Ons gesprek vanmorgen:quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoop dat je niet gehecht bent aan hem.
Heb je dat filmpje gezien van dat mannetje dat bijna de MEbus in werd gegooid (maar werd "bevrijd" door medescholieren). Dat gaat jou dus ook niet lukkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:44 schreef Poeke het volgende:
"Je gaat niet rellen hoor, ik kom je niet halen namelijk"
No way, ze zijn net mijn straat uit na eerst fiks te rellen hier voor de deur. Gelukkig was er ME bij dus er zitten er weer een aantal vast.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:34 schreef LaMaleta het volgende:
Ze zijn wel erg rustig vandaag.
Wie gaat er met dit weer nou in het Vondelpark wandelen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No way, ze zijn net mijn straat uit na eerst fiks te rellen hier voor de deur. Gelukkig was er ME bij dus er zitten er weer een aantal vast.
Als je nu met je kindje in het Vondelpark loopt heb je GEEN leuke middag, daar zijn ze namelijk in gevlucht nu..
Hoor opa weer eensquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je nu met je kindje in het Vondelpark loopt heb je GEEN leuke middag, daar zijn ze namelijk in gevlucht nu..
this topic is worthless without pics?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zullen situaties geweest zijn die zo dreigend waren dat er meteen geramd werd, gebeurt helaas, die jongens zitten ook gestressed in die bus, het is niet niets wat je naar je hoofd krijgt, zowel verbaal als fysiek.
Maar de fotos die mijn broertje genomen heeft Maandag geven een tikje ander beeld dat wat je in de media ziet. Geen woord over de Gerard Douwesstraat die in puin ligt, de gewonde fietskoerier die door 5 jongens totaal verrot is geramd voor zijn deur, fietsen door auto's etc etc.
quote:Vernielingen
Honderden scholieren die het Museumplein hebben verlaten trekken het centrum van de stad in. De wegen richting het Leidseplein zijn belemmerd door de politie. De politie probeert de scholieren te verspreiden.
Plasterk
De politie heeft in Bussum uit voorzorg de straat waar minister Ronald Plasterk van Onderwijs woont, afgezet. Een politiewoordvoerster liet weten dat bestemmingsverkeer wel de Zwarteweg in kan. De maatregel is genomen in overleg met de gemeente Bussum.
Nou had mijn vrouw al bedacht dat het niet slim was om met de kleine die kant op te gaan vandaag, maar het is toch kutweerquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No way, ze zijn net mijn straat uit na eerst fiks te rellen hier voor de deur. Gelukkig was er ME bij dus er zitten er weer een aantal vast.
Had je heatwave gebruiktquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:27 schreef HeatWave het volgende:. Zo had het hier voor de deur best gemogen, best een dreigende groep, die overigens weinig met het protest op het museumplein te maken had hoor. Waren alleen maar relmarokkaantjes etc.
Jammer dat de ME er tussen liep en iedereen gewoon de busjes in smeet die lastig deed.
http://www.volkskrant.nl/(...)ij_scholierenprotestquote:AMSTERDAM - Deejay Dennis Ruyer van Radio 538 is vrijdagmiddag gewond geraakt bij de scholierenprotesten in Amsterdam. Een woordvoerster van Radio 538 heeft een bericht daarover op de website Geenstijl bevestigd. De diskjockey trad op op het Museumplein toen rond één uur een vuurwerkbom op het podium werd gegooid. Deze kwam vlak bij de dj tot ontploffing.
De apparatuur van Ruyer raakte zwaar beschadigd, zodat het optreden moest worden afgebroken. Het gehoor van de 35-jarige dj was na het incident minder en hij had last van een flinke piep in zijn oor.
Ruyer is naar het ziekenhuis vervoerd voor onderzoek. Volgens de eerste uitslagen heeft hij geen permanente schade opgelopen, maar hij moet over een paar dagen wel terugkomen voor een tweede gehoortest.
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En wie voedt de jeugd op ?
juist.
Het was eigenlijk ook wel te verwachten. Eigenlijk zou de politie/ME/whatever gericht mogen schieten op dat tuig.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ij_scholierenprotest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |