Ik behoor huiswerk en stage opdrachten te makenquote:Op donderdag 29 november 2007 13:26 schreef purplerose het volgende:
hee piep
BA ik zoek nog een goeie monitor voor 150 euro, dus als je je verveelt mag je die zoeken voor me
doe dat dan ookquote:Op donderdag 29 november 2007 13:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik behoor huiswerk en stage opdrachten te maken
Jezus, alweer?!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Whehe
Ik heb per ongeluk gespijbeld
je tas..quote:Op donderdag 29 november 2007 17:16 schreef Berenanus het volgende:
Ben me tas aan het inpakken...
Wat vergeet ik?
Maar doe dat lijstje dan niet in je tas he...quote:Op donderdag 29 november 2007 17:36 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Oi, ik schrijf hem erbij op het lijstje "niet vergeten"
Heb nog maar 2 restanten op mijn lijstje:quote:Op donderdag 29 november 2007 17:54 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Maar doe dat lijstje dan niet in je tas he...
Toedels BA!quote:Op donderdag 29 november 2007 18:10 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben langzaam aan het weggaan![]()
Zie jullie daar jochies
Ik heb gewoon maar 1 tasquote:Op donderdag 29 november 2007 18:11 schreef purplerose het volgende:
Ik ben ook al aan het inpakkenBen gegaan voor 1 grote zeeman tas ipv meerdere kleine plastieken tasjes en me rugzak
Heb me sloffen nog aan maar me chill kleding voor dit weekend is al ingepakt, geen girlie kleding die niet chill zit
Whehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |