Team uit de autostad van de USA dat speelt alsof het gekleurde vleugels heeft...quote:Op donderdag 29 november 2007 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het team blijkt uit de stad van Motown te komen
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:37 schreef Nutcase het volgende:
Jangtse-kiang?
..en toffees zijn ook dodelijk als je eenmaal vullingen hebt, was een dure les indertijd..quote:Op donderdag 29 november 2007 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je zo snel je vullingen kwijt raakt tijdens het eten van taai taai...
Dit is geen floretquote:Op donderdag 29 november 2007 18:43 schreef tomtomaat het volgende:
floret
Sabel en degen zijn beide fout... Het is geen wapen uit het moderne schermen, ondanks dat de degen er wel uit ontwikkeld is.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:45 schreef qonmann het volgende:
oh ja degen ....damn
Een kris is Oosters in origine. Het gaat hier om een Europees wapen uit de late middeleeuwen.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:50 schreef qonmann het volgende:
kris ?
Off-topic: Mag ik vragen bij wie je dat gedaan hebt. Ik ben zelf nogal actief als scheremer, dus misschien ken ik die persoonquote:Op donderdag 29 november 2007 18:52 schreef qonmann het volgende:
half jaar geleden nog schermen als bedrijfsuitje gedaan ..dit wapen heeft meer versieringen aan get handvat zo te zien..
was in Amsterdam (in de buurt van het Olympisch Stadion) , en het was iemand die vroeger (nog niet zo lang geleden) tot de top van het Nederlandse schemen behoorde..ben de naam ff kwijtquote:Op donderdag 29 november 2007 18:55 schreef Nutcase het volgende:
[..]
Off-topic: Mag ik vragen bij wie je dat gedaan hebt. Ik ben zelf nogal actief als scheremer, dus misschien ken ik die persoon
Een Claymore is een tweehandig wapen en gericht op slaan. Dit wapen is veel kleiner en is in essentie een steekwapen. Hierdoor zwaard kan ik ook niet goed rekenen.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het handvat lijkt wat klein, maar ik ga voor de Claymore
Ik vond het handvat al erg kleinquote:Op donderdag 29 november 2007 18:59 schreef Nutcase het volgende:
[..]
Een Claymore is een tweehandig wapen en gericht op slaan. Dit wapen is veel kleiner en is in essentie een steekwapen. Hierdoor zwaard kan ik ook niet goed rekenen.
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:00 schreef qonmann het volgende:
rapier ? of is dat iets geheel anders ?
Touchéquote:Op donderdag 29 november 2007 19:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Stompetoren?
starla +1quote:Op donderdag 29 november 2007 19:19 schreef starla het volgende:
janes addiction
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Sea World
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |