Treveo niet, die ziet alleen maar kwaliteit.quote:Op maandag 3 december 2007 19:55 schreef Jovatov het volgende:
Ik dacht dat we het allemaal wel eens waren dat het tweede seizoen behoorlijk pauper was.
Dat is dan wel iets bijgetrokken, maar zelfs Tim Kring geeft het toe
haha ja, dat is een chocoboquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 11:56 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze volume 3 beter gaan beginnen... volume 2 vond ik wel effe minder dan 1 maar nog steeds keigaaf
So...? Je had over "de meest overrated serie van de laatste tijd" en daar ben ik dus niet mee eens...quote:Op maandag 3 december 2007 20:29 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Treveo niet, die ziet alleen maar kwaliteit.
Ja, maar dan nog vind ik lang niet de meest overrated serie van de laatste tijd...quote:Op maandag 3 december 2007 19:55 schreef Jovatov het volgende:
Ik dacht dat we het allemaal wel eens waren dat het tweede seizoen behoorlijk pauper was.
Dat is dan wel iets bijgetrokken, maar zelfs Tim Kring geeft het toe
Zijn er series die populairder zijn en toch zulke serieuze gebreken kennen?quote:Op maandag 3 december 2007 21:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
So...? Je had over "de meest overrated serie van de laatste tijd" en daar ben ik dus niet mee eens...
Lost S2? Was er toen echt heel veel kritiek op...quote:Op maandag 3 december 2007 22:02 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Zijn er series die populairder zijn en toch zulke serieuze gebreken kennen?
Wel ik zeg Heroes...quote:Op maandag 3 december 2007 22:04 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lost S2? Was er toen echt heel veel kritiek op...
quote:Op maandag 3 december 2007 20:29 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Treveo hetzusjevan niet, die ziet alleen maar kwaliteit.
Ik ook, vind het wel aardig bij Heroes passenquote:Op maandag 3 december 2007 23:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Snap best dat mensen die pauperblauweschermen bijvoorbeeld een beetje low quality vinden maar ik kan me d'r eigenlijk niet echt om ergeren.
De makers noemden het een soort van 'comic-effect' om het als een comicbook te laten zien qua special effects. Dat lijkt dan wel, maar je zou het ook een slap excuus voor slechte sfx kunnen noemenquote:Op maandag 3 december 2007 23:05 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik ook, vind het wel aardig bij Heroes passen
Lol... addictquote:Op maandag 3 december 2007 23:47 schreef sjarreltje het volgende:
Woehoe...over 6 uurtjes gaat de wekker om em aan te zetten..dan kan ik ontbijten met de Heroes-finale
nogal ja.quote:
Eens isquote:
Noahquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:19 schreef Cubewoods het volgende:
Heel erg gafe episode. Moet wel Noah zijn die hem heeft neergeschoten
Hij leek dunner dan Noah. Maar het zou me niet verbazen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:19 schreef Cubewoods het volgende:
Heel erg gafe episode. Moet wel Noah zijn die hem heeft neergeschoten
Niemand opgeletquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hij leek dunner dan Noah. Maar het zou me niet verbazen.
Nathan![]()
Niki :whocares:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |