abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2764426
Juist ja, de gitarist van the Red Hot Chili Pepers die voor 75% verantwoordelijk is voor de gigantische come-back die zij hebben gemaakt met hun album 'Californication'
zeer inventieve gitarist die als piepjong kereltje (17 of 18)in 1988 bij de peppers debuteerde en tussen 1992 en 1997 als een verslaafde kluizenaar leefde in "the Hollywood Hills". Bij de VPRO zag ik in 1994 een schokkend interview met een Frusciante die op sterven na dood was. Daar schrok ik enorm van, want toen was het al mijn held en dat is ie nou nog steeds. In z'n heroine-periode heeft hij nog 2 bij vlagen geniale albums gemaakt, en onlangs maakte hij er nog 1 te weten: To record water only for ten days die een stuk toegangkelijker is dan zijn vorige twee solo-albums. Oke, de man kan niet goed zingen maar kan Frank Black goed zingen en beschikt Stephen Malkmus over zo'n goede zangstem?
Maar luister eens naar het gitaarwerk op de peppers-cd's en vergeet z'n solo-albums niet! Ik ben trouwens zeer benieuwd naar het nieuwe Peppers album, ik verwacht weer briljante nummers..

Nog een paar fotootjes van John, van toen ie nog een broekie was tot nou, als 31 jarige en helemaal afgekickt.

met de peppers

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_2764786
Is hij niet toevallig ook "Flea", de vent die in "Back To The Future II & III" de rol van Needles speelt?
  donderdag 10 januari 2002 @ 04:05:09 #3
15432 raampie1
Kiss the future!
pi_2765922
John was idd erg fucked up in zijn dope tijd. Ik weet ook nog dat ik me kapot schrok toen ik die VPRO-onrust uitzending zag. Juist een paar jaar eerder waren ze ook bij de RHCP geweest en toen was hij wel vaag. In die uitzending werd er gezegd dat vanwege zijn focus op de muziek het sterrendom geheel voorbij ging. Ik denk achteraf dat dit door andere zaken kwam...

Zijn laatste album heb ik ook en ik vind het erg jammer dat hij hem niet door iemand anders heeft laten in zingen. Muzikaal is het brilliant, maar qua zang soms niet om aan te horen. Gelukkig dat hij weer terug is bij de RHCP en daar de zang aan anderen kan overlaten (al zingt Flea soms even slecht als John).

Sinds Blood Sugar Sex Magic heb ik de RHCP zo'n 6 keer live gezien, waarvan twee keer met andere gitaristen dan Frusciante. Ik moet zeggen dat ik Dave Navaro ook erg goed vond. De RHCP cd waarop hij meespeelt is een stuk donkerder, maar wel een fantastisch album.

Puk Puk says: fly like an butterfly but sting like a bee
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 januari 2002 @ 08:44:06 #4
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_2766130
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 00:05 schreef nozem het volgende:
Juist ja, de gitarist van the Red Hot Chili Pepers die voor 75% verantwoordelijk is voor de gigantische come-back die zij hebben gemaakt met hun album 'Californication'
comeback?? waren ze weg/gestopt?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_2766226
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 00:31 schreef kewlman het volgende:
Is hij niet toevallig ook "Flea", de vent die in "Back To The Future II & III" de rol van Needles speelt?
Nee.

Ik ben trouwens een beetje bang dat het volgende album van de Chili Peppers een beetje gaat tegenvallen, ik weet niet precies waar dat gevoel vandaan komt maar ik ben bang dat ze zo'n groep worden die er maar beter mee kan stoppen. Ik hoop dit natuurlijk niet!

Aldus.
pi_2772195
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 04:05 schreef raampie1 het volgende:
John was idd erg fucked up in zijn dope tijd. Ik weet ook nog dat ik me kapot schrok toen ik die VPRO-onrust uitzending zag. Juist een paar jaar eerder waren ze ook bij de RHCP geweest en toen was hij wel vaag. In die uitzending werd er gezegd dat vanwege zijn focus op de muziek het sterrendom geheel voorbij ging. Ik denk achteraf dat dit door andere zaken kwam...

Zijn laatste album heb ik ook en ik vind het erg jammer dat hij hem niet door iemand anders heeft laten in zingen. Muzikaal is het brilliant, maar qua zang soms niet om aan te horen. Gelukkig dat hij weer terug is bij de RHCP en daar de zang aan anderen kan overlaten (al zingt Flea soms even slecht als John).

Sinds Blood Sugar Sex Magic heb ik de RHCP zo'n 6 keer live gezien, waarvan twee keer met andere gitaristen dan Frusciante. Ik moet zeggen dat ik Dave Navaro ook erg goed vond. De RHCP cd waarop hij meespeelt is een stuk donkerder, maar wel een fantastisch album.

Jazeker, Dave Navarro is een goede gitarist. Speelde vroeger ook bij de legendarische band Janes Adddiction maar toch haalt ie het niet bij Frusciante. En One Hot Minute is inderdaad geen slecht album maar toch haalt deze het ook niet bij BSSM en Californication. En over dat tegenvallen van het nieuwe peppers album wat iemand anders zei. Ik denk dat het succes van "Californication'inderdaad moeilijk te overtreffen zal zijn. Maar ik koop de nieuwe cd hoe dan ook blind!
En de Red hot chili peppers maakten met "californication" inderdaad een zeer merkwaardige comeback nadat het 5 jaar vrij stil rond hen was geweest.
  donderdag 10 januari 2002 @ 18:44:32 #7
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_2772667
quote:
To record water only for ten days
'To record only water for ten days'
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_2778090
To record only water for ten days is een ongelooflijk goede cd. Vooral Ramparts vind ik zo'n goed nummer...

Wel leuk, John Frusciante vertelde een keer in een interview dat hij zijn inspiratie voor muziek haalde uit het onder invloed zijn van welke drug dan ook. Vandaar dus dat hij zo spacey klinkt op z'n eigen cd's

Voor de rest gewoon een hele goede gitarist, een goede opvolger van Hillel Slovak en zo ongeveer toch wel de beste gitarist die de Peppers hebben gehad (ja, Navarro was ook goed...maar qua stijl vind ik Frusciante mooier).

Officiele bandloze gitarist
pi_2786144
Ja "ramparts" is echt een kippevel nummer. Jammer dat het maar zo kort duurt.
pi_2786215
Daar kende ik de naam dus van.
In het lijstje van song van het jaar 2001 stond een nummer van John Frusciante: Going Inside. Prachtig gespeeld, maar de naam zei me even niks.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_6141972
Hij is echt super! Echt geweldige muziek maakt hij
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 7 oktober 2002 @ 13:26:06 #12
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_6149090
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 09:11 schreef Z het volgende:

[..]

Ik ben trouwens een beetje bang dat het volgende album van de Chili Peppers een beetje gaat tegenvallen, ik weet niet precies waar dat gevoel vandaan komt maar ik ben bang dat ze zo'n groep worden die er maar beter mee kan stoppen. Ik hoop dit natuurlijk niet!

Z heeft een vooruitziende blik...
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
  maandag 7 oktober 2002 @ 17:24:26 #13
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_6154222
John is ook gewoon zo extreem cool! Echte geweldige kerel gewoon ook al is alleen gebaseerd op zijn muzikale dingen en op interviews.. Hij is af en toe wel eens lekker vaag maar ja [DVD Off the Map interview.. hij moest er zelf ook om lachen op het eind! ] ... je kan geen muzikaal genie zijn zonder vage dingen te spuien ofwel soms? Maar die plaatjes die de topicstarter er heeft bijgezet zijn wel extreem kik! Ik had sommige plaatjes nog nooit gezien.. maar die Jezus style van hem vin ik wel te gek!

Toen ik die VPRO documantaire zag schrok ik mijn eigen ook helemaal de spreekwoordelijke tering! Moet je die tanden daar eens op zien man! En die zang bij zijn nummer.. net of er een circelzaag even huiszoeking komt doen bij je trommelvliezen! Ik heb zelfs vernomen dat hij een keer een vork in zijn oog wilde prikken omdat hij gek werd van de stemmetjes in zijn hoofd.. brrrr
En toch zie je maar weer dat alles toch weer goed komt met sublieme albums als Californication en By The Way.

pi_6155135
Wie heeft er ook het internet album van John gedownload? Ik iig wel
Echt een ruig album, met (soms) toch wel wazige nummers, maar dat hoort bij John!

Oh voor diegene die het niet weten (wat ik bijna voor onmogelijk beschouw) het internet album is dus te downloaden op http://www.johnfrusciante.com

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_6173230
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 17:24 schreef IsaacD het volgende:
Hij is af en toe wel eens lekker vaag maar ja [DVD Off the Map interview.. hij moest er zelf ook om lachen op het eind! ]

heb zelfs vernomen dat hij een keer een vork in zijn oog wilde prikken omdat hij gek werd van de stemmetjes in zijn hoofd.. brrrr

Hij leeft serieus niet in een wereld zoals wij hij gelooft in de 4de dimensie (no words, no symbols, no colors, only real pure energy). Daarom is die ook vaag. Maar goed als hij zichzelf maar begrijpt.

En ja dat schijnt zo geweest te zijn niemand weet het 100% zeker maar in de VPRO documentaire "stuff" krijg je een rondleiding door zijn huis waar je zijn manier van leven toen der tijd ziet, op een gegeven moment staat er dus op een muur "My eye hurts", het schijnt dat hij geloofde dat er een demoon achter zijn oog zat (De 4de dimensie en drugs gaan niet samen).

(Verder is deze man gewoon brilliant en zit in een brilliante band)

woensdag 9 oktober 2002 @ 03:17:35 #16
15432 raampie1
Kiss the future!
pi_6182293
Ik heb net die internet cd gedownload en het klinkt muzikaal weer heel erg oke maar hij kan echt niet goed zingen. (wel veel emotie in z'n stem, maar dat kan ook zo lijken)

Hij zal het vast heel leuk vinden om te doen, maar het is gewoon zonde als je bedenkt wat een echt goede zangeres met met zijn muziek en teksten zou kunnen doen. Het resultaat zou denk ik echt fantastisch kunnen zijn.

Jammer hoor want de instrumentale stukken zijn echt bijzonder mooi om naar te luisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door raampie1 op 09-10-2002 21:53]

woensdag 9 oktober 2002 @ 09:58:03 #17
11066 punksquad
-------------
pi_6183323
zang klinkt erg smashing pumkins achtig
Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
pi_6187369
quote:

oei een jag!!!

* LenL creams pants.

woensdag 9 oktober 2002 @ 15:14:58 #19
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6188985
quote:
Juist ja, de gitarist van the Red Hot Chili Pepers die voor 75% verantwoordelijk is voor de gigantische come-......zeer benieuwd naar het nieuwe Peppers album, ik verwacht weer briljante nummers..

Nog een paar fotootjes van John, van toen ie nog een broekie was tot nou, als 31 jarige en helemaal afgekickt.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
met de peppers
[afbeelding]

Ik heb hem een keer live gehoord. Damn die kerel kan shredden! Hij speelde allemaal erg snelle arpeggio's. Optreden kwam op TMF Rockzone, ik geloof 4 maanden geleden ofzo. De solo van Californication speelde hij heel anders, improvisatie. Echt gewoon shredwerk

Ik heb dat nooit gehoord in een nummer, maar hij is echt een topgitarist. En die bassist kan er ook wat van.

quote:
oei een jag!!!
Inderdaad een echte LenL gitaar

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 09-10-2002 15:22]

pi_6227579
>>. Echt gewoon shredwerk

Wat is shredwerk???????????????

quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:14 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Ik heb hem een keer live gehoord. Damn die kerel kan shredden! Hij speelde allemaal erg snelle arpeggio's. Optreden kwam op TMF Rockzone, ik geloof 4 maanden geleden ofzo. De solo van Californication speelde hij heel anders, improvisatie. Echt gewoon shredwerk

Ik heb dat nooit gehoord in een nummer, maar hij is echt een topgitarist. En die bassist kan er ook wat van.
[..]

Inderdaad een echte LenL gitaar

HET LEVEN IS TE KORT OM NIET ELK MOMENT TEN VOLLE TE BENUTTEN
pi_6229556
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 03:17 schreef raampie1 het volgende:
Ik heb net die internet cd gedownload en het klinkt muzikaal weer heel erg oke maar hij kan echt niet goed zingen. (wel veel emotie in z'n stem, maar dat kan ook zo lijken)

Hij zal het vast heel leuk vinden om te doen, maar het is gewoon zonde als je bedenkt wat een echt goede zangeres met met zijn muziek en teksten zou kunnen doen. Het resultaat zou denk ik echt fantastisch kunnen zijn.

Jammer hoor want de instrumentale stukken zijn echt bijzonder mooi om naar te luisteren.

Das niet bepaald john zijn stijl om er een zangeres bij te halen...
  maandag 14 oktober 2002 @ 01:46:17 #22
15432 raampie1
Kiss the future!
pi_6268541
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:13 schreef Shogo het volgende:[..]Das niet bepaald john zijn stijl om er een zangeres bij te halen...
Dat weet ik, maar met de juiste stem erbij zou zijn muziek waanzinnig goed tot z'n recht kunnen komen. Hoewel ik het niet zo gauw zie gebeuren, denk ik dat dit echt iets bijzonders zou kunnen opleveren.

Ze lieten trouwens vanavond op MTV fragmenten zien uit die VPRO (onrust of lola da musica?) uitzending waarin hij zwaar aan de heroine zat. Als je hem zag zou je geen cent voor z'n leven geven. Gelukkig is hij er weer behoorlijk bovenop gekomen.

maandag 14 oktober 2002 @ 13:18:47 #23
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_6272995
Is er trouwens iemand die de complete vpro docu van destijds heeft getaped? Ik zou 'm graag is in zijn geheel zien!
  maandag 14 oktober 2002 @ 18:20:21 #25
15432 raampie1
Kiss the future!
pi_6277900
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 13:18 schreef IsaacD het volgende: Is er trouwens iemand die de complete vpro docu van destijds heeft getaped? Ik zou 'm graag is in zijn geheel zien!
Ik heb hem wel een paar jaar op video gehad, maar omdat ik John eigenlijk al min of meer had opgegeven heb ik die tape voor andere dingen gebruikt. Volgens mij heb ik nog wel ergens die andere VPRO docu dat ze bij de peppers zijn na het uitkomen van Mothers Milk. Daar is hij nog relatief normaal (in hoeverre zijn de Peppers als normaal te beschouwen ?).
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 13:25 schreef VerbodenAppel het volgende: Bweh. De stem van John Frusciante
Thanx!
  maandag 14 oktober 2002 @ 20:21:53 #26
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6280591
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 12:24 schreef harmonichunk het volgende:
>>. Echt gewoon shredwerk

Wat is shredwerk???????????????
[..]

Gewoon gitaar patswerk, snelle toonwisselingen, arpeggio's sweeps etc.
pi_6281349
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 18:20 schreef raampie1 het volgende:

[..]

Ik heb hem wel een paar jaar op video gehad, maar omdat ik John eigenlijk al min of meer had opgegeven heb ik die tape voor andere dingen gebruikt. Volgens mij heb ik nog wel ergens die andere VPRO docu dat ze bij de peppers zijn na het uitkomen van Mothers Milk. Daar is hij nog relatief normaal (in hoeverre zijn de Peppers als normaal te beschouwen ?).

Is dat waar johnny de helicopter twirl (zo noemen ze het) ofzo met zun jeweetwel doet.
  maandag 14 oktober 2002 @ 21:08:26 #28
15432 raampie1
Kiss the future!
pi_6281556
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 20:56 schreef Shogo het volgende:[..]Is dat waar johnny de helicopter twirl (zo noemen ze het) ofzo met zun jeweetwel doet.
Yep dat is hem. Zoals ik zei relatief normaal gedrag dus (voor 'n Chili Pepper ). Een erg leuke reportage!
pi_6282142
Wie had dat verwacht, ineens 'leeft' dit topic weer
Ik zou die onrust docu trouwens ook nog wel een keer willen zien. In de tijd dat hij zo zwaar aan de drugs zat heeft Frusciante nog twee cd's gemaakt, de eerste (Niandra lades and usually just a t-shirt) is af en toe toch best briljant te noemen. Probeer maar eens of je nog ergens nummers als Runnin' away into you, Curtains, Mascara, My smile is a Rifle, As can Be etc etc kan downloaden , zeker de moeite waard maar verwacht niet dat het muziek is die lekker 'weghapt' De plaat is ook een stuk ontoegankelijker dan zijn laatste solo album. Daarnaast heeft Frusciante ook nog de cd Smile from the streets you hold gemaakt, alleen voor de zeer geoefende luisteraar trouwens en sommige nummers op die cd zijn ook gewoon echt slecht te noemen. ik geloof dat ie em destijds heeft opgenomen om wat geld bij elkaar te sprokkelen voor z'n heroinegebruik.. Maar Niandra is zeker de moeite waard.

Probeer trouwens ook eens invloeden van R.E.M. te ontdekken, R.E.M. zegt u? Luister maar eens naar de gitaar in het nummer Country Feedback van R.E.M. dan hoor je wel waar Frusciante deels door geinspireerd is

maandag 14 oktober 2002 @ 22:46:35 #30
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_6283568
Jah die onrust-docu was ook erg goed; jammergenoeg heb ik die maar 1 keer gezien; daarna is de tape in de strijd verloren gegaan
pi_6333097
Mja hijs een beetje triest vindt ik zelf zun ogen puilen eruit zun tanden verrot, onverstelbaar hoe goed hij ervanaf is gekomen.
  maandag 26 mei 2003 @ 23:06:34 #32
13148 Shogo
Psycho...
pi_10698479
Shadows Collide With People zo gaat het nieuwe album van JF heten. Er is nog geen tracklist maar weet al wel de namen van een paar nummers zoals nr1 op de cd, Carvel en dan Chances, In Relief, etc nog een paar. Dit album gaat goed worden.

Bron voor de titel: www.johnfrusciante.com

pi_10699438
kheb die online cd ff gedowned zingen kan ie niet echt geweldig maar gitaar spelen
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 26 mei 2003 @ 23:44:15 #34
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_10699584
Eén van mijn gitaar-helden.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  dinsdag 27 mei 2003 @ 00:09:19 #35
55066 Onjob
stempelkussen
pi_10700189
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 13:18 schreef IsaacD het volgende:
Is er trouwens iemand die de complete vpro docu van destijds heeft getaped? Ik zou 'm graag is in zijn geheel zien!
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 21:36 schreef nozem het volgende:Ik zou die onrust docu trouwens ook nog wel een keer willen zien.
ik heb die docu nog compleet op video; Stuff van Johnny Depp kwam erna weet ik nog.
Daarvan heb ik alleen nog een paar minuutjes.

Man, was Frusciante ver heen tijdens die opnames;
had werkelijk gedacht dat hij afgeschreven was toen.. soms maak ik me wel eens zorgen of ik niet teveel wiet rook, dan hoef ik maar even aan hem te denken en ik kan er weer tegen

keep on fok!in' in a free world
  dinsdag 27 mei 2003 @ 07:15:26 #36
27074 Dezz
The Dog
pi_10702504
quote:
Op maandag 26 mei 2003 23:06 schreef Shogo het volgende:
Shadows Collide With People zo gaat het nieuwe album van JF heten. Er is nog geen tracklist maar weet al wel de namen van een paar nummers zoals nr1 op de cd, Carvel en dan Chances, In Relief, etc nog een paar. Dit album gaat goed worden.

Bron voor de titel: www.johnfrusciante.com

Geweldig nieuws vind hem ook een mega kerel die super gitaar kan spelen
pi_10704550
John is echt goed gewoon. Zang valt tegen maar daar moet je maar doorheen kijken vind ik. Hopelijk komt ie met een solotour naar Nederland. Wil ik er wel bij zijn.

Worden die online nummers nog verder afgemaakt? Vind sommige zo kort. Zoals Ants en Beat down (geweldig nummer).
Cd komt ergen rond november / december uit.

pi_10709091
Laat hem alsjeblieft niet zingen
Verder prima gitarist (ben echter geen 'kenner')
.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 15:29:58 #39
13148 Shogo
Psycho...
pi_10711648
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 10:29 schreef _Flea_ het volgende:
John is echt goed gewoon. Zang valt tegen maar daar moet je maar doorheen kijken vind ik. Hopelijk komt ie met een solotour naar Nederland. Wil ik er wel bij zijn.

Worden die online nummers nog verder afgemaakt? Vind sommige zo kort. Zoals Ants en Beat down (geweldig nummer).
Cd komt ergen rond november / december uit.

Ants hoort niet bij de Online cd. Ants hoort bij Niandra LaDes en staat alleen op de haast niet te krijgen Cassette versie daarvan.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 15:39:24 #40
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10711874
Going inside is een fantastisch nummer, en zelfs de zang is aan te horen .
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10715747
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 15:29 schreef Shogo het volgende:

[..]

Ants hoort niet bij de Online cd. Ants hoort bij Niandra LaDes en staat alleen op de haast niet te krijgen Cassette versie daarvan.

Nou ja, maakt niet uit. John rulez.
Live is ie echt super. Heb de single van de Peppers - Can't stop. Daar staat het nummer Nothing to lose op. Daar is ie heel goed bezig
  zondag 1 juni 2003 @ 23:08:30 #42
13148 Shogo
Psycho...
pi_10815508
24 juni komt een rerelease van zijn eerste solo album Niandra LaDes & Usually Just A T-Shirt! Dus voor mensen die hem nog niet hebben (zoals ik) dit is je kans!
  Moderator maandag 2 juni 2003 @ 11:01:12 #43
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_10821562
Ik vind de zang op zijn " to record water for ten days " eik best te pruimen tis ff wennen maar dan errug leuke cd
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_10850402
quote:
Op zondag 1 juni 2003 23:08 schreef Shogo het volgende:
24 juni komt een rerelease van zijn eerste solo album Niandra LaDes & Usually Just A T-Shirt! Dus voor mensen die hem nog niet hebben (zoals ik) dit is je kans!
Staat hier Ants wel bij op? Best leuk experimenteel nummer. Die cd heeft ie toch opgenomen in de tijd dat die zwaar onder de dope zat?
pi_10850930
ja john is zeker wel een goeie gitarist. heb 'to only record water for ten days' en ik vind em zeer goed. okee, hij kan niet echt goed zingen, maar ik vind zn stem wel mooi. heeft wel wat karakter.
die andere 2 albums van hem ken ik niet, ben ik wel zeer benieuwd naar.

owja en die documantaire is schokkend ja. ik zou hem niet 1 2 3 herkent hebben als ik niet wist dat hij het was.

dinsdag 3 juni 2003 @ 14:37:48 #46
13148 Shogo
Psycho...
pi_10852162
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 13:33 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Staat hier Ants wel bij op? Best leuk experimenteel nummer. Die cd heeft ie toch opgenomen in de tijd dat die zwaar onder de dope zat?

Ik denk het niet, zou wel leuk zijn, maar denk dat dit echt een rerelease wordt niet een reissue dus denk gewoon alles wat er normaal al opstond. Hij zat toen al onder de dope ja, maar met Smile From The Streets zat hij echt zwaar onder de dope.
pi_11047301
Voor diegene die het nog niet wist:

It is now officially confirmed that John Frusciante's new album will be published under the name "Shadows Collide With People"!

Releasedate is nog niet bekend.

pi_11150357
Ik zat ff op Kazaa te zoeken naar muziek van John en ik kwam daar een album tegen genaamd "To Clara". Nooit geweten dat hij deze heeft gemaakt. Jullie wel?
  maandag 16 juni 2003 @ 20:00:33 #49
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_11151131
"To Clara" klinkt eerder als iets van Flea; zijn dochter heet Clara.
pi_11151818
ff gezocht en het blijkt toch van Frusciante te zijn.

http://www.vh1.com/artists/news/621690/03032000/frusciante_john.jhtml

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')