quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:30 schreef PhysicsRules het volgende:
spoetnik
Klinkt het als een spelletjesverkoperquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:42 schreef Cobra4 het volgende:
Tony Blair?
PR +1quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:45 schreef PhysicsRules het volgende:
Washington?
Heb je gisteren The Weakest Link zitten kijken ofzo?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:45 schreef Cobra4 het volgende:
Mag ik van jou................
"In welke stad staat het hoofdkantoor van de Wereldbank?"
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je gisteren The Weakest Link zitten kijken ofzo?
En het kostte me zoveel tijd om deze vraag goed te formulerenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:09 schreef qonmann het volgende:
Nieuws van de dag
Slinger van Foucault.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:16 schreef qonmann het volgende:
Moest ook even denken, maar als trouw Telegraaflezer ..
[ afbeelding ]
Wat zien we hier ?
Daarmee bewees hij dat de aarde draaide..later nog de titel van een boek geworden, Eco inderdaadquote:
Daar leek het voor mij ook op. Hoewel ik het vaak heb gedaan ben ik gewoon de naam van zo'n ding kwijtquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:52 schreef Houtspeer het volgende:
Kan je daar mee niet titreren?
quote:Een voor de praktijk belangrijk gegeven is de snelheid waarmee beton- of mortelspecie opstijft. Hiermee wordt immers bepaald hoe lang de specie verwerkbaar blijft. In de cementnorm is hiervoor de zogenoemde-proef opgenomen. Bij deze proef wordt het opstijfgedrag gemeten van een pasta van cement en een bepaalde hoeveelheid water zodat een vastgelegde consistentie wordt bereikt. Periodiek wordt de indringdiepte van een naald gemeten. Begin binding is gedefinieerd als het tijdstip waarop de naald nog een bepaalde indringdiepte bereikt. Op dezelfde manier kan ook het begrip einde binding worden vastgelegd, namelijk het tijdstip waarop de naald juist niet meer in de pasta dringt.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:53 schreef PhysicsRules het volgende:
viscositeitsmeter?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:57 schreef Houtspeer het volgende:
Jezus Christus.. Is dat het antwoord? Zoek je dat RoofingBurner? Of zoek je eerder: Tering zeg... ?
Dit is een hele goede poging en 'bijna' goed. Het is in ieder geval 'klokke.....' met als laatste gedeelte een term die goed past bij deze tijd van het jaar.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:01 schreef qonmann het volgende:
klokkengietsel ..
Nee, zoetigheid.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:03 schreef qonmann het volgende:
klokkestorm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |