abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55175823
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:12 schreef Den_Haag het volgende:
Vanavond weer wat trainen. Hopelijk zijn de pillen eind van de week binnen.
Wat voor soort pillen?

Ik ben sinds een weekje of 2 compleet niet meer bezig met supplementen, ook ben ik geen 'slaaf' meer van mijn eigen eetschema en eet ik gewoon lekker, natuurlijk nog wel gezond maar nu zonder kcal te tellen, eiwitten bij te houden en dat soort ongein!

HEEEEEEERLIJK!! Had ik veel eerder moeten doen. Voel me op en top, nu al een weekje of 2, trainen gaat ook goed en het scheelt me handen vol tijd! Dit ga ik een lange tijd volhouden! Weg met elke 2,5uur een maaltijd en weg met constant in je hoofd zitten 'rekenen' of je wel genoeg binnen krijgt ed.

Een aanrader voor iedereen!
pi_55180143
:
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:00 schreef McGilles het volgende:

[..]

Wat voor soort pillen?
Fatburner. Mijn training ging matig. Was pas om 20:00 terug uit Antwerpen. Alleen benchpress ging goed, eerste oefening. De rest ging toch minder, te weinig kracht/reserves.
  maandag 10 december 2007 @ 23:00:22 #123
153812 Frautie
Frautilicious
pi_55180727
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:41 schreef Den_Haag het volgende:
:
[..]

Fatburner. Mijn training ging matig. Was pas om 20:00 terug uit Antwerpen. Alleen benchpress ging goed, eerste oefening. De rest ging toch minder, te weinig kracht/reserves.
Rijd jij iedere dag op en neer naar Antwerpen?
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  dinsdag 11 december 2007 @ 08:53:32 #124
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_55185033
quote:
Dat is dus zoiezo al wat ik van plan was, ik heb echt geen behoefte alles te gaan tellen. Gewoon logisch nadenken of je wel genoeg binnenkrijgt of niet, precies uittellen begin ik gewoon niet aan!
pi_55185058
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:00 schreef Frautie het volgende:

[..]

Rijd jij iedere dag op en neer naar Antwerpen?
Niet iedere dag. 1x per week of per twee weken. Rest van de tijd zit in bij klant of in Barendrecht.
Nu al door bij welk bedrijf ik werk Frautie?
pi_55192428
quote:

[..]

Wat voor soort pillen?

Ik ben sinds een weekje of 2 compleet niet meer bezig met supplementen, ook ben ik geen 'slaaf' meer van mijn eigen eetschema en eet ik gewoon lekker, natuurlijk nog wel gezond maar nu zonder kcal te tellen, eiwitten bij te houden en dat soort ongein!

HEEEEEEERLIJK!! Had ik veel eerder moeten doen. Voel me op en top, nu al een weekje of 2, trainen gaat ook goed en het scheelt me handen vol tijd! Dit ga ik een lange tijd volhouden! Weg met elke 2,5uur een maaltijd en weg met constant in je hoofd zitten 'rekenen' of je wel genoeg binnen krijgt ed.

voorheen toen ik niet op mijn eten lette kreeg ik maar 2000kcals binnen of zo dus voor mij is dat niet zo'n goed idee.

Maar eet je nu dan meer of minder dan toen je er wel op lette? Of is alleen het tijdschema compleet weg?
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_55198284
OMFG: net op de weegschaal gestaan in de sportschool: 98.6kg en 19% BF . Die 19% lijkt me wat hoog, maar ik zit momenteel niet echt strak in m'n vel. Toch maar ietsjes minderen met eten (nu ca. 4500 KCal/dag).
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_55211224
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:55 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

voorheen toen ik niet op mijn eten lette kreeg ik maar 2000kcals binnen of zo dus voor mij is dat niet zo'n goed idee.

Maar eet je nu dan meer of minder dan toen je er wel op lette? Of is alleen het tijdschema compleet weg?
Ik eet nu gewoon wanneer ik honger begin te krijgen, niks tijdsgebonden. De maaltijden kijk ik totaal niet naar eiwitten en kcal, gewoon lekker een paar boterhammen met wat fruit bijvoorbeeld, ook niet letten op beleg.

Of ik nu uiteindelijk minder eet, dat wel. Voornamelijk minder melk (ik nam 2 shakes per dag op trainingsdagen) maar voor de rest valt het mee. Ik eet iets ongezonder maar nogsteeds vooral gezonde stuff.
  woensdag 12 december 2007 @ 11:49:26 #129
153812 Frautie
Frautilicious
pi_55213050
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:04 schreef Videopac het volgende:
OMFG: net op de weegschaal gestaan in de sportschool: 98.6kg en 19% BF . Die 19% lijkt me wat hoog, maar ik zit momenteel niet echt strak in m'n vel. Toch maar ietsjes minderen met eten (nu ca. 4500 KCal/dag).
Ben je ah bulken dan?

Ik ben gister na 2 weken niks doen weer gaan klimmen, ging best goed. Alleen heb ik dus vandaag weer last van mijn hand Maar ff kijken hoe 't vanaaf voelt want wilde eigenlijk gaan trainen.
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:34:36 #130
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_55214378
Gister benendag gehad, voor het eerst benen gewoon eens echt hard aangepakt. Lunges met 50kg (best lastig 50 kilo in je nek te flikkeren als je maar 40 kilo kan pressen en er geen squatrek is), 90 kg squat en vervolgens ook nog ff 70 kg deadlift.

Geen bijzonder hoge waarden, maar voor mij wel allemaal hogere waarden dan normaal. En ik merk het best! beste spierpijn in de benen en nog erger: spierpijn in de onderrug (spierpijn dus, geen gewone rugpijn!)
  woensdag 12 december 2007 @ 13:05:32 #131
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55215303
vanavond weer benen en rug
pi_55226270
doe je die in een splitschema op dezelfde dag???
Only when close to death, you really feel alive
  woensdag 12 december 2007 @ 21:20:06 #133
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55228230
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:12 schreef Tommy_808 het volgende:
doe je die in een splitschema op dezelfde dag???
ja en ik ben nu dood

voelde me superbrak toen ik thuis kwam van werk, maar zonder enige aanleiding mijn zwaarste training ooit gedaan Voelde zelfs enige druk op me maag

kort overzicht van me training:
5x5 full squat + 5x5 front squat
3x8 leg press + 3x8 leg curl
3x5 deadlift
5x5 pull ups
3x8 pulldown
3x8 bor
2x8 hammer curl
2x8 bicep curl

nu ff lekker chillen, ben er wel aan toe
pi_55228647
ja, zware trainingen kun je idd niet plannen zo heb ik meeste PR's gebroken na een zware en lange dag
Only when close to death, you really feel alive
  woensdag 12 december 2007 @ 22:38:07 #135
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_55230854
Kutzooi al 2 weken last van middenstuk(aanhechting) tussen mijn onder en bovenarm. Het gaat maar niet weg, heb al jaren nergens last van gehad en nu lijkt het wel nooit meer weg te gaan wat een kut zeurende pijn zeg. 1 keer meegeholpen met verhuizen en hoppa kutarm geneukt.
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_55237117
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef Alessandro het volgende:
Kutzooi al 2 weken last van middenstuk(aanhechting) tussen mijn onder en bovenarm. Het gaat maar niet weg, heb al jaren nergens last van gehad en nu lijkt het wel nooit meer weg te gaan wat een kut zeurende pijn zeg. 1 keer meegeholpen met verhuizen en hoppa kutarm geneukt.
Ik heb 1,5 jaar als verhuizer gewerkt!

12 uur per dag, piano's en kluizen de trap op en af! Je word er beresterk van
Ik heb m'n eigen huis en die van m'n vriendin in no time verhuisd, alles is practisch te tillen
pi_55237833
Als je pijn hebt rust nemen.
pi_55240749
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:49 schreef Frautie het volgende:

[..]

Ben je ah bulken dan?
Mwa: tot nu toe kon ik eigenlijk zoveel eten als ik wilde, zonder dat het echt tot "problemen" leidde. Maar door druk werk en andere omstandigheden heb ik de afgelopen maand nauwelijks kunnen trainen. Maar ben wel blijven vreten. En dan kweek je dus wat spek...

Morgen ga ik weer flink trainen: heb er enorm veel zin in! Ik heb ook een nieuw schema. Vannacht even goed slapen; dan moet het helemaal gaan lukken. Dit weekend kan ik niet trainen dus het doel is om mezelf compleet te slopen.
quote:
Ik ben gister na 2 weken niks doen weer gaan klimmen, ging best goed. Alleen heb ik dus vandaag weer last van mijn hand Maar ff kijken hoe 't vanaaf voelt want wilde eigenlijk gaan trainen.
Hmm: balen van je hand. Nog getraind gisteren? En al bij een fysio geweest?

--

Vraag (misschien dom, maar toch): is het nog steeds nodig om stopweken in te lassen bij creatine gebruik?
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_55243077
nee, dat is niet nodig maar het mag wel.
pi_55245245
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef Fugie het volgende:

[..]

ja en ik ben nu dood

voelde me superbrak toen ik thuis kwam van werk, maar zonder enige aanleiding mijn zwaarste training ooit gedaan Voelde zelfs enige druk op me maag

kort overzicht van me training:
5x5 full squat + 5x5 front squat
3x8 leg press + 3x8 leg curl
3x5 deadlift
5x5 pull ups
3x8 pulldown
3x8 bor
2x8 hammer curl
2x8 bicep curl

nu ff lekker chillen, ben er wel aan toe
doe je dit in 1 trainingssessie? Zo ja zou ik echt minderen qua oefeningen... Kwaliteit boven kwantiteit.

Ik heb vandaag ook een mooi dagje gehad. Full squats, MP, afgemaakt met pushpresses, daarna benchen, en dippen. Morgen weer benen, o'head squat, pistols, 15 min touwtje springen afgewisseld met walking lunges en dan nog 15 min HIIT. Zaterdag nog een x en dan liften of cleans, pullups en nog wat kleiner grut.

Even knallen drie dagen en dan weer studeren en tentamen maken
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_55249173
vandaag lekker niks doen. behalve thuis wat oefeningen voor de heup. morgen weer.
  donderdag 13 december 2007 @ 18:43:47 #142
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55251248
quote:
Op donderdag 13 december 2007 14:50 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

doe je dit in 1 trainingssessie? Zo ja zou ik echt minderen qua oefeningen... Kwaliteit boven kwantiteit.

Ik heb vandaag ook een mooi dagje gehad. Full squats, MP, afgemaakt met pushpresses, daarna benchen, en dippen. Morgen weer benen, o'head squat, pistols, 15 min touwtje springen afgewisseld met walking lunges en dan nog 15 min HIIT. Zaterdag nog een x en dan liften of cleans, pullups en nog wat kleiner grut.

Even knallen drie dagen en dan weer studeren en tentamen maken
wel in 1 training, maar niet alles even intensief en sommige oefeningen combineer ik. Het is goed te doen in een uur alleen ben je best moe na dat uur
pi_55268366
vanavond trainen en daarna de hele avond slapen. Gisteren een beetje te veel de heupen getraind
pi_55269141
ik ga straks zo ranzig hard trainen... laatste training was zo zaad dat ik iets recht heb te zetten. Hopelijk PR op de squat en misschien nog een brute bench erachter.
pi_55270150
ik g lekker laf doen. ook wel weer eens lekker
pi_55273821
PR op de squat binnen Nog 2 kg en dan heb ik de 300 grens behaald, wat toch wel het minimale doel in 2007 was.
pi_55275272
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:27 schreef no-look het volgende:
PR op de squat binnen Nog 2 kg en dan heb ik de 300 grens behaald, wat toch wel het minimale doel in 2007 was.
300 kilo? Of bedoel je -heel misschien- 100 kilo?
pi_55275522
300 kilo op squat bench en deadlift totaal.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_55276196
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:09 schreef Skazminko het volgende:
300 kilo op squat bench en deadlift totaal.
Oh, oke, dat kan ook.

Als het maar geen 300 kilo squatten is, dat trekt mijn ego niet...
pi_55276719
Mijn training ging bagger. last van mijn rug. 2 oefeningen gingen goed, daarna moest ik licht trainen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')