zetten vanavond dat doet hij dat maar lekker thuisquote:Op donderdag 29 november 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Dennix: We zouden toch samen, je hebt gezegd samen.
Ja Dennix dat is nu je lieve baboe, babyyyy en schatje. Een kutwijf is het, punt!
Ja, maar wat als de finale tussen vier personen gaat. Brian en Amanda, Huub en Lieke? Jaap weet redelijk zeker dat Dennis en hij elkaar kunnen vasthouden.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:01 schreef avonne het volgende:
[..]
aan het einde. Eerst Brian en Amanda eruit.
En dan Huub en Lieke tegen elkaar uit spelen.
Het eerste is moeilijk, het tweede is makkelijk.
idd,quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef SiRojK het volgende:
Whahahahhahahah
Ricardo: WIL JE WAT ETEN?
Nix: NEE NIKS
VERVOLGENS:
[ afbeelding ]
Ricardo: ohw, je bent echt zenuwachtig
Nix: Ja man, ik krijg geen hap door mijn strot
VERVOLGENS:
[ afbeelding ]
Ricardo: Zal ik een tosti voor je maken
Nix: ja lekker
Ricardo: Met ham en kaas?
Nix: Alleen kaas.
Whahahahhahahahha, ik echt stuk hier!!!
Die 3 dagen Dennis hou ik nog wel vol dan, als ze dan maar wel allebei oprotten...quote:Op donderdag 29 november 2007 19:58 schreef SiRojK het volgende:
0% heeft achter zitten pleiten voor zijn verblijf.. Hij mag er in blijven van hokje volgens mij (al ben ik daar altijd al van overtuigd)..
0% zegt: dan gaan we toch samen over 3 dagen, samen, samen
Oewoew: maar dat kan niet
0%: Ga maar naar achter, ga maar
Oewoew: Maar, maar, maar
0%: Ga maar naar achter..
Dus, er staat nog niets vast.. Ik denk ECHT dat hij gewoon gaat blijven, nog steeds!
Wat dacht je van mij, als die kaken maar kunnen malen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef SiRojK het volgende:
Whahahahhahahahha, ik echt stuk hier!!!
Kuthoer, stinksnol, laffe slet en vuile takketeef. Heerlijk tikken en allemaal zo toepasbaar op Nadia.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
Stinksnol tikt ook best lekker weg....
Jaap zei gisteren 22.00 uur, omdat hij van de studio terug moest komen, normaal is het 21.00 uur.quote:
en dan 2 nieuwe erin, 2 die elkaar niet moetenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die 3 dagen Dennis hou ik nog wel vol dan, als ze dan maar wel allebei oprotten...
Maar vooral ook het letterlijk zeggen 'ik krijg geen hap door mijn strot' en nog geen 1 seconde later een hap nemenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij, als die kaken maar kunnen malen.![]()
greppeldelquote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kuthoer, stinksnol, laffe slet en vuile takketeef. Heerlijk tikken en allemaal zo toepasbaar op Nadia.
Zaadkliko.......quote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kuthoer, stinksnol, laffe slet en vuile takketeef. Heerlijk tikken en allemaal zo toepasbaar op Nadia.
Alles bekt lekkerder als Nadia op de streams is.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
Stinksnol tikt ook best lekker weg....
Dat is een klassieker.quote:
Is Selene haar lipjes aan het tuiten?quote:
Ik dacht ff dat ik Youp zat te lezen...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadia stuurt hem weg en van Jaap weet je het maar nooitquote:Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
Hoe lijkt het ervoor te staan??
Gaat Dennis echt wieberen of zit ie morgen weer (de hele dag door) in die fucking kutvilla te eten??
Thnxquote:Op donderdag 29 november 2007 20:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nadia stuurt hem weg en van Jaap weet je het maar nooit
Was gewoon een flesje jakult hoor..quote:Op donderdag 29 november 2007 20:10 schreef Shayndel het volgende:
Kreeg nix nu net een drankje met kalmeringspilletje van ricardo (of wie dan ook)
Morgen kan Nix zijn zelfstandig ondernemerschap weer oppakken en een halfje wit halen voor mama.....quote:Op donderdag 29 november 2007 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis had maanden geleden die gehaarlakte Murrays-badmuts af moeten zetten en niet al die tijd achter die andere muts d'r kont aan moeten lopen. Als hij buiten de kooi ook zo met de meisjes is dan zal hij nog vaak fucking hel roepen/geroepen hebben. Wat een ongelofelijke sukkel.
Hij drinkt toch Yakult voor de darmflora? Zal ie nodig hebben want hij schijt 7 kleurenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:10 schreef Shayndel het volgende:
Kreeg nix nu net een drankje met kalmeringspilletje van ricardo (of wie dan ook)
Nee, dat gefluister de heletijd kost nu eenmaal meer baterijen...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef Dark het volgende:
Dennis doet even nieuwe batterijen, opdat wij hem beter kunnen horen knallen, ......misschien?
Ja... dat komt omdat hij door de zenuwen helemaal geen trek heeftquote:Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef Dark het volgende:
En het eet en het eet en het eet.................
en of er wat meer speelt. Die jongen heeft een half jaar gefluisterd, zitten vreten en zingen. Hij levert niet en met wat hij vreet kun je een hongersnood voorkomen dus die houden geld over als ze hem laten gaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:10 schreef Varen het volgende:
Dennis is anders zenuwachtig dan verleden keer, er spelen wat dingen..
Fucking hell, ik wil echt niet weg, kutzooi
nix gaat nergensquote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals. Waarom worden Naar en Dennix om en om naar de buren, er valt toch niks meer te zeggen?
weet het ook nietquote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals. Waarom moeten Naad en Dennix om en om naar de buren, er valt toch niks meer te zeggen?
* proest *quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
en of er wat meer speelt. Die jongen heeft een half jaar gefluisterd, zitten vreten en zingen. Hij levert niet en met wat hij vreet kun je een hongersnood voorkomen dus die houden geld over als ze hem laten gaan.
Dennis, don't call us....
Nadia mag op haar beslissing terug komen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals. Waarom moeten Naad en Dennix om en om naar de buren, er valt toch niks meer te zeggen?
Dennis heeft best veel geleverd, ontzettend veel zelfs. Ga alle Cossen maar eens door en kijk maar eens hoe ontzettend vaak zijn naam gebruikt is. Ook niets doen is leveren.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
en of er wat meer speelt. Die jongen heeft een half jaar gefluisterd, zitten vreten en zingen. Hij levert niet en met wat hij vreet kun je een hongersnood voorkomen dus die houden geld over als ze hem laten gaan.
Dennis, don't call us....
Ik denk dat Nadia zo onder druk is gezet door Brian en Amanda dat ze niet anders kón dan Dennis wegstemmen, anders zou ze hun "vriendschap" kwijt zijn. Verder geloof ik niets van die "liefde" van haar voor Nix, ik denk nog steeds dat ze eigenlijk Brian wil, en dat ze haar hartsvriendin in a heartbeat zou laten vallen, mocht Brian voor haar gaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Sonique het volgende:
"Dat ik jou wegstem heeft niet met onze liefde te maken"
Waar heeft het dan wel mee te maken. Ze zegt net zelf dat als hij echt van haar houdt hij ook kan wachten...
Trouwens, Dennis gaat niet weg, ik ben er van overtuigd... Hoe dennis nu doet is TV maken (op zijn manier dan)
de verhaallijnen die ze voor ogen hadden hebben we allang dicht gespijkerd, en zijn niet meer bruikbaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Hahhaa, genaaid.. De voorwaarden waren vorige maand (waar Oewoew naar mijn mening al tot het uiterste ging) al duidelijk..quote:Op donderdag 29 november 2007 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het toch echt sneu voor die knul, maar ok, als je toch genaaid wordt, dan maar door iemand met een leuk koppie....
Dat is denk ik de hele grap, Naad alias tyfushoerquote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
als hij er nu niet uitgaat dan hangen die wallen binnen no time naast zijn kin.
Potdomme HiDiHo, als jij in de cos zit dan moet er wel iets gebeuren, da's lang geleden (dat ik je hier gezien heb).quote:
Tsja, ik weet het niet hoor maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Normaal gesproken is het je stem uitbrengen en klaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Nadia mag op haar beslissing terug komen.
Voor de def. uitslag staat denk ik niets vast --> kan je denk ik wel terug komen op de stem.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:15 schreef Marieke_B het volgende:
Warom is Nadia nu weer naar achteren..ze mag toch niet meer haar stem veranderen h`e?
De buren willen nog meer neptranen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals. Waarom worden Naar en Dennix om en om naar de buren, er valt toch niks meer te zeggen?
dAt zegt niets...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis heeft best veel geleverd, ontzettend veel zelfs. Ga alle Cossen maar eens door en kijk maar eens hoe ontzettend vaak zijn naam gebruikt is. Ook niets doen is leveren.
alimentatie en omgangsregeling onder tekenen voor Brooke.. die zit in een potje sterk water achter.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Dat weet ik ook wel, maar het gaat om TV maken, spraakmakend zijn dus. En dat is hij wel degelijk geweest.....door bijna geen moer te doenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
dAt zegt niets...
De plaat van Huub en Brian zijn ok heel bekend.
Maar het blijven kutplaten.
Onzin, ik wil dat hij blijft.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef Kinga het volgende:
Ze kunnen het de streamers echt niet aandoen om Nix erin te houden toch.... dan breekt hier ook de hel los.
nee hoor, mijn gevoel zegt me dat ie gaatquote:Op donderdag 29 november 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
Mensen, even reëel blijven, Dennis blijft gewoon.
Ben ik denk de enige die wil dat hij blijft,maar wel door Nadia.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef Kinga het volgende:
Ze kunnen het de streamers echt niet aandoen om Nix erin te houden toch.... dan breekt hier ook de hel los.
Waar baseer jij dat op dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
Mensen, even reëel blijven, Dennis blijft gewoon.
Ik denk eerlijk gezegd dat er nog niks vast staat. Die zijn daar nog dingetjes aant regelen, Dennis weg, Nadia weg, samen weg? Zoiets...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef neo567 het volgende:
[..]
Voor de def. uitslag staat denk ik niets vast --> kan je denk ik wel terug komen op de stem.
Tja, maar er is een verschil tussen negatieve en positieve aandacht.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar het gaat om TV maken, spraakmakend zijn dus. En dat is hij wel degelijk geweest.....door bijna geen moer te doen
Wil ik wel voor je doen hoor.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:17 schreef blomst het volgende:
Dennix komt het kantoor niet meer uit voor 22.00uur?
Pff, kan weer eens de ontslagronde niet volgen, zit dan op mijn werk.
wie mailt me even de uitslag
Wát?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben ik denk de enige die wil dat hij blijft,maar wel door Nadia.
Nee, ik wil ook dat hij Naad gaat zieken totdat zij de poort uitkruipt!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben ik denk de enige die wil dat hij blijft,maar wel door Nadia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |