Niks daarvan, het antwoord staat er al half (zie het antwoord van Jubelientje), moet alleen nog even concreet ingevuld worden...quote:
Niet Gorbatsjov...quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:47 schreef jubelientje het volgende:
Hij speelde de rol van president van de Sowjet Unie ? (Gorbatjov?)
Muziekles met Tony Eijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:37 schreef Bayswater het volgende:
Noem de onderdelen van Klassewerk.
Da's Stuif Es In en ik dacht ook dat Klasewerk 70-er jaren was...quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:01 schreef jubelientje het volgende:
[..]
Muziekles met Tony Eijk
Quiz met vragen door Ria Bremer
Toneelstukje/presentatie van een onderwerp
iets met prijzen uitzoeken en een lange stok.... naam van onderdeel weet ik niet ?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:18 schreef Ole het volgende:
Wat is:
VIVO supermarkt
Wimpy stripfiguur
Ròmertopf
mon chi chi
grobbebollen Ti Ta Tovenaar-beesten
cool, en nu? ben nieuw hier...quote:Op zondag 6 januari 2008 04:24 schreef Ole het volgende:
allemaal goed tennessee!
genieten is dit, kom op tong, doe je best, je kan het!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 05:57 schreef tong80 het volgende:
Brutosozialproduct. Maar ik kom nioet op de naam
uhm, om heel eerlijk te zijn wél nadat je de titel wél wist...quote:Op zondag 6 januari 2008 06:22 schreef tong80 het volgende:
Vind je het echt vreemd dat ik niet op die nam kwam ?
en dus moet ik maar even wat verzinnen dat jij nog niet had gevraagd, fijnquote:Op zondag 6 januari 2008 06:43 schreef tong80 het volgende:
Verzin jij maar iets na 8 delen ben ik door mijn vragen heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |