God zei: met U!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iedereen 40 jaar zonder sex, dat lost een hoop problemen op.
Geen sex met U, komt helemaal goed.quote:
verkapt-ik-zat-op-dezelfde-basischool-als-Arie-Boonsma-en-ik-had-een-crush-op-hem-postquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:10 schreef Dangel het volgende:
Foto van Arie Boomsma boven mn bed en ik kom 40 dagen spontaan niet meer klaar
En we hebben nogop dezelfde basisschool gezetenook
Hij is 10 jaar ouder, dus niet tegelijkertijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
verkapt-ik-zat-op-dezelfde-basischool-als-Arie-Boonsma-en-ik-had-een-crush-op-hem-post
Big Brother is fucking you?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:16 schreef Golzuam het volgende:
John de Mol, lees je mee? Ik zie een nieuw format in de lijn van BB en DGK ontstaan:
8 hitsige -net 18 jarige- jongens en meisjes in een huis vol camera's, en ze mogen 3 maanden geen seks hebben..Dat zal volgens mij legendarische tv opleveren
volgens mij zijn het juist GEEN 7 EO / Christen jongeren.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef Monidique het volgende:
Spannend! Zeven EO-jongeren gaan proberen veertig dagen geen seks te hebben. Zal het ze lukken? Ik ben benieuwd!
Promo aflevering 3 (Lan)quote:Hallo, in '40 Dagen Zonder Seks' gaan zeven jongeren de uitdaging aan om 40 dagen geen seks te hebben. Ze moeten zich aan strikte regels houden: ze mogen de hele periode op geen enkele wijze seks hebben, behalve zoenen. Ik help ze in dit experiment en geef ze opdrachten. Ook daag ik ze uit nieuwe kanten aan liefde, intimiteit en relaties te ontdekken. Maar het is de vraag of ze alle verleidingen kunnen weerstaan... Wie er meedoen en waarom vind je allemaal op deze site. Groet! Arie Boomsma
Aflevering 2quote:Lan (23) studeert International Business and Languages. Ze is een geboren verleidster en gek op mannen. "Seks is voor mij lust. Het maakt voor mij ook niet uit wie het is, wat ie doet en soms zelfs niet hoe die heet."
Voor Lan is 40 dagen zonder seks een enorme uitdaging. "Ik wil kijken of het mij gaat lukken en wil ook wel eens weten hoe het anders zou kunnen. En omdat ik een behoorlijke slet kan zijn, wordt dat heel lastig...".
In Lans 40 dagen proberen haar beste vriendinnen een ideale date te vinden, maar gaat het Lan lukken om de verleiding te weerstaan en haar handen thuis te houden?
Aflevering 1quote:Bregje (18) doet MBO Multimedia en kan absoluut geen nee zeggen tegen seks. Bregje staat in het dorp waar ze woont er om bekend dat ze nogal makkelijk in bed te krijgen is.
Bregje: "Ik doe mee aan 40 dagen zonder seks omdat ik wil leren om vaker nee te zeggen en dat ik echt niet zo'n sloerie ben zoals veel mensen in mijn omgeving denken".
Maar of dat gaat lukken? Direct na het ingaan van Bregjes 40 dagen staat er namelijk een heftig uitgaansavondje op het programma. En dan blijken oude patronen toch moeilijk te doorbreken. Als ze dan ook nog met een vriendin op vakantie gaat naar Blanes, is het maar de vraag of Bregje haar 40 dagen tot een goed einde gaat brengen.
quote:In de eerste aflevering volgen we Niels (21). Hij studeert HBO Facility Management en woont nog bij zijn ouders. Niels heeft veel vriendinnen, maar maakt onderscheid tussen meisjes om mee te trouwen en 'losse' meisjes.
Zijn mobiele telefoon is zijn grootste wapen om aan seks te komen. Niels: "Ik krijg regelmatig een sms-je of ik langs wil komen. Meestal vragen ze dan of ik 'film kom kijken'. Dan weet ik wel hoe laat het is..."
Niels wil weten hoe hij reageert als hij 40 dagen geen seks heeft en hij wil kijken of hij zich weer durft open te stellen voor een 'trouwmeisje'. Maar als zijn 40 dagen zijn ingegaan, blijft zijn inbox volstromen. En als hij dan ook nog met zijn klas naar Madrid gaat op excursie wordt het voor Niels wel heel erg moeilijk.
Tyfusnewbie, doe eens doodliggen in je mand.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:52 schreef Bonjasky82 het volgende:
Spam van Arie himself? Oprotten, idioot.
Ja, dat sloeg werkelijk nergens op. De enige reden die ik me kan voorstellen is dat ze er geen konden vinden, maar dan hebben ze vast niet goed gezocht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 05:07 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Even een herhaling van mij post uit het vorige topic, jammer dat ze niet een echte blinde gebruikt hebben.
Vond ik ook. Lan had zelf veel meer door waar ze mee bezig was, Bregje niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:27 schreef Ruder het volgende:
Ik vond die Lan op zich best mee vallen, zeker in vergelijking met neukobject Bregje
Ik vond die Lan nou ook niet bepaald een pauper met haar kak accent.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:17 schreef Rutgerr het volgende:
Ik vind ze tot nu toe allemaal onwijs lelijk en ronduit dom. Volgende week een gast van het DSC, meende gelezen te hebben dat hij losgeslagen is na de dood van z'n vader, leuk om ook eens een niet-pauper aan het woord te zien dan.
Ooit van het woord 'studentenwoning' gehoordquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:22 schreef Rutgerr het volgende:
Als je jezelf een kak-accent aanleert ben je per definitie geen pauper? Vind ik een ietwat voorbarige conclusie. Het feit dat ze in een flat woont, doet mij haar o.a. in het hokje 'pauper' plaatsen.
Ooit van een studentenflat gehoord. Ze golfde. Gedroeg zich als een typisch Amsterdams studentje. En was duidelijk geadopteerd door een beter gesteld gezin uit Blaricum, Wassenaar of dergelijke.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:22 schreef Rutgerr het volgende:
Als je jezelf een kak-accent aanleert ben je per definitie geen pauper? Vind ik een ietwat voorbarige conclusie. Het feit dat ze in een flat woont, doet mij haar o.a. in het hokje 'pauper' plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |