heb me zelf al even bediend, neem aan dat niemand bezwaar heeft? en ja ik weet dat je jezelf geen punten mag toekennenquote:Op donderdag 29 november 2007 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je nu al vergeten dat je al een goed antwoord gegeven hebt en dat je ook nog een punt aan hhhpsycho moet uitdelen?
Je past in de doelgroep dan...
Een blackout?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:47 schreef MadMaster het volgende:
Puur informatief:
Hoe heet het als je door drank en een dreun voor je hoofd ongeveer een uur kwijt bent?
dat je gewoon niet meer weet wat je dat uur hebt gedaan is gewoon amnesie, een klap op je hoofd of alcohol zijn behoorlijke trauma's voor je eigen hersenen.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:47 schreef MadMaster het volgende:
Puur informatief:
Hoe heet het als je door drank en een dreun voor je hoofd ongeveer een uur kwijt bent?
De smoezen om geen vraag te hoeven stellen worden steeds originelerquote:Op donderdag 29 november 2007 08:51 schreef LamstraalASD het volgende:
sorry mensen mijn monitor is bijna overleden, kan bijna niet lezen wat er op het scherm staat, even nieuwe monitor zoeken ben hopenlijk straks terug.
Cobra4 + 1quote:Op donderdag 29 november 2007 08:54 schreef Cobra4 het volgende:
The Lancet?
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:57 schreef hhhpsycho het volgende:
victoriknox
verkeerde quote maar jullie snappen het wel.quote:
Volgens mij wel en die linker komt me ook bekend voor maar ik heb geen idee.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:15 schreef RoofingBurner het volgende:
En Donald Jones op de achtergrond?
Eén letter verschil/fout maar en er wordt niet geniest, maar gesnoven...quote:Op donderdag 29 november 2007 09:19 schreef MadMaster het volgende:
1 Van de genoemde 4 namen klopt niet...
Precies, Snut en Snuifje...quote:Op donderdag 29 november 2007 09:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Je bedoelt Snif? Dat moet inderdaad Snuf zijn.
Jawel, maar wat speelt hij?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:33 schreef MadMaster het volgende:
Maar heet die daar niet ook Mik dus?
Nee hij is volgens mij gewoon uitvreter.quote:
WTF is dat??quote:Op donderdag 29 november 2007 09:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Dit is een schilderij van?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |