was het al gelukt?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Is er hier iemand die mij kan helpen aan een kleurplaat met mijn zoon erop?![]()
ik ben echt een kneus wat dat aangaat. En 30 cakejes bakken gaat me echt wat tever...![]()
Ik kan de plaat en de foto wel pm-en.
Ja!quote:
ja doe dat!quote:
quote:
wrom gaan ze niet trakteren als ik vragen mag?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:17 schreef LadyS het volgende:
Leuk!!!!Amber en Iris gaan dit jaar niet trakteren, dus ik denk dat ik maar een uitnodiging van maak!!!!
Coole varkens met een Danoontje als neus? En dan de zonnebril op?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef TearSong het volgende:
Heeft er iemand nog een leuk idee wat te doen met een zonnebril als traktatie? Ik heb voor de verjaardag van Tomas zonnebrillen gekocht voor de groep op de psz, alleen nou staat er een zak met zonnebrillen en ik heb geen idee hoe ik daar wat leuks van moet maken. Ik wil er iets kleins eetbaars bij doen, maar ik heb nog niet echt bedacht wat (snoep mag niet, maar vallen koekjes bijv. dan ook onder snoep?) en het moet er ook een beetje leuk uit komen te zien. Ik heb alleen totaal geen inspiratie op het moment
nee, ik ben vergeten een foto te makenquote:Op woensdag 2 april 2008 09:15 schreef bixister het volgende:
leuk idee ET! heb je nog een plaatje van jullie wikkels?
Voor de meester(s)/juf(fen) een vergeet-me-nietje in een zelfbeschilderd bloempotje?quote:Op woensdag 2 april 2008 07:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Leuk Sugar!
Ik heb nog even de tijd, maar over een goede 3 weken gaan de jongens naar een nieuwe school en nemen ze dus afscheid bij hun vorige school. Ik wil het simpel houden en voor beide heren hetzelfde maken/uitdelen. Iemand nog een leuk idee?
Gelukkig ik dacht dat ik de enige was die al maanden van te voren aan het fantaseren was over de 1e verjaardag van haar kindquote:Op woensdag 2 april 2008 22:11 schreef Troel het volgende:
Ik zit nu al te bedenken wat ik in januari ga laten trakteren
Kan de foto's even niet vinden maar dat klopt inderdaad. Van die plastic klushandschoenen gekocht bij de bouwmarkt, gevuld met popcorn en gesloten met een lintje met een (niet opgeblazen) ballon eraan.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Maneki, ik meen dat Rewimo zwaaihandjes had gemaakt..
Gevuld met popcorn en daaraan een ballon !
Dat stond bij ons in de informatiequote:Op donderdag 3 april 2008 21:49 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Gelukkig ik dacht dat ik de enige was die al maanden van te voren aan het fantaseren was over de 1e verjaardag van haar kindDurf alleen nog niet op het kdv te vragen wat de regels omtrent het uidelen zijn (snoep, geen snoep, meteen opeten, mee naar huis nemen, kindjes met een allergie etc)
helemaal leuk idee, dat ga ik straks ook doen als Chiara vijf wordt.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan de foto's even niet vinden maar dat klopt inderdaad. Van die plastic klushandschoenen gekocht bij de bouwmarkt, gevuld met popcorn en gesloten met een lintje met een (niet opgeblazen) ballon eraan.
Leuk idee!quote:Op zondag 13 april 2008 18:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Voorhet afscheid van de jongens ben ik er uit
Maak een foto in bestuurdershouding, plak die in een wegrijdende auto en zet er een tekst bij met iets als 'ik ga er vandoor, bel je me nog eens? 06 xxxxxxx' en een koekmobieltje erbij
vind het zo leuk en wil hem maken voor Demi's 3de verjaardag.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heb je Photoshop? Dan kan één van de andere ouders je uitleggen hoe dat in zijn werk gaat, ik heb geen Photoshop.
bedoel je hiermee zo'n kindje in een kleurplaat stoppen?quote:Op woensdag 16 april 2008 02:04 schreef KD-fotografie het volgende:
wie kan mij uitleggen hoe je deze kaart kan maken met photoshop?
[..]
vind het zo leuk en wil hem maken voor Demi's 3de verjaardag.
Ja, die bedoel ik idd, zie wel een uitleg met paint maar niet met photoshop.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
bedoel je hiermee zo'n kindje in een kleurplaat stoppen?
de oplossing is op laag 1 in photoshop je foto te plaatsenquote:Op woensdag 16 april 2008 13:12 schreef Memmel het volgende:
Ynske, als je de oplossing hebt hoor ik 'm ook graag!
Bij de c1000 kun je een pakket kopen waarmee je zelf kleine cakejes kunt bakken. Om ze te versieren zit er groene glazuur bij (het gras) en per verpakking 10 boerderijdieren.quote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Stiemie het volgende:
Leuk geworden memmel! Linde gaat haar verjaardag op de kinderboerderij vieren en nu zoek ik een traktatie in die stijl. Ik vind zelf de kleurplaten bv heel leuk, maar mijnvindt die minder leuk
Iemand ideeen?
En Livelink van mij hoeven de traktaties niet afgeschaft te worden hoor. Bij ons op de opvang is Linde eigenlijk (nog) nooit thuisgekomen met iets idioots. Eigenlijk zijn er nooit extravagante knutseldingen of enorme zakken snoep langsgekomen in de tijd datz e er nu zit (misschien komt dat nog) Het kan dus ook goed gaan en de wat oudere kindjes laten juist vaak trots zien wat ze hebben gekregen
Laatst was er een moeder en die had een stapel pannenkoeken gemaakt. Was ook echt een top-idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |