quote:Op donderdag 29 november 2007 10:58 schreef slaveloos het volgende:
Indiase kruidenmelange
nee, het is een kerrie achtig mensgsel, kan groen zijn, maar hoeft niet, het is een meer algemene term.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Of het groene curry is weet ik eigenlijk niet...
Dat weet ik, maar ik weet niet wat groene curry precies is. Het blijkt iets Thais te zijn, dus geen masala.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:01 schreef slaveloos het volgende:
[..]
nee, het is een kerrie achtig mensgsel, kan groen zijn, maar hoeft niet, het is een meer algemene term.
van de wikiquote:was (in 1927) de eerste speler die 60 home runs in één seizoen maakte. Zijn record werd pas 34 jaar later gebroken. Hij is nog altijd de enige speler die twee keer drie home runs in een World Series wedstrijd sloeg.
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:04 schreef hhhpsycho het volgende:
babe ruth?
tweede is goed, enkelvoud nog nietquote:
ja, maar het is wel Latijnquote:Op donderdag 29 november 2007 11:14 schreef hhhpsycho het volgende:
nope
ada·gi·um (het ~, -gia)
1 spreuk
LA + 1quote:Op donderdag 29 november 2007 11:18 schreef LamstraalASD het volgende:
mos, mores
All Stars zijn niet geschikt als winterschoenen inderdaad...quote:Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef hhhpsycho het volgende:
mm is nu helemaal blauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |