Dan neem ik je wel zondagavond mee naar mijn warme twee persoonsbed.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nu niet meer
D_A, bedje delen?
Triootjequote:Op woensdag 28 november 2007 22:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nu niet meer
D_A, bedje delen?
Jij mag de achterkant.quote:
De jouwe hopelijk he ?quote:
Die plak ik dicht met ducktape.quote:
Ook daar kom ik moeiteloos doorheenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die plak ik dicht met ducktape.
Weet jij wel hoe zo'n apparaat werkt dan ?!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gaan jullie maar gezellig met z'n tweetjes batsen, dan film ik wel
Dan moet je wel een klein stokkie hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:00 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ook daar kom ik moeiteloos doorheen
Lees de OP zou ik zeggen.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:02 schreef G.Fawkes het volgende:
ik kom deze tt echt maanden tegen. WTF waar blijft die pron meet en waar zijn de video's?
Ik zet er gewoon erg veel kracht achterquote:Op woensdag 28 november 2007 23:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan moet je wel een klein stokkie hebben.
Onze camera snap ik!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:02 schreef outsidr het volgende:
Weet jij wel hoe zo'n apparaat werkt dan ?! [afbeelding]
Er staat niet echt heel veel he. Tenzij je wil dat ik alle vorige delen ga lezenquote:
Je vraagt _wanneer_ het is.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Er staat niet echt heel veel he. Tenzij je wil dat ik alle vorige delen ga lezen![]()
En google levert alleen deze topicreeks op en die kutfilm van Nicolas Cage
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:08 schreef erwinbey het volgende:
ey bey je bent een lul
Ohquote:Op woensdag 28 november 2007 23:08 schreef erwinbey het volgende:
ey bey je bent een lul
Een gigantischequote:Op woensdag 28 november 2007 23:08 schreef erwinbey het volgende:
ey bey je bent een lul
mwah. Never mind. Veel plezier en neuk erop los he. En neem Sunchaser mee voor het videowerkquote:Op woensdag 28 november 2007 23:09 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je vraagt _wanneer_ het is.
Staat duidelijk beschreven
Die ken de bloedtiefus krijgenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
mwah. Never mind. Veel plezier en neuk erop los he. En neem Sunchaser mee voor het videowerk
Ik film welquote:Op woensdag 28 november 2007 23:14 schreef erwinbey het volgende:
echt die Bey jonge, ik ga m swaffelen dit weekend...
Waar komt die vijandigheid vandaan?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:13 schreef outsidr het volgende:
[..]
Die ken de bloedtiefus krijgen
Denk niet dat de meeste het zullen waarderen als hij uberhaupt zal langskomen
Denk dan dat als ie komt het er niet levend vanaf brengt
Ik had je nog gemsndquote:Op woensdag 28 november 2007 23:28 schreef erwinbey het volgende:
Daar lijkt het verdacht veel op heIk had je nog gebeld, maar je nam niet op geile beer.
Je krijgt gewoon een boete (mits politie ingeschakeld) verstoring van de openbare orde. Maar ze zullen politie niet inschakelen, je wordt gewoon weggestuurdquote:
Ghehe, okequote:Op donderdag 29 november 2007 05:53 schreef Berenanus het volgende:
Je krijgt gewoon een boete (mits politie ingeschakeld) verstoring van de openbare orde. Maar ze zullen politie niet inschakelen, je wordt gewoon weggestuurd [afbeelding]
Vermaak mij eens, moet nog tot half 4 werkenquote:
owquote:Op donderdag 29 november 2007 13:17 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Vermaak mij eens, moet nog tot half 4 werken
Dan ga ik spullen pakken en naar Cynthia toe !!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |