Zijn er series die populairder zijn en toch zulke serieuze gebreken kennen?quote:Op maandag 3 december 2007 21:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
So...? Je had over "de meest overrated serie van de laatste tijd" en daar ben ik dus niet mee eens...
Lost S2? Was er toen echt heel veel kritiek op...quote:Op maandag 3 december 2007 22:02 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Zijn er series die populairder zijn en toch zulke serieuze gebreken kennen?
Wel ik zeg Heroes...quote:Op maandag 3 december 2007 22:04 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lost S2? Was er toen echt heel veel kritiek op...
quote:Op maandag 3 december 2007 20:29 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Treveo hetzusjevan niet, die ziet alleen maar kwaliteit.
Ik ook, vind het wel aardig bij Heroes passenquote:Op maandag 3 december 2007 23:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Snap best dat mensen die pauperblauweschermen bijvoorbeeld een beetje low quality vinden maar ik kan me d'r eigenlijk niet echt om ergeren.
De makers noemden het een soort van 'comic-effect' om het als een comicbook te laten zien qua special effects. Dat lijkt dan wel, maar je zou het ook een slap excuus voor slechte sfx kunnen noemenquote:Op maandag 3 december 2007 23:05 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik ook, vind het wel aardig bij Heroes passen
Lol... addictquote:Op maandag 3 december 2007 23:47 schreef sjarreltje het volgende:
Woehoe...over 6 uurtjes gaat de wekker om em aan te zetten..dan kan ik ontbijten met de Heroes-finale
nogal ja.quote:
Eens isquote:
Noahquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:19 schreef Cubewoods het volgende:
Heel erg gafe episode. Moet wel Noah zijn die hem heeft neergeschoten
Hij leek dunner dan Noah. Maar het zou me niet verbazen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:19 schreef Cubewoods het volgende:
Heel erg gafe episode. Moet wel Noah zijn die hem heeft neergeschoten
Niemand opgeletquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hij leek dunner dan Noah. Maar het zou me niet verbazen.
Nathan![]()
Niki :whocares:
Nah, ik neem aan dat Angela niet zelf de trekker overhaalde, ze heeft er opdracht toe gegeven. Maar no way dat ze een baseballpetje op zet en haar eigen zoon neerknalt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niemand opgelet [afbeelding]
Hij werd door zijn eigen moeder neergeschoten [afbeelding]
De bitch [afbeelding]
Zit wat inquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:50 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nah, ik neem aan dat Angela niet zelf de trekker overhaalde, ze heeft er opdracht toe gegeven. Maar no way dat ze een baseballpetje op zet en haar eigen zoon neerknalt.
Onderhandelingen gaan vanavond (onze tijd) verder. Hope for the best!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:50 schreef Liquidootje het volgende:
Kut writersstrike. Betaal die mensen gewoon die fucking 8 cent
Ja... Zonderdag avond rond de klok van kwart over half 29quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:08 schreef Jackassonline3 het volgende:
Echt gaar waarom geeft peter niet beetje van zijn bloed. Hij kan zich zelf toch ook healen en dan leeft nathan gewoon weer:P maar zal het wel volgende aflevering zien:P. En wanneer komt die eigenlijk en Heroes : Origins komt volgende week ?
shit..dan moet ik nét werkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja... Zonderdag avond rond de klok van kwart over half 29
Ik denk (neem aan) dat hij, aangezien hij onsterfelijk is, voor eeuwig daar ligt. Inderdaad, zuurstofgebrek heeft niks te maken met regeneratie, maar misschien gaan de schrijvers uit van een theorie waarbij dat geen rol speelt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:13 schreef Ace1 het volgende:
Kensei stikt in een paar uur....hoop ik voor hem![]()
iddquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:00 schreef EvilMarc het volgende:
Jammer dat er niks was over Ando's krachten.
Ik denk ook niet dat hij daar dood gaat aan verstikking.. Als Adam in leven blijft dan hebben ze hem altijd nog achter de hand voor Volume 3..die niet voor niets 'Villains' is genoemd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk (neem aan) dat hij, aangezien hij onsterfelijk is, voor eeuwig daar ligt. Inderdaad, zuurstofgebrek heeft niks te maken met regeneratie, maar misschien gaan de schrijvers uit van een theorie waarbij dat geen rol speelt.
Mieterigquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo kheb em net gezien.. Kheb echt zoiets van WTF hoe kunnen ze ons dit toch aandoen.. EN jah als ze Nathan niet gaan healen dan zijn ze echt achterlijk..
Maarja die moet dan in het geheim voortleven want de hele wereld heeft em dood geschoten zien worden ofzo.. Naja valt ook nog wel een mouw aan te passen..
En Adam.. zou die altijd voortleven daar in die kist? Zodra hij toch weer zuurstof krijgt ooit leeft ie toch weer.. Ik vind het wel mooi dat Hiro hem niet echt vermoord heeft.. ook weer mieterig maar je weet dat hiro dat gewoon nooit zou kunnen..
Naja straks even andere reacties lezen.. nu naar de uni
Daar ben ik het mee eens. Dat begin van volume 3 voegde zeer weinig toe. En maakte me niet echt benieuwd naar de volgende aflevering over x-aantal maanden. De moord op Nathan wel, natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:57 schreef BlackSheep het volgende:
Einde van volume 2: Geweldig
Einde van de aflevering: Vreselijk
Waarom zouden we nog uitkijken naar Volume 3, we zien dat Sylar terug is. Peter veegt de vloer aan met hem aan. Ik mag hopen dat we niet weer een kat en muis spel krijgen tussen Sylar en de rest.
Dat hoort wat mij betreft nog bij de introductie van characters en plots waar Kring zich al voor heeft verontschuldigd.
Maar goed, we wachten afHet einde van volume 2 was heel erg goed in ieder geval.
Zou het niet hilarisch zijn als hij mr Muggles in zijn handen zou hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
"SYLAR WANTS PUDDY-TAT POWER!"
... and thus he gains the uncanny ability to bark... a lot.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zou het niet hilarisch zijn als hij mr Muggles in zijn handen zou hebben.
Heerlijk hoe verknipt hij kan zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:42 schreef SiGNe het volgende:
Goede afsluiting, heerlijke aflevering weer.
Ik vond het ook erg humor toen Sylar tegen Suresh zei "I think we have trust issues, Doctor"
Ja, vond ik ook wel geinig en cool...quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kristen Bell was geinig en cool:
Suresh: "We owe you our lives."
Elle: "Really?...
Cool."
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een bagger einde van een toch al matig seizoen.
Ja en neequote:Op dinsdag 4 december 2007 18:21 schreef PieterBas het volgende:
Dus dit was de laatste aflevering van het seizoen [afbeelding]
dat vond ik zo lame en slecht, dat die Sylar in de camera kijkt en zegt: "I'm back!"quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:19 schreef RandomReader het volgende:
Geniaal deze ep!
Ik las btw ergens dat Volume 3 "Exodus" ofzo zou heten? Niet dus :p
TT voor volgende:
"I'm back"
Zeg maar de laatste aflevering, vanwege de staking in de VS.?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:27 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja en nee
Het is in ieder geval voorlopig de laatste aflevering.
Jups.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeg maar de laatste aflevering, vanwege de staking in de VS.?
Hmm... dat lijkt Peter wel! Dat zou apart zijn, als ie zijn eigen broer vermoord. Misschien hebben ze na een tijd door gekregen dat het dom was om hun krachten openbaar te maken, en willen ze dat nu ongedaan maken, dus sturen ze peter terug in de geschiedenis! (maar goed, dan krijg je weer tijdreis problemen, dus het lijkt me stug).quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Zoek de dader
[ afbeelding ]
Wanted
[ afbeelding ]
[/politiebericht]
Dat stukje frame voor frame is op zich wel humor
Waarschijnlijk houd je meer van karakterontwikkeling dan van actie?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:01 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Hmm... dat lijkt Peter wel! Dat zou apart zijn, als ie zijn eigen broer vermoord. Misschien hebben ze na een tijd door gekregen dat het dom was om hun krachten openbaar te maken, en willen ze dat nu ongedaan maken, dus sturen ze peter terug in de geschiedenis! (maar goed, dan krijg je weer tijdreis problemen, dus het lijkt me stug).![]()
Persoonlijk vond ik de aflevering matig, maar goed, ik vond het begin van dit seizoen wel helemaal geweldig (als engiste volgens mij) dus het zal wel aan mij liggen, en was dit een supergoede aflevering!
Ellequote:Op dinsdag 4 december 2007 16:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kristen Bell was geinig en cool:
Suresh: "We owe you our lives."
Elle: "Really?...
Cool."
Voor mijn gevoel slingerde het seizoen heen en weer en wisten de makers eigenlijk niet waar ze heen wilden. Ze gingen diep in op een verhaal, wat vervolgens snel werd afgeraffeld om vervolgens met een andere verhaallijn hetzelfde te doen.quote:
Was ik de enige die meteen aan Gambit moest denken?quote:
Is ie dan dood?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Dat begin van volume 3 voegde zeer weinig toe. En maakte me niet echt benieuwd naar de volgende aflevering over x-aantal maanden. De moord op Nathan wel, natuurlijk.
Niet iedere verhaallijn hoeft concreet ergens naartoe te lopen. Ze hebben wel invloed gehad op de verhaallijn. Zo is Niki dood omdat ze Monica probeerde te redden en was Maya de manier voor Sylar om bij Suresh te komen. Verder zijn die verhaallijnen ook nog niet echt afgesloten. Daarvoor zul je nog een flink aantal maanden moeten wachten :pquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:18 schreef Ang3l het volgende:
Afgeloopt
Maar wat die hele Maya/Allejandro en het New Orleans stuk er toe deed ben ik nog niet achter
Dat van Niki vond ik op zich wel cool. Uiteindelijk gaat ze toch, net als haar man, de held uithangen. En dat wordt haar dan ook nog eens fataalquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:45 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Niet iedere verhaallijn hoeft concreet ergens naartoe te lopen. Ze hebben wel invloed gehad op de verhaallijn. Zo is Niki dood omdat ze Monica probeerde te redden en was Maya de manier voor Sylar om bij Suresh te komen. Verder zijn die verhaallijnen ook nog niet echt afgesloten. Daarvoor zul je nog een flink aantal maanden moeten wachten :p
Hij zat in een gecreëerde wereld.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:21 schreef TC03 het volgende:
Jezus, dat begin van Volume 3 was toch dieptriest. Sylar is weer terug, geniaal, verrassend.
En het is nog steeds niet uitgelegd hoe Sylar vanuit een hutje in het oerwoud ineens weer terug in de bewoonde wereld was. En hoe het überhaupt kan dat hij nog leeft.
Ik vind het wel mooi. Ze hebben een volume lang laten zien hoe Sylar nog steeds Sylar is als-ie niet constant alles telekinetisch doet, almachtig is en iedereen een stap achteruit doet. Vond ik wel okay. En nu is het tijd het weer terug te draaien; tijd voor het volgende verhaal.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:21 schreef TC03 het volgende:
Jezus, dat begin van Volume 3 was toch dieptriest. Sylar is weer terug, geniaal, verrassend.
Hij is vanuit het oerwoud naar de weg gekropen, M&A pikten hem op en samen zijn ze naar de VS gereden. Dat moet je gezien hebben.quote:En het is nog steeds niet uitgelegd hoe Sylar vanuit een hutje in het oerwoud ineens weer terug in de bewoonde wereld was. En hoe het überhaupt kan dat hij nog leeft.
Vanuit het oerwoud naar de weg gekropen, dat moet een aardig eind zijn geweest aangezien de camera in de eerste aflevering nogal ver uitzoomde. Tevens heeft Candice hem natuurlijk opgevangen, maar hoe zij hem gevonden had is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Ze hebben een volume lang laten zien hoe Sylar nog steeds Sylar is als-ie niet constant alles telekinetisch doet, almachtig is en iedereen een stap achteruit doet. Vond ik wel okay. En nu is het tijd het weer terug te draaien; tijd voor het volgende verhaal.
[..]
Hij is vanuit het oerwoud naar de weg gekropen, M&A pikten hem op en samen zijn ze naar de VS gereden. Dat moet je gezien hebben.
Hij leeft nog omdat Candice (en daarbij vermoedelijk de company) 'm heeft opgevangen en verzorgd.
Candice was tijdens de seizoensfinale ook bij Kirby Plaza..in het hotel, aan het oppassen op Micah. En ze werkte veur The Company. Maar dat was geloof ik al wel bekendquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vanuit het oerwoud naar de weg gekropen, dat moet een aardig eind zijn geweest aangezien de camera in de eerste aflevering nogal ver uitzoomde. Tevens heeft Candice hem natuurlijk opgevangen, maar hoe zij hem gevonden had is mij een raadsel.
Je weet niet hoeveel tijd ertussen zat he.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vanuit het oerwoud naar de weg gekropen, dat moet een aardig eind zijn geweest aangezien de camera in de eerste aflevering nogal ver uitzoomde.
Nou, zij zat Micah te bewaken in Kirby Plaza Building en Sylar was tegelijk op Kirby Plaza. Reken maar uit.quote:Tevens heeft Candice hem natuurlijk opgevangen, maar hoe zij hem gevonden had is mij een raadsel.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef Jivis het volgende:
De vraag die me het meest bezig houdt na het zien van deze aflevering: HOE KWAM BENNET AAN DIE STUITERBAL?
Als ik Bob was had ik die stuiterbal in goud veranderd, kijken hoe ie dan nog stuitert.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef Jivis het volgende:
De vraag die me het meest bezig houdt na het zien van deze aflevering: HOE KWAM BENNET AAN DIE STUITERBAL?
Er stond vast een stuiterballen-automaat om de hoekquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef Jivis het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er stond vast een stuiterballen-automaat om de hoek
Er staat me iets van bij dat Adam ook een balletje in z'n cel had..misschien een cadeautje van The Company voor onvrijwillige opsluiting?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef Jivis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |