amerikaanse humoristische serie ...quote:Op woensdag 28 november 2007 23:46 schreef tong80 het volgende:
Oh er staat en vraag bioj. Ik ken hem maar weet niet meer waarvan
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:48 schreef MadMaster het volgende:
De vader van Webster
precies die bedoel ikquote:Op woensdag 28 november 2007 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Nu je het zegt, George Papadopoulos of zoiets...
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de wortel van 6400?
oh ja...die had je ook nogquote:Op donderdag 29 november 2007 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Arnold, maar nu ga ik pitten....
En die griet weet ik trouwens niet.
Kimberleyquote:Op donderdag 29 november 2007 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Arnold, maar nu ga ik pitten....
En die griet weet ik trouwens niet.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:54 schreef Bayswater het volgende:
cijfers en letters
Webster zat in die ranzige game Postmanquote:Op donderdag 29 november 2007 00:11 schreef Bayswater het volgende:
Ze zijn trouwens allemaal uit die serie heel slecht terechtgekomen.
Ik weet het ook niet.quote:
Nou ?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:34 schreef tong80 het volgende:
Ronnie Brunswijk ?
Surinamer met de verkeerde politieke keuze en drugsmokkelaar ?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef tong80 het volgende:
Geen idee. Misschien kun je een leuke vraag verzinnen over dat album ?
Jij moet waarzegger worden (of niet, maar dat zal morgenochtend blijken)...quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:02 schreef tong80 het volgende:
Nou dan niet. Dan blijft deze vraag tot morgen open.
In de ban van Tong:quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Joshua tree ofcourse
Die hield ook van chicken, maar bedoel ik nietquote:
Goede 'hoek', maar je moet linker wezen om de rechter te vermijden...quote:Op donderdag 13 december 2007 15:08 schreef slaveloos het volgende:
arnold vd leyde
Die heeft wel tegen deze heer geknokt om de Europese titel, waarbij ze allebei een keer wonnen (als ik het me goed herinner)...quote:Op donderdag 13 december 2007 15:37 schreef slaveloos het volgende:
weet ik veel, kan alleen nog op rudi koopmans komen
quote:
natuurlijk, had ik maar een geheugenquote:
quote:-Ah... Are you telling me you built a time machine... out of a?
-The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style?
Back tot the Future...maar welk merkquote:
De Evangelische Volkspartijquote:Op zondag 23 december 2007 00:47 schreef Bayswater het volgende:
evp, was dah?
Korsakov?quote:Op zondag 23 december 2007 00:50 schreef tong80 het volgende:
Wie was de leider van het IKV één van de organisatoren van de anti-kruisraketten demonstratie ?
The samequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:35 schreef MadMaster het volgende:
My friend the wind...
Niks daarvan, het antwoord staat er al half (zie het antwoord van Jubelientje), moet alleen nog even concreet ingevuld worden...quote:
Niet Gorbatsjov...quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:47 schreef jubelientje het volgende:
Hij speelde de rol van president van de Sowjet Unie ? (Gorbatjov?)
Muziekles met Tony Eijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:37 schreef Bayswater het volgende:
Noem de onderdelen van Klassewerk.
Da's Stuif Es In en ik dacht ook dat Klasewerk 70-er jaren was...quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:01 schreef jubelientje het volgende:
[..]
Muziekles met Tony Eijk
Quiz met vragen door Ria Bremer
Toneelstukje/presentatie van een onderwerp
iets met prijzen uitzoeken en een lange stok.... naam van onderdeel weet ik niet ?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:18 schreef Ole het volgende:
Wat is:
VIVO supermarkt
Wimpy stripfiguur
Ròmertopf
mon chi chi
grobbebollen Ti Ta Tovenaar-beesten
cool, en nu? ben nieuw hier...quote:Op zondag 6 januari 2008 04:24 schreef Ole het volgende:
allemaal goed tennessee!
genieten is dit, kom op tong, doe je best, je kan het!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 05:57 schreef tong80 het volgende:
Brutosozialproduct. Maar ik kom nioet op de naam
uhm, om heel eerlijk te zijn wél nadat je de titel wél wist...quote:Op zondag 6 januari 2008 06:22 schreef tong80 het volgende:
Vind je het echt vreemd dat ik niet op die nam kwam ?
en dus moet ik maar even wat verzinnen dat jij nog niet had gevraagd, fijnquote:Op zondag 6 januari 2008 06:43 schreef tong80 het volgende:
Verzin jij maar iets na 8 delen ben ik door mijn vragen heen
He-Man fans, bestaan die danquote:Op zondag 6 januari 2008 07:08 schreef Tennessee het volgende:
Geen He-Man fans wakker op deze vroege zondagochtend?
By the power of gray-skull!!!!!!!! ik kan me nog wel herinneren dat dat regelmatig te horen was op het schoolplein, lolquote:
BY THE POWER OF GRAYSKULL!!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:25 schreef PPL het volgende:
Prins Adam.
Z'n achternaam ben ik ff kwijt.
Je had ook twee poppetjes van He-Man.
Een als held met ontbloot bovenlijf en eentje als nette prins (Adam dus).
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:23 schreef tong80 het volgende:
Hij werd verdacht zijn eigen zaak in de fik te hebben gestoken.
F-Side zong dat ie een pyromaan was. Zijn reactie weet ik niet meer
Ik vind hem goed...quote:
Verlos ons...quote:Op maandag 7 januari 2008 11:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
nee, helaas. Zal ik een foto van de man plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |