Ik behoor huiswerk en stage opdrachten te makenquote:Op donderdag 29 november 2007 13:26 schreef purplerose het volgende:
hee piep
BA ik zoek nog een goeie monitor voor 150 euro, dus als je je verveelt mag je die zoeken voor me
doe dat dan ookquote:Op donderdag 29 november 2007 13:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik behoor huiswerk en stage opdrachten te maken
Jezus, alweer?!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Whehe
Ik heb per ongeluk gespijbeld
je tas..quote:Op donderdag 29 november 2007 17:16 schreef Berenanus het volgende:
Ben me tas aan het inpakken...
Wat vergeet ik?
Maar doe dat lijstje dan niet in je tas he...quote:Op donderdag 29 november 2007 17:36 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Oi, ik schrijf hem erbij op het lijstje "niet vergeten"
Heb nog maar 2 restanten op mijn lijstje:quote:Op donderdag 29 november 2007 17:54 schreef Broodjesnikkel het volgende:
[..]
Maar doe dat lijstje dan niet in je tas he...
Toedels BA!quote:Op donderdag 29 november 2007 18:10 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben langzaam aan het weggaan![]()
Zie jullie daar jochies
Ik heb gewoon maar 1 tasquote:Op donderdag 29 november 2007 18:11 schreef purplerose het volgende:
Ik ben ook al aan het inpakkenBen gegaan voor 1 grote zeeman tas ipv meerdere kleine plastieken tasjes en me rugzak
Heb me sloffen nog aan maar me chill kleding voor dit weekend is al ingepakt, geen girlie kleding die niet chill zit
Whehehequote:
Maak je niet drukquote:Op donderdag 29 november 2007 21:20 schreef Paramnesia het volgende:
* Paramnesia begint alvast smoesjes te bedenken.
Mazel Tovquote:Op donderdag 29 november 2007 22:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb al 3 glazen gebroken tijdens het afwassen. Is dat een goed of slecht voorteken?
Ik hoop dat je Nous bent.quote:
Hijs toch niet weer aan het pms-en hequote:
Nou ja tenzij jullie je hernoemen tot Bart, Dennis en nog 4 jongens en rond de 20 eruit kunnen zien denk ik niet dat ze erin gaat trappen.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maak je niet druk![]()
Als je ouders echt even binnen willen kijken, dan kunnen wij ons best aanpassen en ons inhouden.
Ouders willen nu eenmaal weten wat hun kinderen doen (vooral de stoute)
Zat nog in m'n jaszakquote:Op donderdag 29 november 2007 22:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hijs toch niet weer aan het pms-en heen check je mobiel
omg Para![]()
![]()
wheheheehe
no homo ehh worries
Wel mijn homo dan!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:24 schreef Paramnesia het volgende:
Ik hoop dat je Nous bent.
Anders.....
nullus homosexualis op die 2 woorden.
Ik wil Dennis zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 22:42 schreef Paramnesia het volgende:
Nou ja tenzij jullie je hernoemen tot Bart, Dennis en nog 4 jongens en rond de 20 eruit kunnen zien denk ik niet dat ze erin gaat trappen.
Maar mn pa zegt net: whoah we zien wel, anders verzin je wat, weet hoe je moeder is.
Wel stoned voor je uit kijken dan he, en oversekste uitspraken doen.quote:
No probquote:Op donderdag 29 november 2007 23:52 schreef Paramnesia het volgende:
Wel stoned voor je uit kijken dan he, en oversekste uitspraken doen. [afbeelding]
Toffe maquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oehgisteren 120 posts!
En ik mag van me mams morgen thuisblijvenlike wtf!
Omdat ik er zo moe uitzag
Supertjes
Maar jij bent al meer dan een week aan het spijbelen!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oehgisteren 120 posts!
En ik mag van me mams morgen thuisblijvenlike wtf!
Omdat ik er zo moe uitzag
Supertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |