quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:51 schreef Igraine het volgende:
Ik had deze gemaakt vorige maand om te trakteren. En ik ben helemaal niet zo crea wat betreft traktaties, maar ik heb er toch een beetje tijd aan besteed.
Een knuffelbeestje van Ikea, een pakje Dora koekjes en een doosje appelstukjes. Ik had er ook een aantal gemaakt met bellenblaas ipv het knuffelbeestje.
Voor de leidsters deze, een cake met chocoladeglazuur die Myhron versierd heeft met snoepjes.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Allemaal een ijsje. Kostte een kleine 3 kwartier en zo`n 6 euro totaal
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:46 schreef snoopy het volgende:
Lis gaat morgen geen broodtrommel met inhoud trakteren maar wel een doosje rozijntjes:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:25 schreef Sugar het volgende:
Leuk, Snoopy! was het een succes?![]()
Storm kreeg vandag dit op het kinderdagverblijf en ik vond het zo leuk gedaan dat ik het even (onscherp, lalalala) op de foto heb gezet. Wie weet een idee voor een ander.
Doosje rozijntjes dus, maar dan verpakt als pinguin.
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef snoopy het volgende:
Morris gaat morgen naar de PeuterPlusgroep. Hij trakteert op een Sinterklaasvingerpoppetje met een doosje rozijntjes.
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef E.T. het volgende:
Leuk die Sint en Pietjes![]()
Saskia had laatst deze ijsjes getrakteerd bij het afscheid van het kdv:
Tijn deed aan eendjes met een koekje:
Party on.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, hier is het ook weer feest geweest.
De ballonnen 'moesten' geknald worden, want de snoepjes zaten IN de ballonnen gepropt.... samen met een handje confetti..
Wel een heel gehannes om de ballonnen te vullen en die mand was enorm, dus het sjouwen ging ook niet zo makkelijk, maar iedereen was heel enthousiast en mini-MUUS was apetrots. Ook al staat ze een beetje suf op de foto. Het was nog vroeg enzo..
De juf vond het een hele toffe traktatie, ja. Er was er dan ook maar één geklapt in de klas.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Juf was zeker dolgelukkig MUUS?
Tipjes:quote:Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef YPPY het volgende:
Goed plan!
Pffrrrt, prutser.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
Ik ben niet zo handig met ballonachtige dingen MUUS..
Nee niet dat ik weet. Misschien wel érgens in Utrecht, maar niet in de buurt nee...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:14 schreef RockabeIIa het volgende:
texel, zit er geen Action bij jullie in de buurt?
Gewoon peperkoek, maar op het papiertje staat als plaatje een mobieltje.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:34 schreef bixister het volgende:
mobieltjespeperkoek? wat is dat, randa? hangen die aan een mobiel of (waarschijnlijker bedenk ik me nu) heeft 't iets met mobiele telefonie te maken?
Speisjes stonden er ook al een paar op geloof ik...quote:Op maandag 17 december 2007 09:45 schreef p_iglet het volgende:
Erg leuk en ook in de categorie vlees: mini kip sateetjes... Dus kipfilet (nog half bevroren is het handigst) in blokjes van ongeveer 1 bij 1 cm snijden. marineren en op cocktailprikkers.
Verder doet gewoon cherry tomaatjes het meestal ook wel goed. Of spiesjes maken met cherry tomaatje, blokkie kaas en stukje komkommer.
Heel wat anders is kleine cakejes bakken of mini bolletjes kopen bij de supermarkt en mini broodjes hamburger maken.
Zal nog ff verder denken over meer ideeen.
Dat van dat bladerdeegsmaakje is eik ook wel zo...quote:Op maandag 17 december 2007 10:42 schreef p_iglet het volgende:
Kun je dan niet beter koekjes bakken en die glazuren? Alleen bladerdeeg is ook neit echt smakelijk denk ik.
Die hamburgertjes zijn super makkelijk. Zelf van gehakt wat kruiden en hamburgertjes bakken. Hamburgertje op een broodje, plakje komkommer en blaadje sla erop plakje kaas en wat ketchup, ziet er echt super leuk uit!
Meneer wil pannekoeken....quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:00 schreef Pruk het volgende:
oew, minihamburgertjes. Nu simpel te halen in deze gourmettijd en dan gewoon witbrood uitsteken met een glas en dat even roosteren en je hebt het broodje
Afhankelijk van de leeftijd van de eters inderdaad nog wat kaas erop en een dillchip
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:57 schreef Yoni het volgende:
Ik zag bij de Jumbo kant en klare mini-hamburger-pakketjes liggen bij het vlees. Een pak met minibroodjes, rundvleesburgertjes en zakjes Heinz tomatenketchup.![]()
Ze hebben nu ook speculaaspoffertjes in de reclame, vond ik ook wel grappig voor zoiets. ook leuk ja!!
oeh.... da's ook al zo leuk!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
is oliebollen bakken je te veel werk? anders kun je met 2 theelepels hele leuke eenhapsbolletjes maken
ghehehe... Kad ook al gehaktballetjes gemaakt voor mevrouw...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:13 schreef bixister het volgende:
kant en klare! tsk!![]()
wij gaan zo ook cakejes bakken voor 't 'kerstdiner' morgenavond op de school van piet. we konden intekenen op een lijst met diverse hapjes en dit was een van de weinige dingen die nog open stonden. nou maar hopen dat ze 'n beetje lukken. zo ja, dan maak ik wel even een fotootje.
Ah, wat liehief!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:11 schreef bixister het volgende:
ja, die stiften waren 't. en 't droogde inderdaad niet op. (dat wist ik niet, had ze nog nooit eerder gebruikt).
alle cakejes zijn op hoor, vamp!(ze mochten bij de eerste 'ronde' allemaal 3 dingen op hun bord leggen. Piet pakte meteen 3 van z'n eigen cakejes.
dat was natuurlijk niet de bedoeling dus hij moest er 2 terugleggen. er was ook genoeg ander lekkers, hoor.)
ja 35 cent p.s. en een groot vel karton biji de bruna gehaald, even knippen, perforeren, tekst er op en touwtje om het nekkie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:19 schreef E.T. het volgende:
Leuk FajaZijn dat van die ikea-dingetjes? Ik denk dat ik voor Saskia weer slagroomsoesjes maak en in de vriezer doe met muisjes erop.
Moet ik alleen nog voor d'r verjaardag verzinnen
Heb je Photoshop? Dan kan één van de andere ouders je uitleggen hoe dat in zijn werk gaat, ik heb geen Photoshop.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:54 schreef lily het volgende:
Dankjewel, Bix![]()
Maar hoe krijg ik zijn foto nu erin?
Nee, het is echt lastig met Paint hequote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:13 schreef lily het volgende:
Photoshop heb ik alleen op mijn werk en ben nu met paint bezig, maar, jeetje, dit lukt niet echt best![]()
deze foto lijkt me wel geschikt, Etoile
[ afbeelding ]
da's dezelfde, alleen heb ik 't middelste kindje en de overbodige kaarsjes er al uitgehaald.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:11 schreef MaLo het volgende:
Ik had trouwens een iets andere orginele kleurplaat dan Bixister, ik had deze
Thanks!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:37 schreef bixister het volgende:
trouwens maloooh wat een schatje, die F van jou!
was het al gelukt?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Is er hier iemand die mij kan helpen aan een kleurplaat met mijn zoon erop?![]()
ik ben echt een kneus wat dat aangaat. En 30 cakejes bakken gaat me echt wat tever...![]()
Ik kan de plaat en de foto wel pm-en.
Ja!quote:
ja doe dat!quote:
quote:
wrom gaan ze niet trakteren als ik vragen mag?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:17 schreef LadyS het volgende:
Leuk!!!!Amber en Iris gaan dit jaar niet trakteren, dus ik denk dat ik maar een uitnodiging van maak!!!!
Coole varkens met een Danoontje als neus? En dan de zonnebril op?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef TearSong het volgende:
Heeft er iemand nog een leuk idee wat te doen met een zonnebril als traktatie? Ik heb voor de verjaardag van Tomas zonnebrillen gekocht voor de groep op de psz, alleen nou staat er een zak met zonnebrillen en ik heb geen idee hoe ik daar wat leuks van moet maken. Ik wil er iets kleins eetbaars bij doen, maar ik heb nog niet echt bedacht wat (snoep mag niet, maar vallen koekjes bijv. dan ook onder snoep?) en het moet er ook een beetje leuk uit komen te zien. Ik heb alleen totaal geen inspiratie op het moment
nee, ik ben vergeten een foto te makenquote:Op woensdag 2 april 2008 09:15 schreef bixister het volgende:
leuk idee ET! heb je nog een plaatje van jullie wikkels?
Voor de meester(s)/juf(fen) een vergeet-me-nietje in een zelfbeschilderd bloempotje?quote:Op woensdag 2 april 2008 07:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Leuk Sugar!
Ik heb nog even de tijd, maar over een goede 3 weken gaan de jongens naar een nieuwe school en nemen ze dus afscheid bij hun vorige school. Ik wil het simpel houden en voor beide heren hetzelfde maken/uitdelen. Iemand nog een leuk idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |