Wat voor soort pillen?quote:Op maandag 10 december 2007 12:12 schreef Den_Haag het volgende:
Vanavond weer wat trainen. Hopelijk zijn de pillen eind van de week binnen.
Fatburner. Mijn training ging matig. Was pas om 20:00 terug uit Antwerpen. Alleen benchpress ging goed, eerste oefening. De rest ging toch minder, te weinig kracht/reserves.quote:
Rijd jij iedere dag op en neer naar Antwerpen?quote:Op maandag 10 december 2007 22:41 schreef Den_Haag het volgende:
:
[..]
Fatburner. Mijn training ging matig. Was pas om 20:00 terug uit Antwerpen. Alleen benchpress ging goed, eerste oefening. De rest ging toch minder, te weinig kracht/reserves.
Dat is dus zoiezo al wat ik van plan was, ik heb echt geen behoefte alles te gaan tellen. Gewoon logisch nadenken of je wel genoeg binnenkrijgt of niet, precies uittellen begin ik gewoon niet aan!quote:Op maandag 10 december 2007 20:00 schreef McGilles het volgende:
Een aanrader voor iedereen!
Niet iedere dag. 1x per week of per twee weken. Rest van de tijd zit in bij klant of in Barendrecht.quote:Op maandag 10 december 2007 23:00 schreef Frautie het volgende:
[..]
Rijd jij iedere dag op en neer naar Antwerpen?
voorheen toen ik niet op mijn eten lette kreeg ik maar 2000kcals binnen of zoquote:Op maandag 10 december 2007 20:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat voor soort pillen?
Ik ben sinds een weekje of 2 compleet niet meer bezig met supplementen, ook ben ik geen 'slaaf' meer van mijn eigen eetschema en eet ik gewoon lekker, natuurlijk nog wel gezond maar nu zonder kcal te tellen, eiwitten bij te houden en dat soort ongein!
HEEEEEEERLIJK!! Had ik veel eerder moeten doen. Voel me op en top, nu al een weekje of 2, trainen gaat ook goed en het scheelt me handen vol tijd! Dit ga ik een lange tijd volhouden! Weg met elke 2,5uur een maaltijd en weg met constant in je hoofd zitten 'rekenen' of je wel genoeg binnen krijgt ed.
Een aanrader voor iedereen!
Ik eet nu gewoon wanneer ik honger begin te krijgen, niks tijdsgebonden. De maaltijden kijk ik totaal niet naar eiwitten en kcal, gewoon lekker een paar boterhammen met wat fruit bijvoorbeeld, ook niet letten op beleg.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:55 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
voorheen toen ik niet op mijn eten lette kreeg ik maar 2000kcals binnen of zodus voor mij is dat niet zo'n goed idee.
Maar eet je nu dan meer of minder dan toen je er wel op lette? Of is alleen het tijdschema compleet weg?
Ben je ah bulken dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:04 schreef Videopac het volgende:
OMFG: net op de weegschaal gestaan in de sportschool: 98.6kg en 19% BF. Die 19% lijkt me wat hoog, maar ik zit momenteel niet echt strak in m'n vel. Toch maar ietsjes minderen met eten (nu ca. 4500 KCal/dag).
ja en ik ben nu doodquote:Op woensdag 12 december 2007 20:12 schreef Tommy_808 het volgende:
doe je die in een splitschema op dezelfde dag???
Ik heb 1,5 jaar als verhuizer gewerkt!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef Alessandro het volgende:
Kutzooi al 2 weken last van middenstuk(aanhechting) tussen mijn onder en bovenarm. Het gaat maar niet weg, heb al jaren nergens last van gehad en nu lijkt het wel nooit meer weg te gaan wat een kut zeurende pijn zeg. 1 keer meegeholpen met verhuizen en hoppa kutarm geneukt.
Mwa: tot nu toe kon ik eigenlijk zoveel eten als ik wilde, zonder dat het echt tot "problemen" leidde. Maar door druk werk en andere omstandigheden heb ik de afgelopen maand nauwelijks kunnen trainen. Maar ben wel blijven vreten. En dan kweek je dus wat spek...quote:
Hmm: balen van je hand. Nog getraind gisteren? En al bij een fysio geweest?quote:Ik ben gister na 2 weken niks doen weer gaan klimmen, ging best goed. Alleen heb ik dus vandaag weer last van mijn handMaar ff kijken hoe 't vanaaf voelt want wilde eigenlijk gaan trainen.
doe je dit in 1 trainingssessie? Zo ja zou ik echt minderen qua oefeningen... Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja en ik ben nu dood
voelde me superbrak toen ik thuis kwam van werk, maar zonder enige aanleiding mijn zwaarste training ooit gedaanVoelde zelfs enige druk op me maag
kort overzicht van me training:
5x5 full squat + 5x5 front squat
3x8 leg press + 3x8 leg curl
3x5 deadlift
5x5 pull ups
3x8 pulldown
3x8 bor
2x8 hammer curl
2x8 bicep curl
nu ff lekker chillen, ben er wel aan toe
wel in 1 training, maar niet alles even intensief en sommige oefeningen combineer ik. Het is goed te doen in een uur alleen ben je best moe na dat uurquote:Op donderdag 13 december 2007 14:50 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
doe je dit in 1 trainingssessie? Zo ja zou ik echt minderen qua oefeningen... Kwaliteit boven kwantiteit.
Ik heb vandaag ook een mooi dagje gehad. Full squats, MP, afgemaakt met pushpresses, daarna benchen, en dippen. Morgen weer benen, o'head squat, pistols, 15 min touwtje springen afgewisseld met walking lunges en dan nog 15 min HIIT. Zaterdag nog een x en dan liften of cleans, pullups en nog wat kleiner grut.
Even knallen drie dagen en dan weer studeren en tentamen maken
300 kilo? Of bedoel je -heel misschien- 100 kilo?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:27 schreef no-look het volgende:
PR op de squat binnenNog 2 kg en dan heb ik de 300 grens behaald, wat toch wel het minimale doel in 2007 was.
Oh, oke, dat kan ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:09 schreef Skazminko het volgende:
300 kilo op squat bench en deadlift totaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |