Zo, gefixt!quote:Op donderdag 29 november 2007 00:19 schreef thettes het volgende:
Zo dat is een mooie op, de plaatjes moet je alleen even ergens anders hosten
edit:
twee van die plaatjes zie ik dus ook wel goed omdat ik ook op mume ben geweest bij die albums
Zelf ben je zo ook weer een stapje verder om heldenstatus te verwerven, ziet er goed uit namelijkquote:Op donderdag 29 november 2007 00:32 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zo, gefixt!
Heeft wel wat tijd gekost deze OP te designen, maar dat heb ik over voor deze held
Thanks!quote:
heel vet man!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:39 schreef Haunter het volgende:
Even wat fansites toegevoegd, en de video van The Past Recedes.
Voor de mensen die mijn tribute nog niet gezien hebben, hiero
Gaaf nummer inderdaad. Beter dan die dingen hij met de Wu Tang Clan maakt.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Thanks!
Iemand trouwens het nummer met Dave Gahan (Depeche Mode) al gehoord waar John de solo in speelt? Hij is hier te luisteren (het gaat om Saw Something). Ik vind hem erg vet![]()
Van alle To Record Only Water For Ten Days zijn ongeveer videoclips gemaakt, dit zijn echter wat projectjes van Vincent Gallo, die overigens zo weer verwijderd worden van Youtube ivm rechten etc.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:43 schreef BlackSheep het volgende:
Ik heb dat album al vaak geluisterd, en Saw Something stak er heel erg bovenuit. Typisch dat John er dan weer aan meegewerkt heeft
The Past Recedes is overigens niet de enige videoclip.
Er circuleert ook nog een clip van Going Inside rond op het internet. Weliswaar niet officieel maar misschien dat die ook in de OP kan?
Tevens Tvp.
Ik verwacht wel een mini-tourtje na de release van z'n cd net als in 2001 eigenlijk, hopen dat hij dan ook Nederland eventueel aandoet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:30 schreef SlaggY het volgende:
Er staat in ieder geval niets van een tour gepland. Laatste echte solo optreden was volgens mij dat op het ATP festival. 't Lijkt me echt geweldig om daar bij te zijn.
Zie hier
Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:42 schreef Haunter het volgende:
Ik verwacht wel een mini-tourtje na de release van z'n cd net als in 2001 eigenlijk, hopen dat hij dan ook Nederland eventueel aandoet.
Me too!quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik hoop het ook!
Ik wil hem echt een keer live zien nu.
Ik ben niet van plan om naar het buitenland te gaan voor een optreden. Ik woon zelf in Friesland dus het is altijd een stuk reizen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:13 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik ook, heb er ook wel veel voor over![]()
Achja, verder dan omringende landen (incl. GB) zou ik het ook niet doen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om naar het buitenland te gaan voor een optreden. Ik woon zelf in Friesland dus het is altijd een stuk reizen.
Niet dat het wat zou uitmaken.
Dat wel denk ik. Maar toen in 2001 moest hij z'n bekendheid dus vooral hebben van BSSM en Californication, vooral door SA (en klein beetje BTW) zijn er wat meer mainstream fans bij gekomen die niet eens de naam Frusciante kennen. Daarbij komt ook dat de nieuwe mainstream RHCP-fans John als zanger niet zo kunnen waarderen denk ik. Dus ik denk dat als hij een tour zou geven, puur de "oude generatie" fans het zullen bezoeken.quote:Op maandag 3 december 2007 14:56 schreef SlaggY het volgende:
Zouden er nou veel mensen op zo'n solo concert van hem afkomen? Ik heb echt geen idee hoe populair hij is bij het grote publiek. Vorige keer speelde hij in de bovenzaal van de paradiso. Dat zal nu toch wel te klein zijn, of niet?
Nouja, ik denk wel dat er veel mensen zouden komen. Om het feit dat hij gitarist van de RHCP is.. Een vriend van mij liet mij voor het eerst JF horen, en vond het geen kut aan. Toen ben ik er toch naar gaan luisteren op 1 of andere manier.quote:Op maandag 3 december 2007 14:56 schreef SlaggY het volgende:
Zouden er nou veel mensen op zo'n solo concert van hem afkomen? Ik heb echt geen idee hoe populair hij is bij het grote publiek. Vorige keer speelde hij in de bovenzaal van de paradiso. Dat zal nu toch wel te klein zijn, of niet?
Ja maar dat was hij in 2001 ook, 2 jaar na de release van hun populairste album Californication.quote:Op maandag 3 december 2007 18:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nouja, ik denk wel dat er veel mensen zouden komen. Om het feit dat hij gitarist van de RHCP is.. Een vriend van mij liet mij voor het eerst JF horen, en vond het geen kut aan. Toen ben ik er toch naar gaan luisteren op 1 of andere manier.
Ik ben tot nu toe niemand tegen gekomen die John Frusciante ook kent als soloartiest.
Dat is zeker jammer, want hij levert echt goed werk.
Jup, beetje kansloos als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:30 schreef SlaggY het volgende:
Iemand dit al gezien? http://www.ataxiareunion.com/
Aan Josh's stem moet je echt wennen, Ataxia ook al gechecked?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:27 schreef Yorrit het volgende:
laatste tijd weer veel To Record only water for ten days aan het luisteren.. blijft geweldig, die groezelige lo-fi sfeer..
heb ook A Sphere in the Heart of Silence beluisterd, die vond ik iets minder, vooral de stem van josh klinghoffer vind ik ronduit kut.
de rest van zn werk moet ik nog checken
Nah, de laatste dagen zijn er berichten op fora geplaatst door iemand (die ernstig ziek scheen te zijn) en mocht luisteren naar John's nieuwe cd, deze berichten kwamen daar uit voort:quote:Op maandag 19 mei 2008 17:14 schreef Edwinuss het volgende:
wanneer komt er nieuw werk? Ze waren eind 2007 toch al aan het afmixen?
Daarna deze:quote:i just talked to john, anthony and flea!!!!!
john’s new album is going to be mastered next week, and flea’s making some music of his own, and anthony is enjoying his kid biggrin.gif
there’s 10 tracks in the album, but the songs are long
and one’s a really cool instrumental
i dont know if i can reveal [the name] or not
but i will say that its a one word title that describes the album’s feel
En:quote:yes, this is redhotchilimando, rhcpmando, etc etc
but i cant reveal the name yet, john hasnt let me yet
buuut, he said he was going to call me to ask me how i liked the album
so i shall ask him then
oh, and i got to listen to it before even anthony man!
and, the album is like nothing you've ever heard before, i cant categorize it
Oja, John heeft 22 April opgetreden met RZA, in de Roxy hier onder de foto's en 2 video's:quote:thanks for those people who believe me
and if you dont, you shall see when the album comes out that it will have:
10 songs
1 instrumental
john singing like never before
one of the songs is a cover
a one word title
and that's all i can say, i'll ask john if i can reveal more next time he calls me
heb de 2e ataxia bekomen, moet em nog luisterenquote:Op maandag 19 mei 2008 17:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Aan Josh's stem moet je echt wennen, Ataxia ook al gechecked?
Niet een vriend volgens mij, als het waar; een lucky guy.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:29 schreef Edwinuss het volgende:
tof tof tof. Kan niet wachten op het nieuwe werk, nu is het alleen afwachten of die posters het wel echt hebben beluisterd, of zijn het vrienden van John ?
Goed bezig die Johnquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:02 schreef Haunter het volgende:
Inderdaad erg tof, en er komt een opvolger
Kan er weinig tot niks over vindenquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:24 schreef Brammie1 het volgende:
kickerdekick, al iets meer bekend over z'n nieuwe album?
Volgens mij is hij nu aan het afmixen, of het is al afgemixt en wacht hij, of zijn platenlabel, op een goede releasedate.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:24 schreef Brammie1 het volgende:
kickerdekick, al iets meer bekend over z'n nieuwe album?
Shadows is erg goed idd, maar The Will To Death is mijn favoriet denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef Joostius het volgende:
Hij moet z'n baard erafscheren en z'n haar korter knippen. Dan ziet hij er 10 jaar jonger uit!
Wat vinden jullie z''n beste solo album? Ik vind Shadow collide with people erg goed. Wat jammer is bij z'n albums die hij gemaakt heeft toen hij zwaar onder de drugs zat is dat z'n stem daar zo verkracht is...
Zijn huis is toen wel verwoest door een brand, maar dat was niet door hemzelf aangestoken volgens mij. Hij heeft daar brandwonden aan overgehouden en zijn (o.a. vintage) gitaren zijn verbrand waaronder ook een gitaar van Hillel Slovak die John had. Of had hij het verkocht voor geld voor drugs?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:42 schreef SlaggY het volgende:
Iets van drugs gebruiken terwijl ie niet wist hoe het moest. En brandwonden, hij had z'n huis toch 's in de fik gestoken ofzo?
Kreeg echt rillingen van over mijn lijf toen ik het voor het eerst keekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:41 schreef On het volgende:
Dit huis toevallig? Vette video, ik zou zeker kijken als je hem nog niet hebt gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |