Ik zeg niks, laat ze het maar radenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral niet verklappen, maar het is wel gelukt
Kijken hoeveel posts ze dr over doenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zeg niks, laat ze het maar raden
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijken hoeveel topics ze dr over doen
Dat zou helemaal slecht zijnquote:
Trustenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Mare me pingback werkt naja half moet nog wat laten zien op de site.
Dus het is bed tijd, wel truste allemaal.
Of dat ze samen met de baas een trio moeten vormen voor een hele nacht.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:31 schreef Geqxon het volgende:
Verder gok ik dat Wyri met zijn baas gaat slapen zodat Jort bij Wyri's bedrijf mag werken. Althans, dat zegt mijn sick 'n twisted mind.
Nee joh, dat denkt jouw sick 'n twisted mind alleen maar.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:41 schreef Geqxon het volgende:
En in het goede nieuws: Geqxon gaat vervroegd naar de dokter!
quote:Op donderdag 29 november 2007 07:28 schreef phluphy het volgende:
En voor de mensen met een ochtendhumeur: GOEDEMORGEN!
Aha bertje komt uit de kast? (Je weet toch dat je je seksuele frustratie niet op andere moet projecteren en visualiserenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:31 schreef Geqxon het volgende:
Verder gok ik dat Wyri met zijn baas gaat slapen zodat Jort bij Wyri's bedrijf mag werken. Althans, dat zegt mijn sick 'n twisted mind.
Moge lekker dingquote:Op donderdag 29 november 2007 07:28 schreef phluphy het volgende:
Nee, dat zegt mijn moeder.quote:Op donderdag 29 november 2007 07:27 schreef phluphy het volgende:
Nee joh, dat denkt jouw sick 'n twisted mind alleen maar.![]()
Yup, en hij geeft je CV door naar de personeels administratie omdat wij verder niks met excact hebbenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Wyri heb je m al gegeven
Goedemorgen
Niet de oorzaak ?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
![]()
De oplossing voor mijn ochthumeur bevind zich in deze omstreken:http://maps.google.nl/maps?ie=UTF8&hl=nl&ll=51.978748,4.771843&spn=0.103409,0.2314&z=12&om=1
Oorzaak ook. Oplossing ook.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:53 schreef JortK het volgende:
Niet de oorzaak ?
Toch nog altijd 30km van mij verwijderdquote:
Is het niet beter om het even dan te laten rusten?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:08 schreef FredvZ het volgende:
En als ik ergens mezelf gek mee kan maken dan is het wel afwachten zonder iets te kunnen doen.
Maar als ik er NU op af ga weet ik zeker dat het einde verhaal is.
Gewoon even met rust laten... dat is wat ze wil dus dat moet je dan ook respecterenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:08 schreef FredvZ het volgende:
En als ik ergens mezelf gek mee kan maken dan is het wel afwachten zonder iets te kunnen doen.
Maar als ik er NU op af ga weet ik zeker dat het einde verhaal is.
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:29 schreef Sjowhan het volgende:
Is het niet beter om het even dan te laten rusten?
Het is moeilijk, maar als je nu druk uitoefent, wordt het enkel lastiger voor jezelf...
Ja&jaquote:Op donderdag 29 november 2007 10:32 schreef JortK het volgende:
Gewoon even met rust laten... dat is wat ze wil dus dat moet je dan ook respecteren
Relaties zijn nu eenmaal vermoeiendquote:Op donderdag 29 november 2007 10:46 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Ja&ja
Maar moeilijk.
Word er nog cryptisch van ook.
zit wat in...quote:Op donderdag 29 november 2007 10:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
"Waar ik en Wyri een geheim pla hadden" staat ook weer zo raar hè
Dat viel bij de vorige uiteindelijk wel mee. Maarja, van de op de bank tv zitten kijken kan je ook niet zo moe worden natuurlijk.quote:
ik kwam even op de koffie.quote:
Was niet bedoeld als echt naam topic maar meer om het verhaal een beetje op gang te houdenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
ik kwam even op de koffie.![]()
ik lees vaker mee in DIG-topics, maar post niet zo veel hier
enja, je eigen naamtopic trok wel even mijn aandacht
Aaaah...quote:Op donderdag 29 november 2007 11:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Was niet bedoeld als echt naam topic maar meer om het verhaal een beetje op gang te houden
&nbps;quote:Op donderdag 29 november 2007 11:28 schreef Geqxon het volgende:
Mijn IE6 probleem is weg! Random niet werkende downloads zijn nu niet meer.
Het probleem? Van "blablabla&extension=pdf" heb ik nu "blablabla&extension=pdf" gemaakt. Wat een oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |